Gå til innhold

"Lekesloss" - redd for spontanabort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og barnefar ble litt småbarnslige i stad og "lekesloss" litt. Det ble ikke mer voldsomt enn at han holdt meg fast og at jeg brukte en del krefter på å forsøke å komme meg løs. Ingen harde slag mot magen eller sånn. Ble likevel engstelig for at denne kraftanstrengelsen kan ha ført til at jeg stresset spiren og at det ender med spontanabort. Er 7+1. Hjelp? :(

Anonymkode: 61303...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, hvor gamle er dere egentlig? Lekesloss? Seriøst? 

Anonymkode: ed57c...c93

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh, hvor gamle er dere egentlig? Lekesloss? Seriøst? 

Anonymkode: ed57c...c93

Er ikke det koselig da 😄 

Tror ikke du trenger å bekymre deg ts, mange vet ikke en gagn de er gravide når de er så lite på vei, man tåler mye.

Anonymkode: 12228...ba7

• Liker 3
Skrevet

Med mindre han hoppet på magen din har du nok ingenting å frykte.. 

Hadde det vært så lett å miste så hadde man i andre land aldri måttet ty til strikkepinner og verre redskaper... 

Anonymkode: c6d0b...90d

• Liker 5
Skrevet

Nei, som sagt - det var aldri noe trykk, slag eller press mot magen. Jeg bare brukte en del krefter fordi han holdt meg fast, og ble etterpå redd for at den kraftanstrengelsen kunne være skadelig 😮💨

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Nei, som sagt - det var aldri noe trykk, slag eller press mot magen. Jeg bare brukte en del krefter fordi han holdt meg fast, og ble etterpå redd for at den kraftanstrengelsen kunne være skadelig 😮💨

Da er det ikke liv laga uansett. 

Anonymkode: 039f5...533

• Liker 1
Skrevet

Baby er godt beskyttet i bekkenet ditt så tidlig så man skal virkelig få noe hardt i magen om det skal skade baby, jeg er jo åpenbart ikke lege, men jeg hadde ikke bekymret meg 😊 Trening osv får deg ikke til å miste det heller.

Anonymkode: ee05e...4ee

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Baby er godt beskyttet i bekkenet ditt så tidlig så man skal virkelig få noe hardt i magen om det skal skade baby, jeg er jo åpenbart ikke lege, men jeg hadde ikke bekymret meg 😊 Trening osv får deg ikke til å miste det heller.

Huff, rart formulert! Jeg mente at om du virkelig fikk noen harde slag i magen så må det litt til åså, for å sette det på kanten.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tenker du at en kraftanstrengelse skal være farlig? 💓 Hvor har du den infoen fra? Du er ikke en skjør porselensdukke som skal la være å anstrenge deg noe som helst selv om du er gravid. Det er ikke farlig å bruke kroppen normalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...