Pimbila Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg digger Erlend og Steinjo På torsdag er de tilbake
Pimbila Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2005 For noen geniale gutter. Jeg lo under hele programmet
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Fysøøøøøøren de er flinke!! Killercop!!
Pimbila Skrevet 7. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2005 Huff, synes forrige episode var litt ekkel, jeg. Tenker på "Bilitis" altså. De er virkelig ikke helt gode Håper de holder seg til Killkop-sjangeren fra nå av. Men Audun-sangen er fantastisk
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Synes det er så morsomt! (Alt bortsett fra 3D-boys. Synes det blir litt langtekkelig)
nostalgia Skrevet 7. november 2005 #8 Skrevet 7. november 2005 Jeg forstår ikke at dere synes "Slå på ring" er morsomt!! Jeg synes det er helt forferdelig dårlig humor :hår: Men, jeg klarer ikke se mye av det om gangen, jeg får helt fnatt!!, det må sies - så det kan jo hende jeg har gått glipp av gullkornene?? (tviler veldig på det da )
Pimbila Skrevet 7. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2005 Jeg synes det er helt forferdelig dårlig humor ← Det er faktisk helt forferdelig bra humor!
Pimbila Skrevet 7. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2005 ja.ja - hver sin smak? ← Og takk for det
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 7. november 2005 #13 Skrevet 7. november 2005 Erlend og Steinjo er geniale! Bilitis var en höjdare.
moka Skrevet 7. november 2005 #14 Skrevet 7. november 2005 har ikke hørt om dette jeg.....og jeg ser mye tv....
Pimbila Skrevet 7. november 2005 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2005 har ikke hørt om dette jeg.....og jeg ser mye tv.... ← Det er vel tredje sesongen deres nå. Eller er det fjerde. Hmm. Bør sees!
Orestes Skrevet 8. november 2005 #16 Skrevet 8. november 2005 Har ikke sett så mye av dete før, men fikk med meg reprisen i kveld. "Oj. Der skulle vi ha sensurert.." Ikke så mye av dette som er min type humor egentlig, men jeg digger musikkvideoene der de har med andre kjentfolk.
Gjest LoisLane Skrevet 8. november 2005 #17 Skrevet 8. november 2005 Jeg forstår ikke at dere synes "Slå på ring" er morsomt!! Jeg synes det er helt forferdelig dårlig humor :hår: Men, jeg klarer ikke se mye av det om gangen, jeg får helt fnatt!!, det må sies - så det kan jo hende jeg har gått glipp av gullkornene?? (tviler veldig på det da ) ← Enig med du.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #18 Skrevet 9. november 2005 Je4g har ikke sett på fra begynnelsen, men synes forrige sesong var dårlig - litt slapp, liksom. Skjønte ikke helt greia da. Men foreløpig synes jeg det har vært veldig morsomt i høst...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #19 Skrevet 9. november 2005 "Been there done that. Been there done this! Been there donedoo. Been there donedaaa.! "
Ottine Skrevet 10. november 2005 #20 Skrevet 10. november 2005 Crazy cats, you just have to love them! Og en fenomenal avslutning i dag av hitlista topp 10 - men jeg husker ikke hva den sangen het...! Synes hitlista er best med hele programmet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå