Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker dagslinser fra daylies (aqua comfort), og opplever en gang i blant at jeg tar på meg linsen også deler den seg umiddelbart i to.  Den ene biten faller stort sett ut av øyet, mens den andre forsvinner bak i øyet mitt. Det er ikke vondt, men ubehagelig, og fører ofte til litt knot å finne den igjen. 

Har noen opplevd dette? Er det øyet mitt som er problemet eller linsene? Er det produksjonsfeil eller kan det rett og slett skje? Skjer kanskje hver 3 mnd, så er jo ikke ofte. Men irriterende lell. 

Anonymkode: bbb56...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt mange dagslinser i mitt liv, og har aldri opplevd at de har delt seg 🙂 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare opplevd at de deler seg dersom jeg har prøvd å ta de av med veldig tørre øyne, og dersom jeg har glemt å ta de av ved dusj. Noe herk å sikre seg at alt er ute, ja... 

Aldri opplevd at dette har skjedd rett etter å ha tatt de på 🤔 har ødelagt noen med negler før, men da blir det som regel bare hakk i linsa, som blir som grusomt rusk. 

Aqua comfor har vel mye vann som gjør de skjøtere, men de skal ikke dele seg på øyet. Du burde høre med optiker. Anbefalte han disse til deg? Kan jo være at linsemålene er feil. 

Skrevet

Jeg opplever det et par ganger med dailies, men da er det som regel et dårlig parti så jeg reklamerer på de

Anonymkode: f6a67...382

Skrevet

Brukt linser i 25 år, men det har jeg aldri opplevd. Har ikke prøvd den typen du bruker, da. 

Anonymkode: c7913...489

Skrevet

Aldri opplevd. Men har opplevd produksjonsfeil, så da leverer jeg tilbake. 

Anonymkode: fb5b7...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...