AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg ønsker barn nummer tre, mannen er fornøyd med dem vi har. Jeg kjenner et stort savn etter ett tredje barn. Tenker på dette hver dag. Prøvd for å gå tankene bort, men jeg tror det er ren biologi😩 Noen som har vært i samme kategori? Hvordan endte det? Fikk dere med mannen? Klarte dere å godta at det aldri ble noen flere? Anonymkode: cd6d4...3f8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Ja, men her var det omvendt. Mannen ville ha 3 så jeg gav det en sjanse selv om jeg egentlig syntes 2 var nok. Endte opp med 4 til slutt fordi jeg plutselig ville ha en til etter tredjemann😅 Anonymkode: c37a0...99e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, men her var det omvendt. Mannen ville ha 3 så jeg gav det en sjanse selv om jeg egentlig syntes 2 var nok. Endte opp med 4 til slutt fordi jeg plutselig ville ha en til etter tredjemann😅 Anonymkode: c37a0...99e Hvordan er det å ha fir? Aldersforskjell på barna? Er gravid med nr fire nå og gruer meg så mye til tankene om hvor strevsomt det blir at jeg vurderer abort. Ikke planlagt altså. Folk dør liksom av tre unger, hvordan løser dere det for å ha det godt alle sammen? Økonomi? Jeg er redd for å ikke få nok tid med de eldste og for at de skal tenke på oppveksten som kjip og for lite innholdsrik fordi vi var mye hjemme med små barn fremfor å oppleve, reise osv. Anonymkode: b0b39...318
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Vi Oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var 4,5 mnd på vei, så ikke planlagt. Men vi har aldri angret. 3 er flott! Men kjente at jeg var ferdig med barn etter henne 😄 Anonymkode: 26cde...ac7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Jeg klarte ikke slå meg til ro med to, så mannen ble motvillig med på nr tre. Ble noen år mellom de to siste siden jeg ikke trodde jeg ville ha flere, men har foreløpig gått veldig fint. Nå er jeg veldig ferdig med å få barn. Anonymkode: 20d0a...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå