AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg er rimelig sjokkert... Husker da hun sluttet hos oss, var det beste dag ever! Jeg har virkelig ikke lyst til å møte henne igjen, hun er så giftig 😞😞 Synd å gå glipp av en så fin stilling pga det Anonymkode: 16bf9...45c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er rimelig sjokkert... Husker da hun sluttet hos oss, var det beste dag ever! Jeg har virkelig ikke lyst til å møte henne igjen, hun er så giftig 😞😞 Synd å gå glipp av en så fin stilling pga det Anonymkode: 16bf9...45c Det går an å prøve, satse på at hun er endret. Anonymkode: 7fd67...0e4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det går an å prøve, satse på at hun er endret. Anonymkode: 7fd67...0e4 Personen som mobbet 3 stk i flere år har endret seg? Nja... Anonymkode: 16bf9...45c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Det er alltid mer med en jobb en det som kommer fram i en stillingsannonse. Noen ganger får man andre arbeidsoppgaver enn man trodde i utgangspunktet. Denne gangen kan du få et giftig arbeidsmiljø. Med en sånn kollega kan det vel vanskelig kalles drømmejobb, eller? La den gå, det kommer andre muligheter senere. Anonymkode: 9adc9...0d4 3 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 Hadde uansett søkt, og så sett det derifrå. Anonymkode: 36606...373
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hadde uansett søkt, og så sett det derifrå. Anonymkode: 36606...373 Men for å jobbe der må jeg forlate jobben jeg har nå. Er det så lurt da? Anonymkode: 16bf9...45c
Antonetta Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 Er det mulig å søke 6 månda permisjon fra den andre jobben for å evt prøve ut den nye jobben om du får den?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Hadde aldri gjort det. Anonymkode: a8140...a88
Frostrose Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 Du kan jo søke, stille til et intervju og høre om stillingen. For alt du vet er denne kollegaen i et annet bygg eller til og med den du skal overta stillingen etter. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 Antonetta skrev (1 minutt siden): Er det mulig å søke 6 månda permisjon fra den andre jobben for å evt prøve ut den nye jobben om du får den? Man kan jo spørre, men det er vel ganske sjelden man får permisjon for å prøve lykken hos en konkurrent? Å ha noen i permisjon er jo ikke noen drømmesituasjon for bedriften, fordi man ikke kan lyse ut den faste stillingen. Bare håpe man finner en vikar i de seks månedene. Anonymkode: 8a8ec...1f1
Antonetta Skrevet 18. februar 2022 #12 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan jo spørre, men det er vel ganske sjelden man får permisjon for å prøve lykken hos en konkurrent? Å ha noen i permisjon er jo ikke noen drømmesituasjon for bedriften, fordi man ikke kan lyse ut den faste stillingen. Bare håpe man finner en vikar i de seks månedene. Anonymkode: 8a8ec...1f1 Der jeg jobber har de som har spurt om det fått det. da de håper på å beholde de etter de 6 måndene
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #13 Skrevet 18. februar 2022 Det finnes nok flere drømmejobber og jobben blir ikke en drømmejobb om det er en som mobber der. Hadde ikke søkt meg til det stedet. Anonymkode: 13ae8...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #14 Skrevet 18. februar 2022 Frostrose skrev (29 minutter siden): Du kan jo søke, stille til et intervju og høre om stillingen. For alt du vet er denne kollegaen i et annet bygg eller til og med den du skal overta stillingen etter. Det er mulig, men bare det å vite at hun er der...Vi kommer jo sikkert til å møtes på julebord og sånt. Hvis hun ser meg, vet jeg jo ikke hva kan hun kan gjøre. Snakke dritt om meg til andre? Jeg tror ikke at sånne mennesker forandrer seg Anonymkode: 16bf9...45c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #15 Skrevet 18. februar 2022 Er det et stort selskap og skal dere jobbe i samme divisjon/avdeling? Hvis ikke hadde jeg søkt ja - du får en annen omgangskrets enn henne, og oppfører hub seg dritt på julebord eller lignende er det nok ikke bare du som får det med deg.. Snakker hun stygt om deg er det jo bare å fortelle sannheten (vent til hun evt har gjort noe!). Anonymkode: f5ebc...be5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #16 Skrevet 18. februar 2022 Kommer bla an på størrelsen på arbeidsstedet - hvor mye bil du ha med personen å gjøre? Er det mye ville jeg tenkt meg om. Kjenner du noen som jobber der som du kan forhøre deg med? Å søke en stilling innebærer forresten ikke at du må slutte i nåværende jobb - stiling til det må du først ta når/hvis du får tilbud om den andre jobben Anonymkode: 6bcf2...32e 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #17 Skrevet 18. februar 2022 Nei, jeg hadde ikke ville måtte omgås en slik person. Anonymkode: c43df...856
Frk Midnattsol Skrevet 18. februar 2022 #19 Skrevet 18. februar 2022 Synes faktisk det er litt trasig at du lar denne personen begrense livet ditt. Det er faktisk du selv som bestemmer hva som skal få påvirke det, hva som skal "treffe" deg. Vet jo ikke hvilken personlighetstype du er, men jeg tenker at jeg hadde søkt på jobben, og hvis jeg hadde fått den, så hadde jeg sonert terrenget noen dager for å sjekket hvordan denne personen oppførte seg, og hvis det ikke har vært bedring til det bedre, så hadde jeg faktisk først tatt det direkte med vedkommende. Enten med overordnet tilstede eller ikke, det hadde kommet an på omfanget at "skyts" mot meg!. Dette hadde jeg jammen meg ikke innfunnet meg med!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå