Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjæresten min tar så vidt noe initiativ - det hender de gangene jeg spør om å finne på noe at han foreslår kino og diverse. Men, jeg må alltid spørre feks «skal vi være sammen til helgen» for at det skal skje. Denne uken har jeg ikke spurt noe som helst for å se hva som skjer, og gjett hva - ikke hørt noe om å møtes eller noe som helst i den duren. Hva søren betyr dette? Hvorfor er det sånn at kun jeg skal ta initiativ - ser jo klart og tydelig nå at uten mitt initiativ skjer det ingen verdens ting. Det gjør meg frustrert. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 82e9f...18f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok tolket det som at han ikke er interessert i å bruke tid med meg og ikke så interessert, og revurdert forholdet.

Anonymkode: 9e075...f8d

• Liker 1
Skrevet

He is just not that into you. 

Anonymkode: d3840...adf

Skrevet

Dump, slett og blokk ville jeg gjort. 

Anonymkode: d3840...adf

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det er veldig vondt når alt man ønsker er oppmerksomhet fra den man er glad i, men ikke får det uoppfordret❤️ Det blir ikke det samme når man må spørre om det. 

Enten så er han ikke så interessert som det du er ellers så er han bare ikke god på ta  initiativ 🤷‍♀️ Spørsmålet er om du kan være lykkelig i ett slikt forhold over tid? 

Jeg ville tatt en alvorsprat, gitt det en liten stund for å se om det forandret seg, hvis ikke det ble bedre hadde jeg rådet deg til å gjøre det slutt å finne noen du er mer kompatibel med. 

Skrevet

Dette virker svært mistenksomt.. og rart. Å være i et forhold betyr jo at man er bestevenner, og mer enn det faktisk. Å ikke ta initiativ, til og med i helgene til sin egen kjæreste er fryktelig rart. 

Dette er noe jeg personlig aldri ville ha akseptert. Om dette er første gangen du har opplevd en slik oppførsel fra han så anbefaler jeg deg å ta en prat med han først. Om dette så fortsetter å gjenta seg senere så ville jeg nok ha avsluttet forholdet. 

Dette er så og si nesten et krav om man kan si det slik, at man skal bruke tiden med hverandre når man er kjærester. Hvorfor ellers er man det da.. spesielt når man har fritid. Jeg ville tatt dette alvorlig og delt mine meninger med han og sagt at dette er ikke noe jeg finner meg i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...