Polyester Skrevet 20. februar 2022 #62 Skrevet 20. februar 2022 Kopper, men spesielt mummikopper. Har femten mummikopper. Samler ikke frivillig, kjæresten tar alltid med hjem etter bloddonasjon. De var fine i starten men nå er de litt irriterende å se på fordi de er over alt hele tiden og det har vært så populært så lenge. Føler trenden er over. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #63 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Stearinlys. Jeg syns så mange er så fine at jeg ikke vil brenne de bort. Så da støver de ned i stedet.. Anonymkode: da9fc...162 Støvpinner heter det. Anonymkode: 465b4...aa4
Gjest StellaNova Skrevet 20. februar 2022 #64 Skrevet 20. februar 2022 Rumle skrev (11 timer siden): Samme her! Jeg løste det til slutt ved å kjøpe en haug av like sokker, så da er det ikke så nøye lenger 😊 Ja men jeg liker spreke sokker 😄 Haha nei men det er faktisk løsningen, hadde vært deilig å slippe å finne maker 😊
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #65 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 18.38): Truser og sokker jeg dusjer morgen og kveld og skifter truse og sokker hver gang da trenger jeg en god del for å ikke måtte vaske det to ganger i uka. Anonymkode: 83969...e6a Her er det også mange sokker, men ikke for mange, både mannen og jeg bruker to par hver dag. Men ikke fordi vi dusjer to ganger om dagen, det hadd jeg aldri giddet, men samtidig. Uslåelig komfort. Så selv om vi har veldig mange, ikke nødvendigvis for mange. Har egentlig ikke så mange enslige, og de som er brukes fortsatt, innerst. Der synes de ikke. Prøver bare å finne noen som er like hva tykkelse og lengde angår under. Anonymkode: 383df...5f5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #66 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 18.24): Tannbørster og oppvaskbørster Garn 🧶 Vaskepulver ja faktisk Alt kjøpt på salg Anonymkode: 01ac7...0df Man kan da aldri få for mye av garn? 🙊 Anonymkode: 231d1...d82
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #67 Skrevet 21. februar 2022 Håndklær og sengetøy. Som konsekvens av at jeg fikk samboer. Som også hadde masse håndkær og sengetøy. Ulltrøyer. Mannen liker å gi det i gave til meg, men altså, de blir jo aldri utslitt, så nå har jeg sikkert ti stk, og det er ihvertfall syv for mange. Anonymkode: 7e553...e1e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #68 Skrevet 21. februar 2022 Parfymer, tipper vel snart 100. Bare tull i grunn 🤪 Anonymkode: 7810a...96b 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #69 Skrevet 21. februar 2022 On 2/18/2022 at 6:28 PM, Hedda-78 said: Duker. Har samlet seg opp gjennom årene, og har også arvet en del håndbroderte duker som er lagt utrolig mye tid og innsats i. Kan jo ikke bare kaste dem. Men bruker dem ikke heller. Elsker slike håndlagede ting:D Har noen duker som min bestemor har heklet og som passer utmerket på mine mørke møbler:) Har også en pute som er brodert av min bestemor som jeg har fremme:) Har også et gigantisk heklet sengeteppe etter farmor som jeg aldri har møtt, måtte ha tatt enormt lang tid! Tørr nesten ikke ta i det! Pga. katta tør jeg ikke ha det på senga heller:P Ellers har jeg ca 20 mummikopper men de blir brukt ofte til morgenkaffe:) Har også latterlig mange ting med enhjørninger; pyntegjenstander, sengetrekk(kjæresten skjemmes!), en badeand som er en enhjørning, flere med lys i, en som sjiter ut jellybeans, tskjorter, undertøy med feite enhjørninger, sokker, ørepynt, you name it. Og likevel er jeg misunnelig på noen som har en stående i vinduet sitt, for hornet er en is i kjeks som bare er klasket i panna på den Jeg har også en greie for kaniner og har følgelig masse kanin-kosedyr... En har gjort opptreden på jobb-møte med et uhell Så ja, jeg kommer på jobb i dress, og ingen vet at jeg har sokker med enhjørninger som sjiter ut regnbuer:D Anonymkode: a352e...6d2 1
Gjest Letharia Skrevet 21. februar 2022 #70 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Pyntegjenstander, div interiør og dill dall. Kvitter meg med masse nå for tiden, for nå er jeg veldig lei av å ha en overflod av ting som er helt ubrukelig 😅 Endret 21. februar 2022 av Letharia skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #71 Skrevet 21. februar 2022 Sokker! 😂 Telte faktisk alle her om dagen, mens jeg parra sokker, har 134 par sokker 🙈😂 Anonymkode: b6d58...4cc 1
Hedda-78 Skrevet 21. februar 2022 #72 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sokker! 😂 Telte faktisk alle her om dagen, mens jeg parra sokker, har 134 par sokker 🙈😂 Anonymkode: b6d58...4cc Trenger bare å vaske sokker tre ganger i året😅
FrankDrebin Skrevet 22. februar 2022 #74 Skrevet 22. februar 2022 Mobiltelefoner. Av en eller annen grunn har jeg aldri somlet meg til å skrote dem etterhvert som jeg har byttet til en ny, og vips gikk det 20 år. 2
jordbær86 Skrevet 23. februar 2022 #77 Skrevet 23. februar 2022 Kjoler og smykker. Og har masse badebomber også 😀 1
Kniv & gaffel Skrevet 24. februar 2022 #79 Skrevet 24. februar 2022 Smakstilsetninger til mat, det vil si krydder og krydderblandinger, oljer, sauser, marinader og dressinger.
Zenobia Skrevet 25. februar 2022 #80 Skrevet 25. februar 2022 Jeg sa en gang ja takk til abonnement på feiende flott hårfjerningsutstyr (heter det virkelig barberhøvel for kvinner? ). Glemte stadig vekk å avbestille nye pakker med barberblad, og har før jeg endelig fikk somlet meg til å SI OPP hele herligheten, sikkert mottatt barberblad for TI ÅR fremover. Har for mange gamle papirer som venter på å bli sortert og arkivert. Det er fredag, og det er "altfor mye" snop & snacks i hus. Det jobbes med saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå