Gå til innhold

Avstand, når passer det seg å ta denne praten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann for litt over 3 mnd siden som bor ca 50 mil unna meg. Vi er begge 32. Alt gikk veldig fort, ble stormende forelsket i hverandre på svært kort tid. 

Nå driver vi å reiser med fly,tog etc. for å se hverandre. Noe som er helt greit, men siden han jobber skiftarbeid er det ofte han ikke har fri helger og det kan fort gå 3 uker om ikke mer uten å se hverandre. Dette er allerede tungt og jeg er i allefall ikke interessert i å ha det sånn over lang tid.

Når passer det seg å ta praten angående avstanden egentlig? Jeg har allerede snakket om at jeg ikke ønsker å flytte fra der jeg bor, uten at det var i sammenheng med oss og avstanden vår. Jobben jeg har elsker jeg, og det er en jobb jeg kun kan gjøre fra noen få byer i Norge, altså der jeg bor men ikke der han bor. Jeg har familie, venner og alt her. Han har vært ganske taus om hva han tenker. Jeg tenker litt på om det er lurt å bare gjøre det så fort  som mulig, selv om det på ingen måte skulle være aktuelt med noe flytting NÅ, men dersom det skulle bli til noe seriøst. Dersom jeg tar praten nå og finner ut det er uaktuelt for han å tenke seg til å flytte, så er det jo bedre å avslutte nå før man er blitt for knyttet til hverandre?

Tar også gjerne imot tips om hvordan innlede denne praten slik at jeg ikke virker som at han MÅ flytte til min by her og nå haha.. blir så stresset av dette

Anonymkode: 8c383...7d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere barn der hvor dere bor i dag?

Det har mye å si for hva slags råd jeg vil gi. 

Anonymkode: bff2a...1a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig med deg. Min mor traff en mann fra Vestlandet. Vi bodde på Østlandet. Hun dro med seg min bror og meg dit. Rev oss opp fra venner,skole, besteforeldre og pappa. Vi var 9 og 14. Det var ganske traumatisk 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen av oss har barn, beklager dette glemte jeg å nevne i original posten.

Anonymkode: 8c383...7d4

Skrevet

Ok så dette blir jo nesten et ultimatum da. "Skal det bli oss to så må du flytte"?

Anonymkode: e2421...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...