supermamz Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Er vi flere som følger med? Hva syns dere om den nye sesongen?
A4. Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har sett alle episodene til nå, har ikke den største troen på noen av parene egentlig 🙈 Men heier mest på det indiske paret, men frykter hun kommer til å si nei på bryllupsdagen fordi Shake "mangler den dyriske tiltrekningen".
supermamz Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2022 A4. skrev (5 minutter siden): Jeg har sett alle episodene til nå, har ikke den største troen på noen av parene egentlig 🙈 Men heier mest på det indiske paret, men frykter hun kommer til å si nei på bryllupsdagen fordi Shake "mangler den dyriske tiltrekningen". Holder på de nyeste episodene! Kan ikke si jeg heller har troa på noen av de.🙈 Litt skuffa over denne sesongen syns den første var så bra så hadde nok for store forventninger til denne sesongen🙈
A4. Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Holder på de nyeste episodene! Kan ikke si jeg heller har troa på noen av de.🙈 Litt skuffa over denne sesongen syns den første var så bra så hadde nok for store forventninger til denne sesongen🙈 Før jeg begynte å se på de siste episodene som ble sluppet i dag hadde jeg troa på alle parene. Blir spennende å se hvordan det går.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Hvorfor har de gull-vinglass overalt? Skikkelig stygge. Anonymkode: 29599...45b 1
supermamz Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor har de gull-vinglass overalt? Skikkelig stygge. Anonymkode: 29599...45b Ja de er kjempe stygge🙈 men ser ut som det er kun de glassene de har lov til å bruke🤔 1
Jessica Jones Skrevet 26. februar 2022 #7 Skrevet 26. februar 2022 Noen som har sett alt? Begynte å like Shayne og Natalie som par...💔
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #8 Skrevet 27. februar 2022 Jessica Jones skrev (10 timer siden): Noen som har sett alt? Begynte å like Shayne og Natalie som par...💔 Synes Shayne virket merkelig og ustabil. Hvem sier dagen før bryllupet at han hater sin kommende kone? Utrolig bra at hun dumpet ham. Anonymkode: 29599...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå