Gjest peon Skrevet 25. oktober 2005 #1 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har slettet det som skal slettes, sjekka format og størrelse og restartet maskinen to ganger. Får fortsatt ikke lastet opp bildet.. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 25. oktober 2005 #2 Del Skrevet 25. oktober 2005 Får du noen feilmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peon Skrevet 25. oktober 2005 #3 Del Skrevet 25. oktober 2005 Får du noen feilmelding? ← Nei, siden stopper opp, blir hvit også står det "fullført" nederst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. oktober 2005 #4 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hva slags bildeformat bruker du? Jeg har trøbbel men jpg, men da jeg endret til gif gikk det fint. Endret 25. oktober 2005 av ¤Arwen¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peon Skrevet 25. oktober 2005 #5 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva slags bildeformat bruker du? Jeg har trøbbel men jpg, men da jeg endret til gif gikk det fint. ← Har kanskje jpg.. Hvordan endrer jeg dette til gif? :icon_question: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. oktober 2005 #6 Del Skrevet 25. oktober 2005 Åpne opp bildet i et bilderedigeringsprogram og velg lagre som. Der kan du lagre som gif i stedenfor jpg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peon Skrevet 25. oktober 2005 #7 Del Skrevet 25. oktober 2005 Åpne opp bildet i et bilderedigeringsprogram og velg lagre som. Der kan du lagre som gif i stedenfor jpg. ← Prøver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. oktober 2005 #8 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Endret 25. oktober 2005 av ¤Arwen¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peon Skrevet 25. oktober 2005 #9 Del Skrevet 25. oktober 2005 Takk for hjelpa! Fikk til! selv om bildet blei litt utydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå