Gå til innhold

Andre som opplever at de må "hive etter pusten", selv om de ikke har tung pust?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er på dag tre etter positiv test. I starten hadde jeg vondt i hals og hode, i går fikk jeg skikkelig forkjølelsessymptom med hoste og tett nese/snørr. Jeg har ikke hatt feber. I dag er jeg skikkelig forkjøla men har ikke tung pust. Blir fort andpusten når jeg går opp trappa eller prøver å gjøre noe husarbeid. Men føler at jeg må trekke pusten skikkelig inn innimellom, spesielt om jeg snakker. Føles ut som at jeg ikke har nok oksygen på en måte. 

Er det andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaktusogsol skrev (25 minutter siden):

Nei

Da var det avklart. 

Skrevet

Helt normalt TS. Nå har vi levd med korona i 3 år. Alle burde vite at dette er noe som kan skje.

Skrevet

Takk for svar.

Vet selvsagt at dette er noe som kan skje. Det jeg syntes var rart var at jeg ikke puster tungt ellers, men føler alikevel at jeg får for lite oksygen.

Tenkte kanskje at jeg bare er litt ekstra obs på pusten pga at jeg har korona. Jeg har også astma så tenkte at det kanskje er den i kombinasjon med koronaen som gjør at det er slik.

Dere som har hatt det slik, hvor lenge varte det?

Skrevet

Ja, jeg opplevde det en kveld helt i starten av korona. Heldigvis gikk det over. 

Skrevet
Frøken888 skrev (1 time siden):

Helt normalt TS. Nå har vi levd med korona i 3 år. Alle burde vite at dette er noe som kan skje.

3??

• Liker 1
Skrevet
mortiltresøtesmå skrev (7 timer siden):

Takk for svar.

Vet selvsagt at dette er noe som kan skje. Det jeg syntes var rart var at jeg ikke puster tungt ellers, men føler alikevel at jeg får for lite oksygen.

Tenkte kanskje at jeg bare er litt ekstra obs på pusten pga at jeg har korona. Jeg har også astma så tenkte at det kanskje er den i kombinasjon med koronaen som gjør at det er slik.

Dere som har hatt det slik, hvor lenge varte det?

Det kan være angst, tenke mye på symptomene.

• Opprett ny...