AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Er det noen her med artrose som vil fortelle litt om hvor dere plages og hva slags behandling dere får? Har det endret noe på arbeidslivet? Ellers i livet? Anonymkode: 58d2b...270
Lillpia Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Har artrose i begge stortåleddene. Bruker gode sko og ekstra støydempende såle. Er ikke så mye annet å gjøre med det i føttene. Min mor har artrose i hoftene, hun opererte ene hofta for noen år siden og ble helt bra etterpå (fikk nytt både kule og ledd). Hvor har du artrose?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Lillpia skrev (2 minutter siden): Har artrose i begge stortåleddene. Bruker gode sko og ekstra støydempende såle. Er ikke så mye annet å gjøre med det i føttene. Min mor har artrose i hoftene, hun opererte ene hofta for noen år siden og ble helt bra etterpå (fikk nytt både kule og ledd). Hvor har du artrose? Har ikke fått det 100% bekreftet enda, men legen er ganske sikker på at jeg har det i begge håndledd. Så dumt sted også ettersom man bruker hendene i alt man gjør. Anonymkode: 58d2b...270
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Noen flere her som vil dele? Anonymkode: 58d2b...270
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Jeg har artrose i den ene skulderen og i nakken. Det preger meg desverre mye i hverdagen, og jeg verker mye om natten. Er delvis ufør pga dette.. Går jevnlig til fysioterapi en gang pr uke. Anonymkode: 45ea6...8f6
flusa Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Ja.. Har både slitasjegikt og fibromyalgi.. Har mye smerter,får medikamentell behandling. Tar et varmt bad så og si hver dag,da det løsner godt opp i stive ledd,og gir best smertelindring. Endret 21. februar 2022 av flusa
Leonetta Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Har fått påvist artrose i den ene skulderen. Har mer eller mindre vondt hele tiden, men trening med strikk hjelper noe. Har mest smerter om morgenen når jeg har ligget på siden. Er det noen med tilsvarende diagnose som kan fortelle litt om behandling, eventuell medisin eller noe som kan lindre? Vil jeg bli verre eller kan jeg stoppe utviklingen på noen måter? Dette hemmer meg ganske mye, delvis pga smerter hele tiden, men det er mye trening som er utelukket da det gjør så vondt. Noen råd?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå