AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg forsøker å kutte mest mulig karbohydrater fra kosten. Ikke ren keto, men opplever nedgang når jeg kutter ut de vanligste synderne som juice, melk, gjærbakst etc. Funnet alternativ til enkelte, men ikke melken. Jeg har nøtteallergi så mandelmelk er nok ikke et alternativ. Finnes det noe annet? Anonymkode: d3913...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. februar 2022 #2 Del Skrevet 18. februar 2022 Skulle til å foreslå mandelmelk……men det utgår Usikker på hvordan den ligger an ift karbohydrater, men havremelk er ganske godt. Ellers kan du teste ut soyamelk og rismelk. Oatly har mange gode plantebaserte produkter https://www.oatly.com/nb-no/stuff-we-make 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Del Skrevet 18. februar 2022 Vann. Anonymkode: 8a836...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vann. Anonymkode: 8a836...0e3 Drikker masse vann, men den er litt vanskelig å steame til kaffe 😆 Anonymkode: d3913...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. februar 2022 #5 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Drikker masse vann, men den er litt vanskelig å steame til kaffe 😆 Anonymkode: d3913...d04 Oatly har en egen melk som er beregnet til nettopp steaming til kaffe veldig god https://www.oatly.com/nb-no/stuff-we-make/havredrikk/oat-drink-barista-edition 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. februar 2022 #6 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Oatly Ikaffe? Suveren til steameren og kaffen. 6.6 gram karbo pr 100. Endret 18. februar 2022 av Dævendøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Del Skrevet 18. februar 2022 https://matlevering.coop.no/apotekvarer-og-helsekost/kosttilskudd/alpro-barista-profes.soya-1l 2.7 gram karbo per 100 gram Anonymkode: ce889...9ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg forsøker å kutte mest mulig karbohydrater fra kosten. Ikke ren keto, men opplever nedgang når jeg kutter ut de vanligste synderne som juice, melk, gjærbakst etc. Funnet alternativ til enkelte, men ikke melken. Jeg har nøtteallergi så mandelmelk er nok ikke et alternativ. Finnes det noe annet? Anonymkode: d3913...d04 vann? Man burde egentlig kun drikke vann. Anonymkode: 8197c...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): vann? Man burde egentlig kun drikke vann. Anonymkode: 8197c...77d Ja. Men jeg skal leve så ønsker ikke et kosthold hvor man kun kan drikke vann. Har ikke tro på "ekstrem" - variantene, men små endringer man kan holde over tid 🙂 Mye god helse i å nyte en god kaffe på morgenen ☺️ Anonymkode: d3913...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå