Gå til innhold

Love is blind sesong 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi flere som følger med? 

Hva syns dere om den nye sesongen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett alle episodene til nå, har ikke den største troen på noen av parene egentlig 🙈 Men heier mest på det indiske paret, men frykter hun kommer til å si nei på bryllupsdagen fordi Shake "mangler den dyriske tiltrekningen". 

Skrevet
A4. skrev (5 minutter siden):

Jeg har sett alle episodene til nå, har ikke den største troen på noen av parene egentlig 🙈 Men heier mest på det indiske paret, men frykter hun kommer til å si nei på bryllupsdagen fordi Shake "mangler den dyriske tiltrekningen". 

Holder på de nyeste episodene! Kan ikke si jeg heller har troa på noen av de.🙈 Litt skuffa over denne sesongen syns den første var så bra så hadde nok for store forventninger til denne sesongen🙈

Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Holder på de nyeste episodene! Kan ikke si jeg heller har troa på noen av de.🙈 Litt skuffa over denne sesongen syns den første var så bra så hadde nok for store forventninger til denne sesongen🙈

Før jeg begynte å se på de siste episodene som ble sluppet i dag hadde jeg troa på alle parene. Blir spennende å se hvordan det går.

Skrevet

Hvorfor har de gull-vinglass overalt? Skikkelig stygge. 

Anonymkode: 29599...45b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor har de gull-vinglass overalt? Skikkelig stygge. 

Ja de er kjempe stygge🙈 men ser ut som det er kun de glassene de har lov til å bruke🤔 

• Liker 1
Skrevet

Noen som har sett alt? Begynte å like Shayne og Natalie som par...💔

Skrevet
Jessica Jones skrev (10 timer siden):

Noen som har sett alt? Begynte å like Shayne og Natalie som par...💔

Synes Shayne virket merkelig og ustabil. Hvem sier dagen før bryllupet at han hater sin kommende kone? Utrolig bra at hun dumpet ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...