AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg vil gjerne lese litt mer, men jeg blir fort uinteressert. Jeg liker bøker som rører meg, gjør meg sint og forbanna, som er basert på sanne ting. Eksempler på bøker jeg har likt er: En av oss, Jeg tenker nok du skjønner det sjøl, the invisible boy, mammas svik. Noen tips? Anonymkode: b9c19...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. februar 2022 #2 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) I morgen var jeg alltid en løve. Englepappa - historien om Ylva og meg. 3096 dager. Ikke uten min datter. Regines bok. A stolen life. Endret 18. februar 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 18. februar 2022 #3 Del Skrevet 18. februar 2022 Alex Schulman - Glem meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. februar 2022 #4 Del Skrevet 18. februar 2022 Noen ganger er jeg redd - Jannecke Weeden Pappas hemmelighet - Vilde Brattland Hansen I et hus i Alvdal- Anne Britt Harsem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vil gjerne lese litt mer, men jeg blir fort uinteressert. Jeg liker bøker som rører meg, gjør meg sint og forbanna, som er basert på sanne ting. Eksempler på bøker jeg har likt er: En av oss, Jeg tenker nok du skjønner det sjøl, the invisible boy, mammas svik. Noen tips? Anonymkode: b9c19...8e7 Dødevaskeren. Les de fire første fire sidene og du vil bli helt satt ut. Utrolig gripende bok var kåret til årets i Danmark for noen år siden. Handler om noen landområder inord Irak hvor ei kvinne forteller om sin oppvekst med sin helt forskrudde voldelige forbannede far som voldtar hennes mor og føler på skam for og ha fått ei jente. Anonymkode: 5a8d4...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Del Skrevet 18. februar 2022 Noe tapt og noe vunnet Forfatter Tara Westover Fantastisk bok på en grusom måte 🙂 Anonymkode: 95345...519 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Del Skrevet 18. februar 2022 «Leksikon om lys og mørke», roman av Simon Stranger fra 2018, klarte ikke legge den fra meg, utmattet da den var lest men glad jeg oppdaget den. https://aschehoug.no/leksikon-om-lys-og-morke-1 Anonymkode: a8f9b...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dødevaskeren. Les de fire første fire sidene og du vil bli helt satt ut. Utrolig gripende bok var kåret til årets i Danmark for noen år siden. Handler om noen landområder inord Irak hvor ei kvinne forteller om sin oppvekst med sin helt forskrudde voldelige forbannede far som voldtar hennes mor og føler på skam for og ha fått ei jente. Anonymkode: 5a8d4...845 Og Skyggedanseren av samme forfatter. Anonymkode: a542e...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Del Skrevet 18. februar 2022 Ikke 100% samme sjanger som de du nevner men fra virkeligheten/memoarer og/eller om spesielle/uvanlige/vanskelige oppvekster: Don't Let's Go to the Dogs Tonight: An African Childhood https://www.goodreads.com/book/show/24687.Don_t_Let_s_Go_to_the_Dogs_Tonight North of Normal: A Memoir of My Wilderness Childhood, My Unusual Family, and How I Survived Both https://www.goodreads.com/book/show/18635097-north-of-normal The Heroin Diaries: A Year in the Life of a Shattered Rock Star https://www.goodreads.com/book/show/1883838.The_Heroin_Diaries Nothing to Envy: Ordinary Lives in North Korea https://www.goodreads.com/book/show/6178648-nothing-to-envy Anonymkode: af802...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dødevaskeren. Les de fire første fire sidene og du vil bli helt satt ut. Utrolig gripende bok var kåret til årets i Danmark for noen år siden. Handler om noen landområder inord Irak hvor ei kvinne forteller om sin oppvekst med sin helt forskrudde voldelige forbannede far som voldtar hennes mor og føler på skam for og ha fått ei jente. Anonymkode: 5a8d4...845 Det er en roman, ikke en sann historie. Anonymkode: 35df4...