AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har liggende ett finansieringsbevis på huslån som jeg ikke skal bruke før om ett halvt år. Jeg trenger nå å ta opp et forbrukslån/kredittkort på 20.000 til en uforutsett utgift. Jeg skal betale ned dette lånet igjen så fort som mulig. Har mulighet til å betale minimum 3000,- tilbake på det i måneden. Men så blir jeg litt stresset. Kan banken som ga meg finansieringsbevis på huslån se dette og trekke tilbake finansieringen siden jeg har tatt opp kreditt? Anonymkode: 256f5...a97
Million Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 (endret) Finansieringsbevis pleier jo bare å ha en gyldighet på noen få måneder. Kanskje bare 3 mnd. Er du sikker på at ditt er gyldig så lenge som et halvt år? Det kan altså hende at banken ikke fornyer ditt når du skal bruke det. 20 000 er ikke all verdens med penger og uansett har du jo nedbetalt en del da, men hvem vet hva bankene kan reagere på og gi avslag for... Endret 18. februar 2022 av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå