Silva Pluvialis Skrevet 19. februar 2022 #41 Skrevet 19. februar 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Entern Skrevet 19. februar 2022 #42 Skrevet 19. februar 2022 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Skjønner Takk. Det var hyggelig. Det som er positivt er at splittelse ikke vil oppstå fordi jeg er eneste offer for noen som ingen andre har noen relasjon til. De har knapt familie og ingen som vil føle seg støtt heller ettersom de alle antagelig vil være døde innen den tid. Andre ting som har skjedd har i hovedsak skjedd utenfor hjemmet, og det vil bli så anonymisert at personene ikke er gjenkjennelige, ergo ingen som kan hevde seg uthengt. Fokus på hendelsene og mine følelser, og lite på personene i seg selv. Ingen identifiserende informasjon. I Knausgårds verk antar jeg at det er mange i samme familie som vil kjenne igjen personene som det snakkes negativt om, og da vil jo folk naturligvis reagere. Godt sagt 😊
Millimani Skrevet 19. februar 2022 #43 Skrevet 19. februar 2022 Athena79 skrev (22 timer siden): Viste jo det egentlig, fikk bare stokket om på tallene Regna med det
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #44 Skrevet 19. februar 2022 Idas dans Et hus i Alvdal Anonymkode: 15b51...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå