Gjest Ninakanin Skrevet 17. november 2005 #41 Del Skrevet 17. november 2005 vi ble kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. november 2005 #42 Del Skrevet 18. november 2005 Kjærester er bra det også. Kos deg du, Nina. Forresten, så synes jeg hvertfall at du er en vakker svane. Ikke bare litt svane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bree Skrevet 18. november 2005 #43 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg signerer på denne. Og "pulevenner" (liker ikke helt det ordet) er ikke noe for meg heller... Når jeg var singel, prøvde jeg å holde igjen på det området til jeg VISSTE at de var interessert i noe mer enn sex, hvis dere skjønner. Har alltid vært litt redd for å bli "brukt" og jeg har ikke hatt lyst til å ha sex med noen som jeg ikke har hatt sånne følelser for... ← Det var da ikke det vi diskuterte i denne tråden?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. november 2005 #44 Del Skrevet 18. november 2005 Kjærester er bra det også. Kos deg du, Nina. Forresten, så synes jeg hvertfall at du er en vakker svane. Ikke bare litt svane. ← Takk, det var da noen snille ord å lese på en fredagsmorgen!!! ble flau... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. november 2005 #45 Del Skrevet 19. november 2005 Ingen grunn til å være flau. Forresten så vet jeg ett og annet om å føle seg som en stygg andunge i tenåra. Ikke noe gøy what so ever, men det ordner seg som sagt for snille jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå