Gå til innhold

Hvordan vil ha oppfatte det hvis jeg plutselig barberer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren skal vi og to vennepar på ferie sammen til en øy som heter Hvar i Kroatia. Det er noen småøyer utenfor man kan ta båt til og der kommer vi jo til å dra, og jeg har lest at der bader folk uten badetøy hvis de har lyst. Jeg tipper vi kommer til å være "gærne" og gjøre det. Jeg har ikke shavet på et par år, men når jeg tenker på å dra på sydenferie igjen etter covid, likte jeg tanken på å være helt naken i solen. Men vil han, sambo, synes det er rart hvis jeg stiller glatt for første gang på lenge når andre er der? Kommer han til å tro at jeg gjør det for noen av dem, at det blir dårlig stemning og sånn? Men det er jo ikke noe jeg skulle trenge å spørre om lov til heller, og jeg har bare lyst til å gjøre det akkurat på den ferien.

Anonymkode: 62219...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til sommeren skal vi og to vennepar på ferie sammen til en øy som heter Hvar i Kroatia. Det er noen småøyer utenfor man kan ta båt til og der kommer vi jo til å dra, og jeg har lest at der bader folk uten badetøy hvis de har lyst. Jeg tipper vi kommer til å være "gærne" og gjøre det. Jeg har ikke shavet på et par år, men når jeg tenker på å dra på sydenferie igjen etter covid, likte jeg tanken på å være helt naken i solen. Men vil han, sambo, synes det er rart hvis jeg stiller glatt for første gang på lenge når andre er der? Kommer han til å tro at jeg gjør det for noen av dem, at det blir dårlig stemning og sånn? Men det er jo ikke noe jeg skulle trenge å spørre om lov til heller, og jeg har bare lyst til å gjøre det akkurat på den ferien.

Hvordan i all verden kan du tro vi vet hvordan samboeren din vil reagere på det?

Anonymkode: 7faaf...cb4

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er altså ikke noen løsning å begynne nå, eller senere i vår? Ikke? Men snakk med ham nå, da. Du spør jo ikke om lov ved å snakke?

Hadde det vært mannen min, ville han nok aller helst unngått at du troppet opp nybarbert som en overraskelse etter morgendusjen mens du var der. Etter et par år med kjønnshår ville det vært en instant turn-on. Og hvis han skal være naken sammen med flere, vil han komme til å streve med en heftig ereksjon. Det er rett og slett dårlig gjort.

Du bør gjøre dette en stund i forveien, la ham venne seg til det.

• Liker 5
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Gjør det nå med en gang, å vis ham, så vet du?

Skrevet

Gjør som du har lyst til du. 

Skrevet

Hva med å stusse helt kort bare? En mellomting.

Anonymkode: bf2c3...201

Skrevet

Han vil nok tro at du skal være utro. Plutselig glattbarbert mus? Rødt flagg om du vanligvis aldri gjør det.

Han vil nok tro at det er for andre ja.

Anonymkode: 70bd4...872

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jeg stiller glatt

Det finnes en mellomting som er mye finere.

Glatt er virkelig ikke lekkert. 

Synes jeg ;) 

Skrevet

Hvorfor spør du han ikke? Klart man vil være finere ute blant folk. Det forstår sikkert han også. Vil tro han foretrekker barbert fremfor busk i allmennheten. 

Anonymkode: 901d0...909

• Liker 2
Skrevet

Barber deg nå du og gled han. Så kan du holde det slik til ferien. Kan hende han synes det er ekkelt at du har masse kjønnshår generelt. Det er ikke så mange som liker kjønnshår. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor være finere forran andre om du ikke vanligvis er det for han? Fy...

Anonymkode: 70bd4...872

• Liker 3
Skrevet

Hva enn du gjør - ikke barber deg den morgenen og så sleng deg ut i sola. Hud som aldri har sett som og i tillegg er nybarbert + full sol = solbrent privat område

Og da blir det ikke mye moro.

Hva typen din mener bryr ingen seg om. Jeg antar du, som oss alle, barberer deg eller ikke barberer deg etter humør og føre. Har du ikke gjort det til nå: begynn med det. Det er bare hår.

Anonymkode: 54bb2...78c

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo bare nevne at du vurderer å barbere siden du føler deg mer komfortabel naken når du er barbert.

Anonymkode: bc589...a50

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun kommer til å bli så sur! Hvis jeg tipper riktig bruker hun skjegget ditt som oppbevaring av snacks, siden du sikkert har mye matrester i skjegget ditt. Sjokolade, chips, taco, osv. Selvfølgelig blir hun sur om du kvitter deg med matfatet hennes. 

Anonymkode: ef096...90f

Skrevet

Det kunne jo være en ide å snakke med ham om det? Eller kommuniserer dere ikke overhodet? 😂

Skrevet

TS, har du vurdert å begynne å vokse deg? Resultatet blir jo så VANVITTIG mye finere, og langt mer behagelig. Man slipper at det klør og stikker når det vokser ut igjen, sånn som det gjør når man barberer. 

Det er isåfall først ved voksrunde nummer 3 og utover det vil være finest resultat dersom man ikke har vokset seg før, eller på lang tid. Så jeg foreslår at du nevner det for han nå, at du ønsker begynne å vokse deg for å være smooth for han (fór egoet hans litt og la ham føle på at det er for hans skyld), og da rekker du minst 3 runder med voksing før ferien! 

Anonymkode: 271df...84c

• Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig fint så jeg synes du burde gjøre det, men i god tid før dere drar. Så viser du at du gleder deg og er klar for en deilig og moro ferie.

Anonymkode: b6899...fd0

• Liker 1
Skrevet

Min hadde blitt dritskuffet. Han elsker kjønnshår og synes barbert er turn-off. Det samme synes jeg om menn, så dette går begge veier. Men du må jo bare spørre ham – her i huset vet vi veldig godt hva den andre foretrekker og ikke. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Dama, snakk med mannen din. Han er den eneste du bør rådføre deg med! Det er jo drastisk å gå fra full busk(?) til helt glatt. Hva med en frisert landingsstripe? Bare forslag fra meg. Men dom sakt, snakk med mannen din

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...