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 18. februar 2022 #11 Del Skrevet 18. februar 2022 Athena79 skrev (1 time siden): I morgen var jeg alltid en løve. Englepappa - historien om Ylva og meg. 3069 dager. Ikke uten min datter. Regines bok. A stolen life. Flotte forslag Ikke meningen å være pirkete, men hvis den uthevede er den av Natascha Kampusch, så er det 3096 dager, ikke 3069. Men det er vel likevel lett å skjønne. Sterk og godt skrevet bok. Jeg føyer på: "Idas dans" av Gunhild Corwin "Hva vil folk si" av Iram Haq og Hilde Hagerup. (Det står at alder er ca 12-16 år, men den er god for voksne også). Jeg synes boka er bedre enn filmen "Hopp da, så blir vi kvitt deg!" av Tanja Wibe-Lund "Da jeg var usynlig" av Martin Pistorius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Del Skrevet 18. februar 2022 Idas dans, den er veldig fin og sterk. Anonymkode: a12e6...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. februar 2022 #13 Del Skrevet 18. februar 2022 Millimani skrev (1 time siden): Flotte forslag Ikke meningen å være pirkete, men hvis den uthevede er den av Natascha Kampusch, så er det 3096 dager, ikke 3069. Men det er vel likevel lett å skjønne. Sterk og godt skrevet bok. Jeg føyer på: "Idas dans" av Gunhild Corwin "Hva vil folk si" av Iram Haq og Hilde Hagerup. (Det står at alder er ca 12-16 år, men den er god for voksne også). Jeg synes boka er bedre enn filmen "Hopp da, så blir vi kvitt deg!" av Tanja Wibe-Lund "Da jeg var usynlig" av Martin Pistorius Viste jo det egentlig, fikk bare stokket om på tallene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #14 Del Skrevet 18. februar 2022 Og det var kjærlighet av Marit Trønnes, som mistet dattera si 22/7 Anonymkode: 529ec...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #15 Del Skrevet 18. februar 2022 Solgt og Mitt løfte til Nadia av Zana Muhsen. Anonymkode: d3ab8...563 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #16 Del Skrevet 18. februar 2022 Glemte denne: Å være ung er forjævlig. Anonymkode: d3ab8...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #17 Del Skrevet 18. februar 2022 Millimani skrev (1 time siden): Flotte forslag Ikke meningen å være pirkete, men hvis den uthevede er den av Natascha Kampusch, så er det 3096 dager, ikke 3069. Men det er vel likevel lett å skjønne. Sterk og godt skrevet bok. Jeg føyer på: "Idas dans" av Gunhild Corwin "Hva vil folk si" av Iram Haq og Hilde Hagerup. (Det står at alder er ca 12-16 år, men den er god for voksne også). Jeg synes boka er bedre enn filmen "Hopp da, så blir vi kvitt deg!" av Tanja Wibe-Lund "Da jeg var usynlig" av Martin Pistorius Enig i "Da jeg var usynlig"! Meget bra bok skrevet av mannen selv, og flere steder i boken ble jeg frustrert og full av empati for han. Anbefales! Anonymkode: 8ef4c...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #18 Del Skrevet 18. februar 2022 Syrinpikene! Den er riktignok en roman, men historiene er ekte og personene i historien levde. 3 forskjellige kvinner under andre verdenskrig. Idas dans. Anonymkode: cf937...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #19 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg tenker du skjønner det sjøl. Grusom bok, denne glemmer jeg aldri. Men tankene mine får du aldri. Roman, men skildringer fra ekte hendelser. Anonymkode: 20fe2...34d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #20 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil gjerne lese litt mer, men jeg blir fort uinteressert. Jeg liker bøker som rører meg, gjør meg sint og forbanna, som er basert på sanne ting. Eksempler på bøker jeg har likt er: En av oss, Jeg tenker nok du skjønner det sjøl, the invisible boy, mammas svik. Noen tips? Anonymkode: b9c19...8e7 Ja kjøp HARLEQUIN. Mange selger haugevis på finn, iallfall har jeg kjøpt der. De koster normal 99kr ca pr bok. Anonymkode: e85a8...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå