Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger Erlend og Steinjo

På torsdag er de tilbake :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen geniale gutter. Jeg lo under hele programmet :ler:

Skrevet

Fysøøøøøøren de er flinke!!

Killercop!! :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Huff, synes forrige episode var litt ekkel, jeg. Tenker på "Bilitis" altså. De er virkelig ikke helt gode :ler: Håper de holder seg til Killkop-sjangeren fra nå av.

Men Audun-sangen er fantastisk :ler:

Skrevet

Synes det er så morsomt! (Alt bortsett fra 3D-boys. Synes det blir litt langtekkelig)

Skrevet
:overrasket: Jeg forstår ikke at dere synes "Slå på ring" er morsomt!! Jeg synes det er helt forferdelig dårlig humor :ler: :hår: Men, jeg klarer ikke se mye av det om gangen, jeg får helt fnatt!!, det må sies - så det kan jo hende jeg har gått glipp av gullkornene?? (tviler veldig på det da :ler: )
Skrevet
Jeg synes det er helt forferdelig dårlig humor 

Det er faktisk helt forferdelig bra humor! ;)

Skrevet
ja.ja - hver sin smak?  :ler:

Og takk for det :)

Skrevet

Uff, ja dette programmet stinkar...

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Erlend og Steinjo er geniale! Bilitis var en höjdare.

Skrevet

har ikke hørt om dette jeg.....og jeg ser mye tv.... :sjenert:

Skrevet
har ikke hørt om dette jeg.....og jeg ser mye tv.... :sjenert:

Det er vel tredje sesongen deres nå. Eller er det fjerde. Hmm. Bør sees!

Skrevet

Har ikke sett så mye av dete før, men fikk med meg reprisen i kveld. "Oj. Der skulle vi ha sensurert.." :ler:

Ikke så mye av dette som er min type humor egentlig, men jeg digger musikkvideoene der de har med andre kjentfolk.

Gjest LoisLane
Skrevet
:overrasket: Jeg forstår ikke at dere synes "Slå på ring" er morsomt!! Jeg synes det er helt forferdelig dårlig humor  :ler:  :hår: Men, jeg klarer ikke se mye av det om gangen, jeg får helt fnatt!!, det må sies - så det kan jo hende jeg har gått glipp av gullkornene?? (tviler veldig på det da  :ler: )

Enig med du.

Skrevet

Je4g har ikke sett på fra begynnelsen, men synes forrige sesong var dårlig - litt slapp, liksom. Skjønte ikke helt greia da. Men foreløpig synes jeg det har vært veldig morsomt i høst...

Skrevet

"Been there done that.

Been there done this!

Been there donedoo.

Been there donedaaa.! "

:ler:

Skrevet

Crazy cats, you just have to love them! :digge:

Og en fenomenal avslutning i dag av hitlista topp 10 - men jeg husker ikke hva den sangen het...! :ler: Synes hitlista er best med hele programmet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...