AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Har nå vært på 1. Gangs intervju og det gikk bedre enn forventet, etter 2 timers prat så var det ifølge rekruterings dame absolutt ikke noe mer hun kunne tenkt seg se etter. allerede på 1.gangs intervju ble jeg tilbudt om å komme på andre gangs intervju. imellom tiden så skulle jeg få tilsendt 2 tester : personlighetsanalyse og logikktest som jeg skulle fullføre før 2gangs intervju. nå har jeg gjort begge testene, og ble tilsendt tilkalling for 2gangs intervju om en uke. Jeg har vært 100% ærlig på personlighetsanalyse, men på logikktesten følte jeg man fikk altfor lite tid for at man skall tenke nøye på spørsmål, men skjønner samtidig at det er det som er meningen bak den testen. Jeg klarte å svare på 30 sprm utav 80, 15 av de spørsmålene jeg svarte på har jeg veldig dålig følelse på. likevel får jeg melding om at de gleder seg veldig til å møte meg igjen på 2gangs intervjuet som vil vare i 2 timer. er det positivt? Hvorfor ville de kaste bort 2 timer på hvis jeg ikke er veldig kvalisificert for jobben :)? Anonymkode: adf7a...261
Hero1 Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 (endret) 2 timer? Hva slags jobb er dette? Bransje? Endret 18. februar 2022 av Hero1
Summeer Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Når man går gjennom evnetesten så er det ikke for å se at alt er riktig, men hvor lang tid du bruker på å analysere, om du bruker mye tid og det blir riktig eller om du har et mønster i hva du ikke behersker. Er du mer high-level og happy go lucky, eller en grubler med alt rett.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Just now, Hero1 said: 2 timer? Hva slags jobb er dette? Bransje? Lederstilling i en stor bedrift Anonymkode: adf7a...261
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lederstilling i en stor bedrift Anonymkode: adf7a...261 Er du kvalifisert for den stillingen bør du jo forstå - dine sjanser avhenger at hvor mange flere de har på 2. gangs intervju. Har de fire stk feks, er sjansen din for å få jobben 25 %. To timers intervju er vel nokså vanlig på 2. gangsingervju og er uansett en ramme de sender alle (tror ikke det har betydning hvordan du har gjort det på tester). Anonymkode: 2a49e...735 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er du kvalifisert for den stillingen bør du jo forstå - dine sjanser avhenger at hvor mange flere de har på 2. gangs intervju. Har de fire stk feks, er sjansen din for å få jobben 25 %. To timers intervju er vel nokså vanlig på 2. gangsingervju og er uansett en ramme de sender alle (tror ikke det har betydning hvordan du har gjort det på tester). Anonymkode: 2a49e...735 Det kan også tenkes at de ikke går videre med kone kandidater, gjør endringer i stillingen og lyser ut på nytt. Anonymkode: 048f2...611
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 *andregangsintervju Anonymkode: e5c53...e38 1
missmcbeal Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 Hmm.... Nå vet jeg ikke hvor mye de vektlegger personlighetstestene, men det at du bare klarte å svare på 30 av 80 spørsmål kan være litt negativt. Kanskje var de ikke så opptatt av hvordan du klarte å løse det, men at du faktisk klarte å disponere tida du hadde til rådighet. Men ikke mist håpet, intervjuet veier nok tyngst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå