Gjest Ærlig talt... Skrevet 3. november 2005 #21 Del Skrevet 3. november 2005 Synes ikke du skal blande deg med den fyren der......Du har skrevet tidligere at du har vært forelska i denne fyren siden 31 mars! Om det er samme fyr da...om ikke så må jeg si at det gikk kjapt over...Og ergo må han ha visst det en stund da han er en av grunnen til at du avsluttet et 4 år langt forhold..... Og han prøver å dra med seg ei annen dame hjem!?! HALLO! Ville ikke ha rota meg bort i en sånn en...Fyrer er UTOLIG enkle! Det de gjør, det gjør de...er ikke mere å si om den saken. Det er ingen vits i å analysere. De styres av lyst uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. november 2005 #22 Del Skrevet 3. november 2005 Synes ikke du skal blande deg med den fyren der......Du har skrevet tidligere at du har vært forelska i denne fyren siden 31 mars! Om det er samme fyr da...om ikke så må jeg si at det gikk kjapt over...Og ergo må han ha visst det en stund da han er en av grunnen til at du avsluttet et 4 år langt forhold..... Og han prøver å dra med seg ei annen dame hjem!?! HALLO! Ville ikke ha rota meg bort i en sånn en...Fyrer er UTOLIG enkle! Det de gjør, det gjør de...er ikke mere å si om den saken. Det er ingen vits i å analysere. De styres av lyst uansett! ← nei det er verre enn som så, skjønner du. jeg har ikke vært forelska i han her i det hele tatt faktisk, han er en kollega av meg. en god kompis. du blander gutter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ærlig talt Skrevet 3. november 2005 #23 Del Skrevet 3. november 2005 Synes ikke du skal blande deg med den fyren der...du har skrevet tidligere at du har vært forelsket i han siden 31 mars ( og d bør være den samme fyren...) og at han var en av grunnene til at du gikk ut av et 4 årig forhold. Og han vet vel om hva du føler siden du er venn med han... OG han prøvde å få med seg ei annen dame til sengs! HALLO!!! VÅKN OPP! ikke bland deg med ham!!!! Fyrer er ganske enkle..de styres av lyst..er ingen vits i å analysere det de gjør eller sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jøss... Skrevet 3. november 2005 #24 Del Skrevet 3. november 2005 Så det er ikke HAN fra 31 mars engang...? synes du skal roe deg ned i svingene...du var jo såååå forelsket i han i ei god stund jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2005 #25 Del Skrevet 4. november 2005 Så det er ikke HAN fra 31 mars engang...? synes du skal roe deg ned i svingene...du var jo såååå forelsket i han i ei god stund jo! ← Ja jeg var kjempeforelsket kjempelenge. Men jeg ser ingen grunn til å pine meg selv mer enn nødvendig. jeg har endelig innsett at han er en dust, og å holde meg borte fra noe bra fordi jeg har brukt lang tid på å komme over noe drit ser jeg ikke poenget i. Snakke om selvpining.. jeg vil heller risikere å bli såret på denne måten her, enn å gjemme meg bort. og dette med han jeg prater om nå har ligget i luften lenge. vi har bare ikke sett det før det sa pang. vi har vært gode venner med en ekstra gnist helt siden jeg traff ham for ett år siden. det er alltid han som stiller opp for meg når verden raser. var for eksempel til han jeg dro da jeg sto i nesten pysjen på gata mens kjellsordene haglet når jeg gikk ifra eksen. så dette er en snill gutt. vi kan bare ikke for at noe som har vært der hele tiden driver og utvikler seg rett under nesa på oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. november 2005 #26 Del Skrevet 4. november 2005 ei dame ut på byen som jeg vet han prøvde å få med under dyna for en uke siden. ← Hvor hyggelig er han hvis han ligger med deg og samtidig prøver å få andre til sengs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #27 Del Skrevet 4. november 2005 Hvor hyggelig er han hvis han ligger med deg og samtidig prøver å få andre til sengs? ← Men de var jo ikke sammen, ikke engang klar over hva som var i utvikling. Har vært i nesten samme situasjon selv, alt blir veldig absurd og merkelig, ting man ikke helt kan forklare i etterkant. Livet (og kjærligheten) er ikke alltid sort eller hvitt. Særlig når man ikke vet hva den andre (eller seg selv) tenker/føler/vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2005 #28 Del Skrevet 4. november 2005 Hvor hyggelig er han hvis han ligger med deg og samtidig prøver å få andre til sengs? ← Da hadde vi ligget sammen 1 gang i fylla (en gang til, men det teller ikke, for jeg var helt i svime og det var bare tøys fra begge sin side), og ikke snakket sammen om noen ting i det hele tatt. Det var den kvelden jeg innså at jeg kanskje begynnte å utvikle følelser for ham, siden jeg ble sjalu. han skvatt jo selv, for hvordan kunne han vite at jeg som satt på andre siden av bordet satt der og ville bli med ham hjem? jeg visste det jo ikke selv engang! han hadde nettopp gjort det slutt med den slemme dama si (hun var slem, det vet jeg faktisk, for jeg var der når hun var drit), og fant tonen med hun nye på jobb. Det svei skikkelig da, men det var jo bare inni mitt hode ting var. Så han gjorde ingenting galt faktisk. og han har brukt mye tid og krefter på å få frem at han angrer, og ikke liker henne i det hele tatt egentlig. Så det plager meg faktisk ikke Det er JEG som er player'en i dette greiene her. det var jo JEG som hadde sex med en annen fyr den fredagen, ikke han. det er JEG som har brukt det mot ham i en sms engang jeg var full på byen, det er jeg som har vært drit. Ikke han Så...næh. plager meg ikke lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2005 #29 Del Skrevet 4. november 2005 Men de var jo ikke sammen, ikke engang klar over hva som var i utvikling. Har vært i nesten samme situasjon selv, alt blir veldig absurd og merkelig, ting man ikke helt kan forklare i etterkant. Livet (og kjærligheten) er ikke alltid sort eller hvitt. Særlig når man ikke vet hva den andre (eller seg selv) tenker/føler/vil. ← Ja akkurat sånn var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #30 Del Skrevet 5. november 2005 hm, og i går småkysset vi MIDT på dansegulvet på et populært sted... Og jeg ble med ham hjem MIDT i fleisen til alle... hmmmm!!!! ← Jo, men da var dere neppe edrue. Pulevenner kan også gjøre sånt. (Kysse på dansegulv, bli med hjem uten at det trenger være noe mer enn en pulevenn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #31 Del Skrevet 5. november 2005 Ninakanin: Du høres fryktelig desperat ut. Desperat etter ikke å være alene. Sorry at jeg er så ærlig. Det høres ut som du må ha bekreftelse på at du er ok, pen, sexy, morsom, flink, og hot hele tiden. Du høres svært usikker ut. Leter du etter lykken? Jeg betviler svært på at du finner den i den ene armkroken etter den andre, men : Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #32 Del Skrevet 5. november 2005 Tror de færreste damer greier å være "pulevenner".. Selvom noen sikkertlurer segselv til å tro det. Er vel som oftest gutten som har en pulevenn, mens jenta driver å håper på mer.. (Sier ikke i ALLE tilfeller..!) Kvinnens biologi har jo også mye med detå gjøre, i og med at kroppen produserer et stoff etter samleie som gjør at vi føler oss ekstra knyttet til personen.. Og så lenge det er sli, står mange jenter i fare for å bli brukt og såret.. Pass på og kjenn deg selv!! Kanin, håper det ordner seg for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. november 2005 #33 Del Skrevet 5. november 2005 Når man begynner å gjøre kjæresteting sammen, og forventer at den andre sover over etter at en har hatt seg, da har man i min bok krysset en grense. Jeg har selv hatt en pulevenn (fucking good friend, eller som de kalte det i dokumentaren på tvn i går: Friends with benefits ). Vi var venner, hadde oss, og ikke noe mer. Ferdig arbeid! Det funka fint for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. november 2005 #34 Del Skrevet 7. november 2005 Men de var jo ikke sammen, ikke engang klar over hva som var i utvikling. Har vært i nesten samme situasjon selv, alt blir veldig absurd og merkelig, ting man ikke helt kan forklare i etterkant. Livet (og kjærligheten) er ikke alltid sort eller hvitt. Særlig når man ikke vet hva den andre (eller seg selv) tenker/føler/vil. ← Heh. Noe kjent med skrivestilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. november 2005 #35 Del Skrevet 7. november 2005 Ahhhhhhhhhhhhhhh. At det går ann (sier jeg IGJEN). Hva er vitsen med å hakke på NinaKanin? Desperat? Hvordan? Har ingen av dere som sier det hatt det sånn, eller? Å ha en pulevenn, å "flaggre" litt...det er lov det. Det er det som gjør at man lærer og utvikler seg selv innenfor det seksuelle plan OG samlivsmessig. Men det fatter vel ikke enkelte personer her i tråden? Jeg har vært forelsket jeg også... og har opplevd at forelskelsen ikke ble gjengjeldt (dette var selvfølgelig kun EN gang i mitt liv og jeg hadde regulering da). Hva skjedde? Jo, man ble såret og lei, men sånn er SINGELIVET. Da flaggrer man ofte litt hit og dit, før man evt. finner seg en ny en. Helt normalt det. jeez. