AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg startet i ny servitørjobb for 1,5 uke siden. Jeg gikk fra å være på AAP og sykemeldt i 2 år til å starte rett ut i jobb. Hver gang jeg kommer hjem sover jeg. Jeg MÅ legge meg innen 20.00 fordi jeg er helt utslitt og ødelagt. I dag hadde jeg fri og sto opp 11.00, spiste og slappet litt av før jeg ble trøtt igjen og måtte sove. Så nå har jeg sovet fra 12-tiden til nå!! Jeg føler meg utrolig dårlig som bare sover bort dagene. JEg kunne helt sikkert ha fått til å gjøre andre ting enn å bare sove, men føler meg sliten og trøtt Anonymkode: 460e5...bf2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Om du har sittet på ræva i to år, er det helt normalt å være utslitt den første tiden i ny jobb. Anonymkode: 424ac...b26 7
Humorist1 Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Ganske vanlig å være trøtt i starten til du venner deg til det. Bare pass på å ikke gjøre det til en vane hvis det er problematisk for deg å sove på dagtid
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Det er normalt sånn sett, siden du nettopp har startet ny jobb. Og det kan være godt å få hvile skikkelig ut. Men på sikt bør du få bedre rutiner sånn du ikke sover hele tiden, man blir trøtt av å sove for mye og å daffe på sofaen. Pass på å bruke kroppen litt - gå tur, tren osv. Det er viktig at kroppen er sterk og frisk når du har et så krevende yrke. Anonymkode: 4ea6a...e79 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Nå vet jeg ikke hva du har vært ute av arbeidslivet en stund for? Men selv har jeg kroniske sykdommer, jobber deltid og sover mye de dagene etter at jeg kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 74b0e...a51
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Ja, det er normalt å være sliten etter jobb når man ikke har jobbet på to år. Det går over. Anonymkode: 4dcb8...491 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 Helt vanlig å sovne på sofaen etter jobb ja 😊 Og spesielt det første halvåret i ny jobb er intenst, da er alt nytt. Da blir alle langt mer slitne og trenger mer søvn og hvile. Anonymkode: 0392b...f27 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 Husker jeg tenkte som 23-åring at jeg aldri ville orke å få barn fordi jeg alltid sovnet på bussen eller på sofaen når jeg kom hjem fra jobb. Men jammen så orker man det man må når barna kommer også 🤪 Jeg har lagt på meg 10 trøstekilo og har ikke vært på kafé med en venninne på flere år, men man må jo prioritere og jeg finner stor glede i både jobb og barn. Og jeg er helt frisk 😊 Det er HELT normalt TS! Anonymkode: 0392b...f27 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Det er helt vanlig. Du har jo ikke gjort en dritt i to år, klart du da blir utslitt når hodet og kroppen kjører på full guffe. Det går noen måneder så bedrer det seg. Anonymkode: 6e7e7...25a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor mange tråder skal du lage om dette? Ja, det er normalt å være sliten etter jobb når man ikke har jobbet på to år. Det går over. Anonymkode: 4dcb8...491 Tror TS leter etter en grunn til å ikke jobbe... Anonymkode: 424ac...b26 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 Jeg er utslitt etter jobb også. Har fibromyalgi men velger å jobbe. Selv om jeg er utslitt og har smerter Anonymkode: fcf2c...f23
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 Ganske vanlig. Jeg gikk også fra to år på AAP og rett ut i skole OG jobb. Jeg var helt utslitt i ett helt år. Tok 2.skoleår som nettstudie, så jeg fikk mer overskudd til jobb, barn og andre ting. Det har stabilisert seg nå, men mens jeg var på jobb i starten, satt jeg bare å gjespet og gledet meg til å komme hjem å sove. Tror ikke jeg var fysisk sliten, men mer mentalt. Satt jo mye alene hjemme i de to årene, og nå plutselig er jeg rundt mennesker hele tiden. Så det går nok over for deg også! Anonymkode: e5bbf...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå