AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Dette er den tredje testen som feiler. Test-blandingen blir ikke absorbert av testen, men blir bare liggende oppi skålen i 20 min. Ingen testlinje og ingen kontrollinje. Ingenting av væsken absorberes. Jeg har gjort alt slik det stod i oppskriften. Inkludert blåst godt ut av nesen først. Hadde i rett mengde i «skålen». Men det blir bare liggende oppå. Hva er det jeg gjør feil? Anonymkode: 8b9ea...0b5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Det har blitt sånn for meg noen ganger når det har vært litt tykt snørr i væsken. Da legger det seg «oppå» hullet. Man ser ganske raskt at testen ikke absorberer. Så da har jeg brukt pinnen jeg tok i nesten og dyttet litt på væsken så den kom i kontakt med bunnen. Det er sikkert ikke anbefalt av eksperter å gjøre det sånn, men jeg har fått både negativt svar og positivt svar (da jeg hadde korona) ved å gjøre det på den måten. Testen er uansett brukt. Anonymkode: c3ea0...c98
Anbefalte innlegg