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. november 2005 #36 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har vært forelsket jeg også... og har opplevd at forelskelsen ikke ble gjengjeldt (dette var selvfølgelig kun EN gang i mitt liv og jeg hadde regulering da). ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #37 Del Skrevet 7. november 2005 Heh. Noe kjent med skrivestilen her. ← Vel, jeg er registrert medlem, men skrev akkurat dette uten å være innlogget. Forøvrig er jeg ikke et aktivt medlem, så du ville neppe klare å gjette hva mitt brukernavn er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. november 2005 #38 Del Skrevet 8. november 2005 Ninakanin: Du høres fryktelig desperat ut. Desperat etter ikke å være alene. Sorry at jeg er så ærlig. Det var derfor jeg gikk ifra eksen, for å teste meg selv i livet alene. Derfor jeg hodler igjen litt i dette greiene som driver og utvikler seg, for poenget var at psyken min skulle testes alene. Hva beklager du for? Ikke noe galt i å være litt redd avogtil. Livet er jo dritnifst. Det høres ut som du må ha bekreftelse på at du er ok, pen, sexy, morsom, flink, og hot hele tiden. Du høres svært usikker ut. Jeg var dritstygg og feit og til tider mobbet gjennom barndommen, derfor tøff og kald i ungdommen. Andungen ble litt svane etterhvert. Synes ikke det er rart jeg er usikker og ikke helt har blitt komfortabel med oppmerksomheten jeg har fått de siste årene. Jeg er rett og slett ikke vant til å bli sett på som pen. personligheten min utviklet seg da jeg var stygg og upoupulær, så jepp, jeg trenger en haug med bekreftelse faktisk. Bra gjettet at jeg er usikker! Du må jammen ha menneskekjenner-utdanneldse fra Sherlock-Holmes Universitetet!! Leter du etter lykken? Jeg betviler svært på at du finner den i den ene armkroken etter den andre, men : Lykke til! Ja gjør vi ikke alle? Nå har jeg endelig tatt makten tilbake over mitt eget liv, og lager min egen lykke. Er faktisk lykkelig nå som ting er usikkert og ting skjer i livet. Jeg hater livet når det er statisk og ingenting skjer. Hallo jeg kan dø i morgen. Hva så om jeg finner små stikk av lykke i armkrokene til folk? Jeg finner nok meg selv over tid. Slapp av gjest, jeg skal nok klare meg og bli til folk etterhvert.← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. november 2005 #39 Del Skrevet 8. november 2005 Ahhhhhhhhhhhhhhh. At det går ann (sier jeg IGJEN). Hva er vitsen med å hakke på NinaKanin? Desperat? Hvordan? Har ingen av dere som sier det hatt det sånn, eller? Å ha en pulevenn, å "flaggre" litt...det er lov det. Det er det som gjør at man lærer og utvikler seg selv innenfor det seksuelle plan OG samlivsmessig. Men det fatter vel ikke enkelte personer her i tråden? Jeg har vært forelsket jeg også... og har opplevd at forelskelsen ikke ble gjengjeldt (dette var selvfølgelig kun EN gang i mitt liv og jeg hadde regulering da). Hva skjedde? Jo, man ble såret og lei, men sånn er SINGELIVET. Da flaggrer man ofte litt hit og dit, før man evt. finner seg en ny en. Helt normalt det. jeez. ← !!!!!!!!!!! Takk skal du ha, sexycat! Må si...må si jeg ble veldig glad av innlegget ditt!! Er det som er poenget mitt også.. Jeg har vært opptatt i fire år. Er det ikke normalt å fly litt hit og dit og være forvirret høne når man endelig slipper ut..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #40 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har vært opptatt i fire år. Er det ikke normalt å fly litt hit og dit og være forvirret høne når man endelig slipper ut..? :klø: ← JOOOO!!! Nyt livet du Nina, du er ung og alt er herlig. Have fun! Må også si at du svarer utrolig bra for deg i svaret til gjest over. Du har mye selvinnsikt, og virker veldig bevisst spør du meg. Masse lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå