omarel Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Nå er det fredag og jeg ønsker god helg til alle sammen. Hvis alle kan dele noe vakkert og spirituelt så hadde det vært veldig hyggelig. Kanskje det du deler kan være med på å gjøre en liten forskjell hos noen. Dere kan gjerne legge ut sang eller noe som gir dere følelse av harmoni. Jeg velger å legge ut en vakker sang som resiteres på arabisk fra Koranen med engelsk oversettelse. Med freds ord og god helg til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Del Skrevet 18. februar 2022 Vi skal alle dø en dag, men alle andre dager skal vi leve. Anonymkode: 0527f...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi skal alle dø en dag, men alle andre dager skal vi leve. Anonymkode: 0527f...491 Kunne ikke vert mer enig, en kan velge om en vil leve med eller uten bekymringer. Jeg har valgt å leve uten de bekymringene jeg ikke trenger å forholde meg til. Jeg styrer ikke morgendagen uansett. ❤️ Anonymkode: 55253...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Del Skrevet 18. februar 2022 Anonymkode: bfb35...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kunne ikke vert mer enig, en kan velge om en vil leve med eller uten bekymringer. Jeg har valgt å leve uten de bekymringene jeg ikke trenger å forholde meg til. Jeg styrer ikke morgendagen uansett. ❤️ Anonymkode: 55253...904 Ja absolutt, lettere sagt enn gjort da. Men mye kan man ikke kontrollere og da må man bare gjøre det beste ut av det 😊 Ha en fin kveld forresten Anonymkode: 0527f...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Del Skrevet 18. februar 2022 Ingenting er så harmonisk som ekte viking metal. Anonymkode: c0d8a...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå