AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har byttet ut pepsi max med koffeinfri cola i det siste, for å begrense koffeininntaket i graviditeten. Jeg ble positivt overrasket over den koffeinfrie colaen, den var relativt god, men den kan være litt vanskelig å få tak i. Noen flere som har prøvd denne? Hva synes dere om smak og tilgjengelighet? Anonymkode: 1be1c...2d9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Er kunstig sukker ok i graviditeten? Anonymkode: e6cbd...920
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Jeg hadde gjort det om det ikke hadde vært for prisen. Kjøper 1,5 liter xtra cola fra coop til 8 kr. Anonymkode: 20213...6d4
Gjest padawan Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er kunstig sukker ok i graviditeten? Anonymkode: e6cbd...920 Ettersom du tar det opp: sitter du på noe informasjon som tilsier det ikke er ok?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Savner Tine Iskaffe i koffeinfri versjon, det hadde i så fall gått mye av hos meg. Anonymkode: 1b3af...432
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har byttet ut pepsi max med koffeinfri cola i det siste, for å begrense koffeininntaket i graviditeten. Jeg ble positivt overrasket over den koffeinfrie colaen, den var relativt god, men den kan være litt vanskelig å få tak i. Noen flere som har prøvd denne? Hva synes dere om smak og tilgjengelighet? Anonymkode: 1be1c...2d9 Synes den er veldig tam i smaken. Anonymkode: c1cea...3bc
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har heller kuttet ned på mengden. Drikker max en halv liter pr dag, men som oftest bare i helgene. Det skal være innenfor med tanke på daglig dose koffein. Savner mest monster ultra white, men energidrikk holder jeg meg helt unna. Lurer på om jeg må ha med en i fødebaggen, men er vel kanskje ikke bra men tanke på morsmelk heller? Anonymkode: 67841...0fa
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er kunstig sukker ok i graviditeten? Anonymkode: e6cbd...920 Ja, selvfølgelig. Det står ikke på listen av nei-mat for gravide hos matportalen. Anonymkode: 1be1c...2d9 2
Lamalama Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Jeg drikker bare den dersom jeg drikker cola 🙂 Skulle også ønske at tine iskaffe hadde en koffeinfri variant.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har byttet ut pepsi max med koffeinfri cola i det siste, for å begrense koffeininntaket i graviditeten. Jeg ble positivt overrasket over den koffeinfrie colaen, den var relativt god, men den kan være litt vanskelig å få tak i. Noen flere som har prøvd denne? Hva synes dere om smak og tilgjengelighet? Anonymkode: 1be1c...2d9 Jeg elsker den koffeinfrie colaen -synes nesten den smaker bedre enn vanlig cola! Anonymkode: 35414...ebf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 Tilgjengeligheten er ikke stor nei, du har rett i det. Jeg finner stort sett på Bunnpris! Anonymkode: 35414...ebf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Skrevet 18. februar 2022 Jeg har prøvd den én gang, for jeg synes det var litt trist uten brus til julemiddagen. Den var fæl! Men etter alt jeg har lest om lettbrus, koffein og graviditet, så kuttet jeg all Pepsi Max og koffein dagen jeg fant ut jeg var gravid. Dere burde virkelig ikke drikke all den lettbrusen under svangerskapet. Anonymkode: 9c5ec...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #13 Skrevet 19. februar 2022 Hender det du kjøper 0.5 brus på rema popper det innimellom opp æ tilbud på 30 prosent. Jeg hamstret når jeg fikk et sånt æ kutt. Har litt bedre samvittighet over at ungen får cola uten koffein også. Barnet er bare stolt fordi vi kaller det gull-cola, så da er det ekstra spesielt. Håper ikke de kutter den ut fra leverandøren. Om du drikker mye cola ville jeg heller valgt det enn den med koffein siden man bør begrense inntaket under graviditeten. Anonymkode: 8eeb0...914
Myml1 Skrevet 19. februar 2022 #14 Skrevet 19. februar 2022 Jeg og har gått over til koffeinfri cola, ikke pga graviditet, men jeg blir veldig påvirka av koffein, men elsker cola 😛 skulle ønske den ble tatt inn i alle butikker å ikke plassert på nederste hylle omtrent gjemt vekk 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #15 Skrevet 19. februar 2022 Jeg prøvde den for første gang i går, da jeg prøver å begrense inntaket av koffein i graviditeten. Jeg synes den hadde en litt rar ettersmak, men den fungerer helt greit hvis man har skikkelig lyst på cola 😅(jeg drikker for øvrig lettbrus og kaffe en gang i blant, alt med måte) Anonymkode: 6c8f7...45f
Chantielle Skrevet 20. februar 2022 #16 Skrevet 20. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå