Gå til innhold

Pule min filletante

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drit lyst til å pule min filletante som er min onkels kone, og da ikke blod relatert med meg. Jeg er faktisk helt forelska i henne og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har en følelese på at hun føler det samme, men jeg er ikke 100 prosent sikker og vil ikke ødelgge ting i familien det er den eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd noe ennå. Før så klarte jeg å ha noe kontroll rundt henne og ikke tenke for mye på henne på en seksuell måte, men nå er det helt umulig for meg ikke tenke på den deilige kroppen hennes og henne i deg selv. Hun er 37 år, men likevel den fineste dama jeg vet om. Noen som har noen tips?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det forbli en fantasi. Tenk på henne mens du runker, og bevar familiefreden. 

Anonymkode: 68dfb...53d

• Liker 6
Skrevet
Kyyy skrev (3 timer siden):

Noen som har noen tips?

Kommuniser at du:

- er alfa

- har big dick energy 

- er dominant

Anonymkode: 4605b...2ac

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommuniser at du:

- er alfa

- har big dick energy 

- er dominant

Hahaha, fra en liten ungutt til en voksen dame? hahahhahahahhahaha!!! Ja, det vil funke bra!

Anonymkode: d8261...188

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Knull i vei

Anonymkode: ee18f...252

• Liker 1
Skrevet

Jeg har drit lyst til å pule min filletante som er min onkels kone, og da ikke blod relatert med meg. Jeg er faktisk helt forelska i henne og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har en følelese på at hun føler det samme, men jeg er ikke 100 prosent sikker og vil ikke ødelgge ting i familien det er den eneste grunnen til at jeg ikke har prøvd noe ennå. Før så klarte jeg å ha noe kontroll rundt henne og ikke tenke for mye på henne på en seksuell måte, men nå er det helt umulig for meg ikke tenke på den deilige kroppen hennes og henne i deg selv. Hun er 37 år, men likevel den fineste dama jeg vet om. Noen som har noen tips?

Hun er tanten din! Ta deg sammen. Hvis hun hadde vært filletanten din ville hun vært kusinen til din mor eller far. 

Anonymkode: 7a89d...5e8

• Nyttig 1
Skrevet

Startet helgen tidlig med ny trollekonto?.

Anonymkode: b11c6...261

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hahaha, fra en liten ungutt til en voksen dame? hahahhahahahhahaha!!! Ja, det vil funke bra!

Disse tingene gjelder alltid.

Universaltips.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun er tanten din! Ta deg sammen. Hvis hun hadde vært filletanten din ville hun vært kusinen til din mor eller far. 

Hun er jo uansett ikke blod relatert med meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Disse tingene gjelder alltid.

Universaltips.

Herregud, så langt der ifra. Iallfall ikke for kvinner over 30, uansett hva incelgjengen din prøver å fortelle deg:-)

• Liker 1
Skrevet

Kjør på, kjærligheten må ikke undetrykkes🥰😍

Jeg  puler på tanta mi også🥰

Anonymkode: 246a5...998

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg  puler på tanta mi også🥰

Jeg har også pult filletanta mi, etter at hun og onkel ble skilt.  Av og til er kjemien og tiltrekningen litt ... "Tricky".

Anonymkode: e1e06...efd

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Ikke gjør det mot din onkel. La det være en fantasi og kos deg med fantasien er mitt råd.

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv en gang til..........

Skrevet
Kyyy skrev (5 timer siden):

Hvor gammel er du da? 

Anonymkode: 3097e...166

Skrevet

Du høres ikke helt frisk ut. Oppsøk en psykiater.

Anonymkode: 48eff...522

• Liker 1
Skrevet

Flere millioner mennesker på kloden, men enkelte skal på død og liv pule innad i familien. "I hear the banjo`s playing..."

Anonymkode: 7a2d5...e85

• Hjerte 1
Skrevet

Begynn med å send henne komplimenter. At hun er pen, nydelig, spennende, "jeg tenker på deg" .....

• Liker 1
Skrevet

Spør om onkelen din vil se på, såpass skylder du han

Skrevet

Hva om du støter på cumen til onkelen din som ligger igjen i "filletanta" di? Du bare fortsetter å knulle på mens du kjenner det surkler i onkelcum?

Anonymkode: 6ac49...5d8

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...