AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Hei, En jeg har drevet å snakket med og hengt en del med, og jeg har trodd at han har følt det samme som meg helt til denne uken hvor jeg på en måte har merket at det har vært en annen. I dag spurte jeg om vi skulle henge, men da sa han at han ville plutselig satse på en av og på jente, som han har hatt en greie med i et år. Han ville fortsatt være venner, og håpet at dette gikk greit. Jeg er skikkelig knust! Jeg hadde virkelig følelser for han! Så hvorfor må enkelte bare lede andre an, når de vet at de har følelser for en annen? Og hvorfor vil man fortsatt være venner? hilsen meg❤️ Anonymkode: 3ec27...ec5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Han vil holde deg på gress i tilfelle det ikke går med den andre jenten. Med andre ord, du er andrevalget. Har du lyst til det? Anonymkode: b81e0...62d 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han vil holde deg på gress i tilfelle det ikke går med den andre jenten. Med andre ord, du er andrevalget. Har du lyst til det? Anonymkode: b81e0...62d Nei, jeg absolutt aldri noens andre valg! For meg er det, det samme som at de ikke vil ha meg, og da mister de meg Anonymkode: 3ec27...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Enig med det svaret du fikk, ikke sats på å være et andre valg Anonymkode: 1b251...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med det svaret du fikk, ikke sats på å være et andre valg Anonymkode: 1b251...9a4 Jeg er veldig enig med dere, men akkurat nå gjør det bare veldig vondt😢💔 Anonymkode: 3ec27...ec5 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 Han er en drittsekk. Vær glad du er kvitt han❤ Anonymkode: d84a6...335 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 Han har sikkert vært forelsket i henne lenge. Det kan jo bli dem, men det kan også hende at han blir såret av henne om hun er litt av og på -kjærlighet gjør blind. Trist for deg uansett, men det er jo ikke så mye å gjøre med. Bare vit at du er bra nok, mer enn bra nok! Det går nok din vei om ikke så lenge også, med en annen, som bare har øyne for deg Anonymkode: 32a7f...c24
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Han har sikkert vært forelsket i henne lenge. Det kan jo bli dem, men det kan også hende at han blir såret av henne om hun er litt av og på -kjærlighet gjør blind. Trist for deg uansett, men det er jo ikke så mye å gjøre med. Bare vit at du er bra nok, mer enn bra nok! Det går nok din vei om ikke så lenge også, med en annen, som bare har øyne for deg Anonymkode: 32a7f...c24 Det må han ha vært, og jeg ønsker han kun det beste. Jeg synes bare det var dumt av han å leke med mine følelser. Hvis han hadde følelse for en annen hele tiden, så skulle han ikke ha vært så veldig på meg. Du har nok rett, det vil nok komme en annen en eller annen gang! Men akkurat nå må jeg ta en pause fra dating. Etter de erfaringene jeg har hatt, så tror jeg at det blir en stund til jeg slipper noen inn på meg igjen. Han var den første jeg har turt å bli forelsket i etter et veldig dårlig forhold jeg var i. Så det var trist at dette skjedde💔 men tusen takk for gode ord! Anonymkode: 3ec27...ec5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå