AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Man hører jevnlig om funn av døde spedbarn fra flere tiår tilbake og så blir det stille om sakene og kommer ingen mer informasjon, untatt kanskje en liten vag notis om "familietragedie". Det er vel ikke vanskelig å forstå at mange av disse sakene dreier seg om barn født i smug av desperate, gjerne unge jenter eller kvinner, kanskje overgrepsofre. Kanskje barna var dødfødte, eller kanskje ikke. Men hva skjer egentlig med disse sakene? Etterforskes de eller henlegges de tilnærmet umiddelbart? Blir kvinnene dømt? Hvor raskt blir slike saker foreldet? Si jeg for 30 år siden fødte et barn skapt i en voldtekt, 17 år gammel. Barnet var dødfødt eller døde raskt, det er ikke de potensielle drapssakene jeg lurer på. Hva ville skjedd med meg hvis levningene nå ble funnet? Noen som vet? Anonymkode: 6107e...5bb
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Dersom det ikke er noen gammel sak om spedbarn som er forsvunnet blir nok saken henlagt ganske raskt. Det har ingen hensikt å rippe opp i den slags gamle tragedier, og ofte er gjerningspersonen selv et offer i saken. Ofte kan det være noen som vet hva som skjedde, som kommer og forteller politiet. Disse vil stort sett at saken bare skal bli glemt igjen, siden de har holdt på denne hemmeligheten i så mange år. Familietragedie kan ofte være et dekkende begrep på slike saker. Anonymkode: 11219...69e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå