AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har mørkebrunt halvlangt hår som blir fett i panne/kronen området. Har brukt Batiste sin tørrshampoo for mørkebrunt hår, men føler håret blir tungt og seigt og at det limer seg fast til hodebunnen. Finnes det andre typer tørrshampoo som har farge i seg? Anonymkode: c1220...31c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Synes Camilla pihl sin er god, den dekker iallefall gråe strå om du har det… prøvde en fra Normal, den måtte jeg bare hive. Det ble veldig gråhvit støv🙈🙈 Anonymkode: 4a0dc...49b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes Camilla pihl sin er god, den dekker iallefall gråe strå om du har det… prøvde en fra Normal, den måtte jeg bare hive. Det ble veldig gråhvit støv🙈🙈 Anonymkode: 4a0dc...49b Er Camilla Phil sin med farge for mørkt hår? Har litt gråe hår rundt ansiktet, men siden de er glasshår henger vel ikke farge på? Ts Anonymkode: c1220...31c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes Camilla pihl sin er god, den dekker iallefall gråe strå om du har det… prøvde en fra Normal, den måtte jeg bare hive. Det ble veldig gråhvit støv🙈🙈 Anonymkode: 4a0dc...49b Leste omtale på Vita om Camilla Phil sin tørrshampoo, og alle skrev at håret ble ekkelt og at den farget av i hendene. Du har ikke den erfaringen? Ts Anonymkode: c1220...31c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 Denne er fantastisk!! Men uten farge, legger ikke igjen spor etter seg og funker fjell! Anonymkode: c5714...c90
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Denne er fantastisk!! Men uten farge, legger ikke igjen spor etter seg og funker fjell! Anonymkode: c5714...c90 Koster over 400,- for en liten flaske😮 Ts Anonymkode: c1220...31c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Koster over 400,- for en liten flaske😮 Ts Anonymkode: c1220...31c Alterna Caviar Perfect Texture Spray 184 g - Spare 46% (beautycos.no) nei, jeg betaler mindre hos frisøren og flasken er ikke liten. Jeg tar det i på nyvasket hår, og det holder med den ene gangen til neste hårvask på dag tre / fire.. Anonymkode: c5714...c90
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Alterna Caviar Perfect Texture Spray 184 g - Spare 46% (beautycos.no) nei, jeg betaler mindre hos frisøren og flasken er ikke liten. Jeg tar det i på nyvasket hår, og det holder med den ene gangen til neste hårvask på dag tre / fire.. Anonymkode: c5714...c90 Nyvasket hår? Da er det ikke en tørrshampoo for dager der håret er fett Ts Anonymkode: c1220...31c 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Leste omtale på Vita om Camilla Phil sin tørrshampoo, og alle skrev at håret ble ekkelt og at den farget av i hendene. Du har ikke den erfaringen? Ts Anonymkode: c1220...31c Jo den farger litt av på hendene, men det synes jeg define også gjør. Jeg har brunt hår med noe rødskjær/gyllent, CP sin blender fint med det. Og fargen henger på mine grå hår som jeg også har typ ved øre/tinning. Skal uansett følge tråden her, er sikkert andre som har bedre alternativer og erfaring! 👌 Anonymkode: 4a0dc...49b 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 Elsker moroccanoil sin, den inneholder risstivelse og den gir deg ikke seigt hår. Den mørke er ikke så mørk som batiste sin, men den forsvinner fortere i håret og smitter ikke av så den er flott i mørkt hår, jeg har nesten sort hår. Dyr er den da, jeg kjøper den bare på tilbud 🤭 men flasken er store 330 ml. De selger åså travel size så du kan teste den billigere om du er interessert 😊 På lyko nå (til full pris) er en stor flaske 299 kr og travel size 119 kr. Helt ærlig så hadde jeg kjøpt den for lukten alene 😍 (neida, men nesten) Anonymkode: b967d...eb3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Elsker moroccanoil sin, den inneholder risstivelse og den gir deg ikke seigt hår. Den mørke er ikke så mørk som batiste sin, men den forsvinner fortere i håret og smitter ikke av så den er flott i mørkt hår, jeg har nesten sort hår. Dyr er den da, jeg kjøper den bare på tilbud 🤭 men flasken er store 330 ml. De selger åså travel size så du kan teste den billigere om du er interessert 😊 På lyko nå (til full pris) er en stor flaske 299 kr og travel size 119 kr. Helt ærlig så hadde jeg kjøpt den for lukten alene 😍 (neida, men nesten) Anonymkode: b967d...eb3 Moroccoan oil sine produkter er jo bra og lukter himmelsk😇 Takk for tipset👌 Anonymkode: c1220...31c
Avstand Skrevet 19. februar 2022 #13 Skrevet 19. februar 2022 Batiste! Det er den eneste jeg liker. Har prøvd noen andre, men er de ikke brune blir jeg hvit/grå og Proffs sin ble jeg bare seig i håret av. Og helt brun på fingertuppene om jeg drar i håret, og har jeg hatt på meg fuktighetskrem i ansiktet og tar meg der og så kan du tenke deg. Batiste føles ikke seigt i håret, lukter godt og du blir ikke farget på hendene av den i så stor grad. Litt kan du bli, og ansiktskremen bør på etter du har sprayet deg likevel, men den tørrsjampoen kjøpte jeg masse av da den var på tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå