AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Tror jeg er gravid og babyen min er bare 9 mnd. Er det veldig tidlig? Noen med noen erfaringer med graviditet så tett på fødselen og to tette barn? Anonymkode: 8b79f...d5b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Jeg ble gravid knappe fire mnd etter fødsel og var i sjokk. Vi valgte å beholde og det har vært tøft å få to så tette barn (både for kropp og sjel) men nå som de er blitt 4 og 5 har ting blitt betraktelig mye bedre og det er en kjempe fordel å ha barn som er så nære i alder ifht interesser osv. Angrer ikke, selv om det var veldig tøft de første årene. Anonymkode: 5b99e...b8c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Jeg ble gravid da barnet mitt var 10 mnd. Når jeg ser tilbake til de årene, så hadde jeg nok ventet litt. Det er pga jeg ser at eldste som fortsatt var veldig liten, måtte bli fort større. Jeg skulle ønske jeg kunne brukt mer tid alene på eldste. Men jeg ser jo at de to har et godt forhold i dag, da de er nærme i alder. Anonymkode: a97f2...620
nisselue Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ble gravid knappe fire mnd etter fødsel og var i sjokk. Vi valgte å beholde og det har vært tøft å få to så tette barn (både for kropp og sjel) men nå som de er blitt 4 og 5 har ting blitt betraktelig mye bedre og det er en kjempe fordel å ha barn som er så nære i alder ifht interesser osv. Angrer ikke, selv om det var veldig tøft de første årene. Anonymkode: 5b99e...b8c Har selv to stykker med 13 måneder (på dagen) mellomrom. Det har vært fint for både dem og oss da de har hatt en lekekamerat på nogenlunde samme alder og vi foreldre har hatt alt på en gang. Så ikke to ganger med bleier, flasker, og alt det greiene der.
Blomsterpotta Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Ble gravid 4 mnd etter fødsel jeg. Gikk bra det også og aldri angret. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 Har to med 11 mnd mellomrom. Det var alt for heftig, men nå ville jeg ikke hatt det annerledes det er mange fordeler med å få tette barn! Anonymkode: ae74b...4d1 1
Tarzani Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 Har to med 13,5 mnd mellom. Helt supert! Hadde definitivt gjort det igjen😊
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 Har 11 mnd mellom mine to yngste. Oppdaget ikke at jeg var gravid igjen før i uke 32 så vil si svangerskapet var ganske så uproblematisk. Fødselen var vond, det gikk fort og uten tid til smertestillende. Men faktisk den beste fødselen jeg har hatt. Kroppen visste akkurat hva den skulle gjøre. Minste er bare 3 mnd så har ikke så mye erfaring der ennå, men det er hektiske dager. Anonymkode: cd3e5...d3e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har 2 i nær familie og 6 ulike venner som har mellom 15 og 19 mmd mellomrom mellom barna. De har alle synes det var hektisk men positivt og barna har glede av hverandre. Jeg har selv 3.5 år imellom og måtte begynne litt "på nytt". Synes det var ganske slitsomt også egnetlig 😅 Anonymkode: 3b55f...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 Ble gravid når eldste var 11 mnd. Graviditeten var veldig utmattende, fysisk gikk det greit, men klarte ikke jobb, lå mye på sofaen og sov. Hadde eldste hjemme til hun var 18 mnd, og merket det var veldig godt når hun begynte i bhg. Da kunne jeg sove på dagtid også🙈 nå er yngste snart 3 mnd, og til nå har det gått veldig bra, men han er en sovebaby, sover fra 23-6 hver natt🙏 blir spennende å se når han begynner å krabbe/gå. Ser for meg at det kan bli travelt da. Jeg og bf har delt oss i 2, han sover med eldste og jeg med yngste, alt for å få mest mulig søvn. Anonymkode: 32a47...32d
pink91 Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 Baby er 8 mnd og jeg er allerede gravid med ny i 4. mnd. Må si jeg er svært spent selv, aner ikke hvordan det skal gå 😆😂❤️ Men tror det blir fint allikevel ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Skrevet 18. februar 2022 Har hatt flere på skolen hvor en av av aøsknene er føst i januar og det andre i desember. Anonymkode: 3b1e8...11a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #13 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror jeg er gravid og babyen min er bare 9 mnd. Er det veldig tidlig? Noen med noen erfaringer med graviditet så tett på fødselen og to tette barn? Anonymkode: 8b79f...d5b ja testet positivt når ungen var 5mnd, vært travelt med så utrolig koselig og de er nesten som twins og har svært god kontakt, lek og det er en fryd. Anonymkode: 03f7f...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå