Gå til innhold

Mannen tar skilsmisse, men jeg fant ut jeg er gravid! .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil ta skilsmisse, men jeg har funnet ut jeg er gravid. Dette kom som sjokk for meg.

vi har hatt en krangel som ble stor. Men ikke noe annet enn det vanlige vi ellers har! 

Mannen er oppgitt av krangelen våres, men dette kan være en ny start. 

han vil ta skilsmisse fordi han ikke vet at ting kan forandres. 

Spørsmålet er hva med den baby? Skal jeg fortelle han/familien hans?

han har blokkert meg overalt og prøver seg på å ta skilsmisse alene gjemt. 

jeg syntes det blir rart å ha ungen hans i magen min, og føde ungen hans og ikke fortelle han noe. Dette må komme frem tilsutt. Hvordan gå frem? 
jeg tror nok han også hadde fått glede av å vite det. 
ting har vært så mørkt. Og nå kommer det lys i livet vårt. 

Anonymkode: 07662...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud, så lei jeg er av disse trådene dine. Om det stemmer, så er det nok en meget god grunn til at din mann har blokkert deg, skulle ønske jeg kunne gjøre det samme.

Anonymkode: 6477c...6de

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Er abort uaktuelt?

Anonymkode: 52687...610

Skrevet

Når barnet er født så sender du krav om barnebidrag via NAV, så får han nok med seg at du har fått en unge.

• Liker 1
Skrevet

Oppdra ungen alene. Men du bør for ordens skyld fortelle ham at barnet er hans.

Anonymkode: 4ba41...37e

Skrevet

Så du mener at et barn fikser alt mellom dere? Det er tvilsomt.

Anonymkode: 6d360...b2c

• Liker 1
Skrevet

Fornuftig mann.

• Liker 1
Skrevet

Folk som velger å krangle har intet i forhold å gjøre, verken med hverandre eller andre. De bør heller ikke ha omsorg for barn. Slutt å krangle, ts. Oppfør deg heller som en ok person.

Dersom du velger å initiere en krangel så vil selvsagt enhver oppegående person forlate deg, enten de er venner, partnere eller familie. Noe annet ville være helt urimelig.

Anonymkode: b3802...97c

• Liker 1
Skrevet

Nei, du sier ingenting om dette. Det kan hende du mister før uke 12 og da er det bedre at han ikke vet noe. Han vil ikke ha kontakt med deg og det må du respektere.

Og et forhold bør aldri ha store krangler som gjentar seg ofte slik dere har hatt, da tyder det jo på en giftig dynamikk. Hvis du er gravid er det bare en enda bedre grunn for han å ønske skilsmisse, fordi ingen barn bør vokse opp med foreldre i et giftig forhold med mye turbulens. Da er det bedre at du eventuelt får barnet alene og at dere kan jobbe med å samarbeide om omsorgen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mannen vil ta skilsmisse, men jeg har funnet ut jeg er gravid. Dette kom som sjokk for meg.

vi har hatt en krangel som ble stor. Men ikke noe annet enn det vanlige vi ellers har! 

jeg syntes det blir rart å ha ungen hans i magen min, og føde ungen hans og ikke fortelle han noe. Dette må komme frem tilsutt. Hvordan gå frem? 

Hvor mange sånne tråder skal du lage her inne?? Og det heter altså ikke «å ta skilsmisse»!!🤦🏼‍♀️

Anonymkode: b4a90...cd2

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva har du gjort ts?

Anonymkode: 282e6...3a0

Gjest Jaconandersen
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvem er faren?

Skrevet

Om mannen som tar ut skilsmisse i gjemsel er faren til spiren så vil jeg anbefale abort.

Håper dette bare er tull, for makan til rot.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor mange sånne tråder skal du lage her inne?? Og det heter altså ikke «å ta skilsmisse»!!🤦🏼‍♀️

Anonymkode: b4a90...cd2

Hvilke tråder er det snakk om?

Og nummer to -hva så om TS skriver litt feil, det kan godt hende hun ikke er norsk og det tar tid å lære seg et språk fullstendig!

Anonymkode: 6645f...68e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvilke tråder er det snakk om?

Og nummer to -hva så om TS skriver litt feil, det kan godt hende hun ikke er norsk og det tar tid å lære seg et språk fullstendig!

Anonymkode: 6645f...68e

Hun opprettet en tråd tidligere i dag hvor hun lurte på om hun kunne tvinge mannen til å snakke med henne.

Anonymkode: 3148f...2ba

Skrevet

Er det samme person som tidligere har hatt krangel om økonomi? økonomien er dårlig og TS overfører penger til mannen, som i sin tur inviterer slektninger på kino for felleskontoen og gir dyre gaver til slektninger, samt pådrar seg bøter? 

I så fall skal du være glad for å bli kvitt ham. 

Er det ikke deg, beklager jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det samme person som tidligere har hatt krangel om økonomi? økonomien er dårlig og TS overfører penger til mannen, som i sin tur inviterer slektninger på kino for felleskontoen og gir dyre gaver til slektninger, samt pådrar seg bøter? 

I så fall skal du være glad for å bli kvitt ham. 

Er det ikke deg, beklager jeg.

Var det jeg også tenkte, syntes det lignet. Da skal hun være sjeleglad hun er kvitt ham, ja. 

Anonymkode: 1cbab...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...