AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Fant ikke ut at jeg var gravid før det hadde gått flere uker. Mistet like før uke 12. Snuste før jeg visste jeg var gravid. Kan det være dette som har ført til spontanabort? Anonymkode: c495b...b48
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fant ikke ut at jeg var gravid før det hadde gått flere uker. Mistet like før uke 12. Snuste før jeg visste jeg var gravid. Kan det være dette som har ført til Ikke tenk på at du har gjort galt, er neppe noe du har gjort ❤ Mista selv for en uke siden.. og hadde sluttet å snuse... 🤷♀️ mest sannsynnlig noe alvorlig galt med "baby" og kroppen ordner opp ❤ Anonymkode: 9391e...d96
Tuppeluri Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Om det var snusen eller ei det kan ingen vite. Men uansett, så er ikke snusen ene og aleine grunn til en spontanabort. Jeg snuste også frem til jeg fikk positiv test og med meg gikk det bra. Det var nok en defekt fosteret hadde uavhengig av snusen din
Gulleplutt Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Snus gir økt risiko for spontanabort, men det betyr ikke at dette var årsaken i ditt tilfelle. Gå videre og kutt snusen før evt. neste graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå