AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Ja, nå har det seg slik at jeg har en eks som er ganske overfladisk og selvopptatt, og har over en periode prøvd å få meg til å se ut som at jeg "lager problemer" eller ikke håndterer barnet bra. Han har lagt det opp slik ovenfor sin familie og. Han har lenge snakket ned til meg, og sagt rett ut til meg at jeg feks ikke mestrer div ting. Etter flere møter følte jeg at jeg ble uglesett av skole for måten han snakker om meg på, og jeg begynte nesten å tvile på meg selv, selv om jeg visste at eksen har slike trekk. Så jeg fikk da mim kurs på BUP. Og der fikk jeg vise den virkelige meg i lek med barnet, og psykologen skrøyt av meg. Jeg var der denne uka og så på noen av klippene, og det var så godt å se hvor bra jeg gjorde det. Psykologen lurte tilogmed på hvor jeg hadde lært disse teknikkene, hvorfor jeg var så pedagogisk, hva jeg tenkte som gjorde sånn og sånn. Jeg sa det som jeg var at jeg ønsker bare å være den beste versjonen av meg selv for mitt barn. Og gi han følelse av mestring og glede og vise forståelse og omsorg. Det var så fint å vise dem at jeg er BRA nok. 🥰 Anonymkode: 16252...d71
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Bra at du ikke lot deg knekke 😊 Men, når den ene, din eks mann i dette tilfellet, holder på slik, så er det tydelig at han er mer opptatt av hevn enn barnets beste. Jeg ville meldt fra en bekymringsmelding på far, hadde ikke vært tilfreds med å måtte sende mitt barn til en mann som holder på slik. Anonymkode: 3a8d2...7b6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Bra at du ikke lot deg knekke 😊 Men, når den ene, din eks mann i dette tilfellet, holder på slik, så er det tydelig at han er mer opptatt av hevn enn barnets beste. Jeg ville meldt fra en bekymringsmelding på far, hadde ikke vært tilfreds med å måtte sende mitt barn til en mann som holder på slik. Anonymkode: 3a8d2...7b6 Han er opptatt av hvordan han selv fremstår og sin image, og ser ikke helt nytten i sånt "følelseri". Var så fint å vise hva jeg står for. De skal nok kalle han inn og, men tror ikke han går med på det. Anonymkode: 16252...d71
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 You go, girl! Husk at når han snakker deg ned, så ser han seg egentlig i speilet. Og kanskje er det en indre stemme fra fortiden. Kritikken tilhører uansett ikke deg, og kjempebra at du ikke tok ordene innover deg ❤️ Anonymkode: e5eef...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå