Gå til innhold

Brasiliansk voksing Oslo pluss flere spørsmål

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som faktisk er fornøyde med voksingen? Hvor ofte gjøre dere det, og hvor? Jeg synes det er helt hinsides vondt. Tar dere smertestillende på forhånd? Og slipper dere inngrodde hår? Hvor lang tid tar det før dere kan ha sex igjen? 

Anonymkode: 94252...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

koster ikke dette her 1000kr i oslo??? 

Anonymkode: bf34b...53c

Det vet jeg ikke? Står sikkert på nettsidene til de du vurderer.

Anonymkode: 94252...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

Man får kjøpt kjøleposer på apoteket, du knuser noe inne i de og så blir de kalde, ta med en sånn til etterpå! 😄 

Det blir litt mindre vondt etter hvert, akkurat som med bryn om du napper jevnlig så merker du at det ikke er noe vondt. Er fortsatt vondt å vokse men det blir mye, mye bedre etter hvert. Jeg synes ikke jeg trenger smertestillende etterpå. 

Er forskjellige typer brasiliansk voksing, jeg beholder en stripe. Tar den hver 8-9 uke, de tar litt mer første gangen, går du fast er det vedlikehold. Koster ca 500 kr pluss minus to hundre kanskje?  Jeg betaler 520 for vedlikehold.

Jeg bruker en mild peeling noen dager før og så bruker jeg en gele som jeg kjøper i salongen mot inngrodde hår, man får åså gele mot dette på apoteket. Jeg plages ikke av det men usikker om det er gelen som hjelper, men det skjer av og til, men det tror jeg det alltid vil gjøre før eller senere når man vokser/barberer seg :) 

Har sex et døgn etter, men du må se det an, jeg veit ikke hva som er anbefalt.

Håper dette var til noe hjelp 😄 Beklager, litt rotete og jeg har ikke gjort det i oslo heller, men gode salonger har gode referanser. Se om de har anbefalinger, stjerner osv.

Endret av StellaNova
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler salongen Waxingexpert på Majorstua. Hun er superflink, nøye og det blir alltid godt resultat!  :)  Hos henne koster det 500 kr. 

Lenge siden jeg gjorde det nå, men husker hun sa at 24 t etter behandling skal det være helt ro der nede.  Kjøpte også et spesialprodukt som skulle roe ned huden.

Jeg syns ikke det er vondt, men vet man kan få på sånn bedøvelseskrem. Og ta en ibux eller noe på forhånd, det hjelper for noen.  

Endret av Måneskinn
mer info
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RÅH har flere salonger i Oslo, bra terapeuter og produkter, OK priser og gjør brasiliansk på både damer og menn.

Er selv mann og bruker de på armhuler, mage, bryst og foran, bak og pung nedentil.

Synes det ikke er så vondt, men kommer nok til å merke det litt mer neste gang, som er til uken, da det er lenge siden sist. Det hender jeg jukser med litt smertestillende 😅

Anonymkode: 75e5b...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

RÅH har flere salonger i Oslo, bra terapeuter og produkter, OK priser og gjør brasiliansk på både damer og menn.

Er selv mann og bruker de på armhuler, mage, bryst og foran, bak og pung nedentil.

Synes det ikke er så vondt, men kommer nok til å merke det litt mer neste gang, som er til uken, da det er lenge siden sist. Det hender jeg jukser med litt smertestillende 😅

... og jeg venter 24 timer med sex, trening sol og bad etter voksbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

... og jeg venter 24 timer med sex, trening sol og bad etter voksbehandling.

... og nr 2: Skrubber med en hampvott for å unngå inngrodde hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...