AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Ingen erfaring fra tidligere, så vet ikke helt hva jeg kan forvente. Hvilke råd og tips kan du gi?:) Er det enkelt å stryke i praksis? Hva skal til for å stryke ? Anonymkode: 2a0da...a25
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Vær imøtekommende, og vis interesse for pasientene på sykehjemmet😊 ellers må du vise praksisveileder at du ønsker å lære, og ta insiativ selv til å være med på forskjellige sykepleieoppgaver. Anonymkode: f06f8...90f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen erfaring fra tidligere, så vet ikke helt hva jeg kan forvente. Hvilke råd og tips kan du gi?:) Er det enkelt å stryke i praksis? Hva skal til for å stryke ? Anonymkode: 2a0da...a25 Praksis som hva? Sykepleier? Nei, ikke lett å stryke, men du kan være utrolig uheldig å møte på veiledere so ikke er der for deg som student, og det kjemien skjærer seg fullstendig. Går det fint, kan det være at du møter en slik person neste gang igjen eller en ræva lærer fra skolen. Mange i mitt kull den gang jeg var student fikk mye tyn i praksis. Det er hardt og beintøft. Anonymkode: e718b...e54
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Viss interesse for å lære, ha notatbok i lommen og noter, ikke vær redd for å spør ingen spørsmål er dumme. Vær punktlig ikke kom for sent. Vis initiativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå