Mamasitas Skrevet 22. februar 2022 #21 Del Skrevet 22. februar 2022 Kemila skrev (På 20.2.2022 den 0.52): Hadde fire dager med slim i halsen og svak hodepine før testen ble positiv. Så ble det seks dager med ekstrem hodepine, store smerter i kroppen, halsvondt, vondt når jeg pustet og forkjølelse før det ga seg til litt hodepine og frysninger i noen dager. Nå 14 dager senere sliter jeg " kun" med hjernetåke og dårlig hukommelse og konsentrasjon. Lett forkjølelse- mye ass!!!! Huff.. Vaksinert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 22. februar 2022 #22 Del Skrevet 22. februar 2022 Startet med bittelitt kribling i halsen her, men begynte å fryse veldig samme kveld. Hadde litt tørrhoste og nesa begynte så smått å renne. Hadde ikke vondt noen steder. Tenkte ikke på at dette kunne være korona i hele tatt. Dagen etter ble jeg mer og mer snørrete, fikk muskelverk og feber på kvelden. Så dagen etter det igjen lå jeg rett ut og orket ikke løfte en finger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. februar 2022 #23 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg ble først tett i nesa og fikk litt sykdomsfølelse i kroppen. Testet veldig svakt positivt samme kveld. Morgenen etter våknet jeg med veldig vond hals, testet på nytt med klart positivt resultat. Har ikke noe merkbar feber eller hodepine, men kjenner meg tung i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 22. februar 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 22. februar 2022 Kemila skrev (På 20.2.2022 den 0.52): Hadde fire dager med slim i halsen og svak hodepine før testen ble positiv. Så ble det seks dager med ekstrem hodepine, store smerter i kroppen, halsvondt, vondt når jeg pustet og forkjølelse før det ga seg til litt hodepine og frysninger i noen dager. Nå 14 dager senere sliter jeg " kun" med hjernetåke og dårlig hukommelse og konsentrasjon. Lett forkjølelse- mye ass!!!! Det hørtes tøft ut ❤ Yngstemann på 8 er positiv nå og hadde 41 i feber i natt, så han har fått det ganske ille stakkar... Jeg er nå på 5 dagen med hodepine, men nå er jeg også kvalm og har 38,5 i feber....tester fortsatt negativt, men kan ikke skjønne annet enn at jeg er smittet 🤔 Deler også seng med yngstemann, og sånn han hostet på meg i natt så må det være covid som gjør meg dårlig også 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 23. februar 2022 #25 Del Skrevet 23. februar 2022 Litt sår hals, ble noe verre i løpet av noen timer. Trykk i brystet samtidig. Testen på kvelden viste veldig svakt positiv. Samme resultat på morgenen etter. Tok så en hurtigtest på klinikken, den slo ut så og si med en gang (fikk beskjed bare etter noen minutter at den var positiv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 23. februar 2022 #26 Del Skrevet 23. februar 2022 On 2/19/2022 at 12:10 AM, Malin1990 said: Jeg fikk først hodepine. Noe jeg aldri har til vanlig. Etterpå mistet stemmen, tørr hals. Også tett og rennende nese. Også kom almenntilstand som ble dårlig og stigende feber. Helt likt hos meg. Pluss svimmelhet som kom med hodepinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #27 Del Skrevet 23. februar 2022 Flovef skrev (Akkurat nå): Helt likt hos meg. Pluss svimmelhet som kom med hodepinen Ja, det er mange som sier at det starter med hodepine. Jeg er forsatt syk. I snart 2 uker nå har gått, og jeg blir svimmel av å gjøre ting. Må forsatt ligge mest i sengen. Helt forferdelig kjedelig. Men jeg holder på å besvime hvis jeg gjør noe fysisk. Det blir kun å gå på do og kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 23. februar 2022 #28 Del Skrevet 23. februar 2022 Just now, Malin1990 said: Ja, det er mange som sier at det starter med hodepine. Jeg er forsatt syk. I snart 2 uker nå har gått, og jeg blir svimmel av å gjøre ting. Må forsatt ligge mest i sengen. Helt forferdelig kjedelig. Men jeg holder på å besvime hvis jeg gjør noe fysisk. Det blir kun å gå på do og kjøkkenet. Huff, det er lenge. Jeg er på dag 4 siden positiv test og er verre enn i går, fryser, veldig svimmel og rennende nese og konstant nysing. God bedring ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg