AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg merker at jeg har grenser inne i meg, og grensene fikk jeg aldri stå imot før. Jeg bør vel ikke bruke tid på steder der man allikevel ikke er verdt eller velkommen? Hvor bruker du din tid der du kan få brukt det som bygger dine verdier? Anonymkode: 8f1fe...b13
Gjest Suzanne Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg merker at jeg har grenser inne i meg, og grensene fikk jeg aldri stå imot før. Jeg bør vel ikke bruke tid på steder der man allikevel ikke er verdt eller velkommen? Hvor bruker du din tid der du kan få brukt det som bygger dine verdier? Anonymkode: 8f1fe...b13 De grensene du merker inne i deg, kan ikke måles. Alle har sine egne grenser. Du har din, og jeg har min Det er ikke noen satt konkrete grenser i det å bli tråkket på. Alle føler seg tråkket på i løpet av livet. Det som er viktig er å sette grenser for seg selv ift andre. Du må imidlertid være innstilt på å justere grensene dine når du blir eldre. De fleste vil ikke bli oppfattet som hverken "lettkrenkelige" eller "grenseoverskridende".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå