AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Har hørt om Philips Hue. Finnes det andre lyspærer som kan brukes i vanlige, gamle bordlamper og som man kan slå av og på med mobilen? Fungerer det greit? Anonymkode: e9213...48b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Du kan bruke en smart kontakt? Jeg har fra Verisure som er koblet til lampe, går både på tid og kan styre med app. Anonymkode: f38a5...53e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Har hørt om Philips Hue. Finnes det andre lyspærer som kan brukes i vanlige, gamle bordlamper og som man kan slå av og på med mobilen? Fungerer det greit? Anonymkode: e9213...48b Finnes mange på markedet, jeg ville gått for Hue eller Ikea sine Anonymkode: 31dff...ecc
skrue Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 On 2/18/2022 at 11:39 PM, AnonymBruker said: Har hørt om Philips Hue. Finnes det andre lyspærer som kan brukes i vanlige, gamle bordlamper og som man kan slå av og på med mobilen? Fungerer det greit? Anonymkode: e9213...48b Litt usikker på formålet, men om det er for å styre noen lamper i stuen eller lign mens man er i nærheten så vil jeg nesten si det er bedre å gjøre det enkelt med noe ala dette. Da slipper man dyrere pærer, kontakter som kan brukes til andre ting og ikke være avh av at nettet virker. https://www.clasohlson.com/no/Nexa-MYC-3-fjernstrømbryter-3-pakning-/p/36-6902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå