Gå til innhold

Hvor oppbevarer folk håndklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt nytt hus og skal totalrenovere badet. Er 4 personer i husholdningen så baderomsartikler og håndklær blir det fort mye av. Prøver å finne fine baderomsmøbler og oppbevaring til håndklær, men alt er jo så lite. 2/4 skuffer og et skap ved siden av virker som standarden? Så hvor oppbevarer egentlig folk håndklær og alle baderomsartikler?

Anonymkode: 524bc...e54

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en stor kommode i tillegg til baderomsinnredningen. De største håndklærne ligger i ei av skuffene i den største kommoden, mens de små ligger i en kurv som står på ei hylle. Baderomsartiklene er i baderomsinnredninga og de øvrige skuffene i kommoden. 

• Liker 1
Skrevet

Når sommeren er over plukker jeg ut alle badehåndklær som brukes på stranden.  De ligger på klesboden fram til neste sommer.  Der legger jeg også en del ekstra håndklær som jeg ikke synes behøver å sirkulere enda. De nyeste (kjøpt på salg).  
Ellers er håndklærne plassert i skap på badene.  Ikke høyskap, men skap i benkehøyde.  Det fungerer fint.    

Anonymkode: beb72...9e2

• Liker 1
Skrevet

Har et stort servantskap på badet med en dyp skuff som det er plass til utrolig mange håndklær i. I tillegg et stort og bredt høyskap (begge fra Dansani eller noe sånt). Har ekstra i et skap på vaskerommet. 

Skrevet

Håndklær har jeg i en kommode på soverommet, øvrige baderomsartikler i et vegghengt badeskap og en skuffeseksjon på hjul med trådkurver i metall fra kontoravdelingen på Ikea.

Skrevet (endret)

Ruller du håndklærne tar de mindre plass enn  sammenbrettet.

Endret av Snabeltann
  • Liker 2
Skrevet

De er på badet. Pent rullet sammen i hyller. Nå er det badet i sammenheng med vårt soverom, så det er jo bare jeg og mannen som bruker det badet. Hygieneartikler som brukes jevnlig står i skuffer.

Men har samme løsning på gjestebadene også. 

Anonymkode: e9e2f...18e

• Liker 1
Skrevet

Har de i en hylle inne på walk inn garderoben. Forestrekker å bruke den lille plassen vi har til toalettsaker og sminke stæsj 😊

Anonymkode: 2410f...18c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har de hovedsakelig i 3 nivå av denne (svartmalte) hyllen på badet, også små håndklær/kluter i ene skuffen under vasken. 

https://www.ikea.com/no/no/p/molger-hylle-bjork-20154591/

Anonymkode: eaaa1...305

Håndklær altså. I hyllen står også en boks med de mest brukte sminken/hudsakene, så er resten i et stort skap over og under vasken. Sminke ellers er på soverommet. 

Anonymkode: eaaa1...305

Skrevet

På noen hyller inne på badet og i et kleskott <_<

Skrevet

Vi har dem på badet. Trenger ikke så mange, de fleste har mange flere enn de bruker tror jeg :) Vi har 8 store og 5 medium, kunne fint klart oss med halvparten, men da har vi til gjester også.

De tar 2 hyller i et skap. Når vi renoverer etterhvert planlegger vi ikke for større enn det. 

Anonymkode: 64da0...f46

Skrevet

Har de i en smal reol på badet. Sånn reol med 4 hyller og en liten skuff i midten. Da har jeg de store badehåndkledene i de to nederste hyllene, kluter i skuffen, mindre håndklær i hyllen over og i den øverste har jeg små håndklær til å ha ved siden av vasken for å tørke hendene 

I tillegg har jeg noen kjempestore håndklær pluss noen slitte håndklær i skapet på gjesterommet som jeg bruker på stranden eller på teltturer osv

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg har lite bad, men har håndklær i en kommode rett utenfor badet. Kjøpte en smal kommode til å ha hygieneartikler, sminke, hudpleie og alt mulig annet dilldall man har på badet. Det var kun et skap under vasken her så trengte litt mer oppbevaring på badet.

Skrevet

I garderobe på gjesterom. Ruller de, og setter de på høykant i en skuff.

Har kun 2 sett per familiemedlem, og 4 sett til gjester. Byttes hver torsdag og søndag, så trenger ikke ha nye på badet.

Har også store skuffer på badet, men her oppbevares klær som skal brukes flere ganger. 

Anonymkode: 4c8a8...a88

• Liker 1
Skrevet

Har relativt nylig renovert badet, og har hengt to METOD veggskap i avlastningsbordhøyde (med Noremax-fronter) der jeg oppbevarer håndklær og div.

Anonymkode: 57e05...c7c

Skrevet

Vi har håndklær og kluter rullet i skap under vasken. Håndklær til gjester og store håndklær har vi på vaskerommet i et skap. Har så mye sminke og annet stæsj at det var den beste løsningen for oss.

Anonymkode: b01fe...f34

Skrevet

Jeg har en løsning på badet som jeg er kjempefornøyd med: 

Den ene kortveggen på badet rommer akkurat en 5-roms expedit-hylle fra Ikea. Foran Expedithyllen har vi montert dører. Inni hyllene har vi: håndklær, vaskemidler, sminkesaker, klær som brukes ofte, bokser med undertøy/sokker/hygieneartikler/føhn, krølltang osv. 

Det er superpraktisk for vår del - og alt rotet gjemmes bak dørene. Jeg synes oppbevaring på badet et supert!!

Gjest Lunaris
Skrevet

Liten reol fra søstrene Grene. Rommer vel ca åtte badehåndklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...