AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Rart at programlederen der får betalt for å eksponere seg selv. De drar på curling og spiller mot hverandre. Helt uinteressant for andre enn dem selv. Hva med å heller intervjue de som faktisk fikk en OL-medalje i curling? Det er spesielt en mann der som har vært alt for mye på skjermen i det siste merker jeg. Herregud for et rævva program det har blitt! Største delen inneholder fokus og selvdigging av programlederne.🤢 Anonymkode: f9bbe...5b6 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Det er ikke lenger et TV program, det er nettbasert underholdning, så det er på samme nivået som rælet på VGTV. Anonymkode: 57354...48f 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke lenger et TV program, det er nettbasert underholdning, så det er på samme nivået som rælet på VGTV. Anonymkode: 57354...48f I gamle dager syns jeg er var et gøy program. Da var det jo intervju av internasjonale kjendiser også. Nå er det et lite portrett av en norsk kjendis, resten er bare ræl med programlederene. En gang så var et innslag bare med en programleder som gikk på "sykebesøk" til en annen som hadde fått korona. Hvor gøy er det liksom? Igjen, helt uinteressant for andre enn dem selv Det dreier seg altså om programlederene og hva som skjer i deres liv og det de har vært med på. Hadde det nå ennå vært en av dem som var litt sjarmerende.... Anonymkode: f9bbe...5b6 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Ja, GKN har virkelig tapt seg... før var det jo litt moro og kunne være noen ganske ok intervjuer - men nå er det jo bare ræl. Skipper lett over det programmet, og det har jeg vel gjort de siste to-tre årene og. (Men generelt er Tv2 ikke noe savn, og det eneste jeg kan se en gang i blant er GMN. ) Anonymkode: 7d920...f3b 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Enig, det har blitt skikkelig dårlig!!! Hvem bryr seg om Niklas og Sophie Elise? SøppelTV. Anonymkode: 9df24...c55 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Jeg syns programmet er helt uinteressant, så jeg ser da heller på noe annet. Glad for streaming, for det er jo stort sett bare ræl på lineær tv under «helge-kosen» uansett. Anonymkode: ea970...aab 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 Det var bra når Dorthe var programleder alene. Etter han prkåte og bloggeren kom inn gikk det bare nedover. De får betalt for å leke. Hvor interessant er det at en programleder går på sykebesøk til den andre syke programlederen og gir sexleketøy i godbedrings-gave? Hva er poenget for seerne? Er fantasien begrenser til egen nesetipp? Det er faen meg så lavmælt og kun morsomt for de involverte. Det er i beste fall blitt pute-tv, som i flau på deres vegne. De bør få inn utdannede folk, ikke realitet "kjendiser" og bloggeren. Anonymkode: f9bbe...5b6 6
Sol79 Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Var jo det samme som skjedde med Senkveld også. Det handlet mer om Stian og Helene enn om ting som var underholdende for folk. Endret 22. februar 2022 av Sol79 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå