Veslafravest Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Står sikkert en plass her, men orker ikke lese... Jeg har så grusom hodepine, og verker langt ned i nakken; aldri hatt slik hodepine før... Noen som fikk covid og første symptom var kraftig hodepine? Sikkert ingen vits å ta hurtigtest enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 18. februar 2022 #2 Del Skrevet 18. februar 2022 Du bør ta test med de symptomene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar 2022 havrekaffe skrev (13 minutter siden): Du bør ta test med de symptomene. Tok en test likevel rett etter jeg skrev innlegget, men den er negativ 🤷♀️ Er ekstremt mye smitte her jeg bor nå, kjenner snart ingen som ikke har hatt det - så får teste igjen om noen dager hvis det ikke gir seg. Har jo ofte hatt hodepine før, men denne kom helt akutt, liksom øverst i hodet, og jobbet seg nedover. Er vondt å bare gå over gulvet, for da blir jeg kvalm og svimmel også. Blir verre av å bruke skjermen også merker jeg, så nå stopper jeg 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turid truseløs Skrevet 18. februar 2022 #4 Del Skrevet 18. februar 2022 Veslafravest skrev (2 timer siden): Tok en test likevel rett etter jeg skrev innlegget, men den er negativ 🤷♀️ Er ekstremt mye smitte her jeg bor nå, kjenner snart ingen som ikke har hatt det - så får teste igjen om noen dager hvis det ikke gir seg. Har jo ofte hatt hodepine før, men denne kom helt akutt, liksom øverst i hodet, og jobbet seg nedover. Er vondt å bare gå over gulvet, for da blir jeg kvalm og svimmel også. Blir verre av å bruke skjermen også merker jeg, så nå stopper jeg 🙃 Dette høres voldsomt ut. Hvis du har akutt intens insettende hodepine (som lyn fra klar himmel) bør du ta kontakt med helsevesenet, ikke for å skremme deg men det kan være hjerneblødning 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 18. februar 2022 #5 Del Skrevet 18. februar 2022 Veslafravest skrev (7 timer siden): Står sikkert en plass her, men orker ikke lese... Jeg har så grusom hodepine, og verker langt ned i nakken; aldri hatt slik hodepine før... Noen som fikk covid og første symptom var kraftig hodepine? Sikkert ingen vits å ta hurtigtest enda... Jeg fikk først hodepine. Noe jeg aldri har til vanlig. Etterpå mistet stemmen, tørr hals. Også tett og rennende nese. Også kom almenntilstand som ble dårlig og stigende feber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 18. februar 2022 #6 Del Skrevet 18. februar 2022 Veslafravest skrev (7 timer siden): Tok en test likevel rett etter jeg skrev innlegget, men den er negativ 🤷♀️ Er ekstremt mye smitte her jeg bor nå, kjenner snart ingen som ikke har hatt det - så får teste igjen om noen dager hvis det ikke gir seg. Har jo ofte hatt hodepine før, men denne kom helt akutt, liksom øverst i hodet, og jobbet seg nedover. Er vondt å bare gå over gulvet, for da blir jeg kvalm og svimmel også. Blir verre av å bruke skjermen også merker jeg, så nå stopper jeg 🙃 test igjen i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. februar 2022 #7 Del Skrevet 18. februar 2022 Mitt første symptom var hodepine. Dette var dog før vaksiner og sånn så det har vek endret seg litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokjerringen Skrevet 18. februar 2022 #8 Del Skrevet 18. februar 2022 Begynte med hodepine fra h... Og enormt trøtt. Negativ test, men dagen etter sår hals, feber og positiv test. Hadde 2 doser vaksine, men ble så dårlig at det var helt j... Verket mi kroppen og var helt knust. Varte i ca 5 dager, så litt bedre, men fortsatt litt hoste og veldig sliten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Nabokjerringen skrev (54 minutter siden): Begynte med hodepine fra h... Og enormt trøtt. Negativ test, men dagen etter sår hals, feber og positiv test. Hadde 2 doser vaksine, men ble så dårlig at det var helt j... Verket mi kroppen og var helt knust. Varte i ca 5 dager, så litt bedre, men fortsatt litt hoste og veldig sliten. Ja denne hodepinen sitter godt! Har tatt paracet flere ganger, men hjelper ikke. Har bare ligget rett ut på sofaen...kjempetrøtt også, som du skriver. Fryser, men har ikke feber. Jeg har også 2 doser, så får se i morgen hva som skjer da 🙃 Endret 19. februar 2022 av Veslafravest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 19. februar 2022 #10 Del Skrevet 19. februar 2022 De jeg kjenner som har fått corona har fått null til veldig få plager noen timer. De er stort sett uvaksinerte og det ser ut til at de får lettere forløp enn vaksinerte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 19. februar 2022 #11 Del Skrevet 19. februar 2022 14 hours ago, Veslafravest said: Tok en test likevel rett etter jeg skrev innlegget, men den er negativ 🤷♀️ Er ekstremt mye smitte her jeg bor nå, kjenner snart ingen som ikke har hatt det - så får teste igjen om noen dager hvis det ikke gir seg. Har jo ofte hatt hodepine før, men denne kom helt akutt, liksom øverst i hodet, og jobbet seg nedover. Er vondt å bare gå over gulvet, for da blir jeg kvalm og svimmel også. Blir verre av å bruke skjermen også merker jeg, så nå stopper jeg 🙃 Du burde ta en pcr-test og vurdere å holde deg inne til testresultatene foreligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 19. februar 2022 #12 Del Skrevet 19. februar 2022 Ingen hodepine hverken da jeg hadde corona i fjor eller nå. 🤷♀️ Men jeg vet veldig mange har hodepine som symptom på både omikron og tidligere mutasjoner. God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokjerringen Skrevet 19. februar 2022 #13 Del Skrevet 19. februar 2022 Veslafravest skrev (21 timer siden): Ja denne hodepinen sitter godt! Har tatt paracet flere ganger, men hjelper ikke. Har bare ligget rett ut på sofaen...kjempetrøtt også, som du skriver. Fryser, men har ikke feber. Jeg har også 2 doser, så får se i morgen hva som skjer da 🙃 God bedring til deg. Huff. Håper det går bra med deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. februar 2022 #14 Del Skrevet 19. februar 2022 Det begynte med litt sår hals og muskelverk/leddsmerter som jeg har enda-3 uker etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kemila Skrevet 19. februar 2022 #15 Del Skrevet 19. februar 2022 Hadde fire dager med slim i halsen og svak hodepine før testen ble positiv. Så ble det seks dager med ekstrem hodepine, store smerter i kroppen, halsvondt, vondt når jeg pustet og forkjølelse før det ga seg til litt hodepine og frysninger i noen dager. Nå 14 dager senere sliter jeg " kun" med hjernetåke og dårlig hukommelse og konsentrasjon. Lett forkjølelse- mye ass!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 20. februar 2022 #16 Del Skrevet 20. februar 2022 Begynte med litt killing i halsen. Testet to dager negativt først, før den ble svak positiv dag tre når halsen hadde forverret seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 20. februar 2022 #17 Del Skrevet 20. februar 2022 Hodepine og negative tester i 5 dager. Tok til slutt en pcr, som var positiv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 21. februar 2022 Nabokjerringen skrev (På 19.2.2022 den 22.59): God bedring til deg. Huff. Håper det går bra med deg ❤️ Takk! Yngstemann testet nettopp positivt nå (svak strek er vel positivt uansett har jeg skjønt), så da antar jeg bare at jeg også har det 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 21. februar 2022 #19 Del Skrevet 21. februar 2022 Var tørr i halsen og slappere enn vanlig i to dager.Så hodepine,frysetokter og feber(som en god gammeldags influensa).Nå veldig forkjølet og snørrete 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 21. februar 2022 #20 Del Skrevet 21. februar 2022 Kun et av barna (ungdom) som foreløpig har korona her. Tok test (helt tilfeldig) som ble positiv med en gang. Dagen etter fikk hun feber. Varte til dagen etter, så helt fin igjen… er nå på dag 3, får vente å se videre. Uvaksinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg