Gå til innhold

Angrer du på hvem du mistet jomfrudommen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, igrunnen ikke.

Jeg var relativt bevisst på at det var på tide å komme over skrekken for smertene første gangen (som ble de 10 første gangene, men stadig mindre hver gang🙃)

Dette var en slags sommerflørt, jeg ville ha sex og likte ham. Jeg var 18, han 20. 

Det var i det hele tatt veldig snille og rolige greier, null press på noe som helst da jeg åpenbart var uerfaren og han helt ærlig talt var dårlig og ekstremt lite fantasifull i senga da 😅 Det ble null orgasmer på de omtrent hundre gangene vi hadde sex. Vi snakker misjonæren punktum, klitoris var et ikketema. 

Vi hadde vel egentlig en ting til felles, og det var at vi likte å ha sex ofte. Ellers kunne jeg vel funnet en langt bedre match rent personlig, men. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 3.00):

Angrer du på første gang du mista jomfrudommen? Og personen du mista til?

Anonymkode: 2cba3...0ae

Nei , det var med kjæresten min. Han var erfaren og lærte meg opp og var forsiktig. Han var mye eldre enn meg, men det var uansett en fin opplevelse fordi han var så forsiktig og forståelsesfull.

Skrevet

Ung og dum som 14 åring som mista den til en 16 år gammel drittsekk.

• Nyttig 1
Skrevet

Angrer ikke på personen da vi bestemte oss for at vi ville være den første i alt, men angrer at jeg bare var 12 år og 7mnd

Anonymkode: d880d...72b

Skrevet

Ja. En øst-europeer som kun var ute etter norsk pass osv og giftet seg med ei annen dame mens han brukte meg for å få sex… 

Skrevet

Nei. Det er 20 år siden og var sammen med mannen min. Jeg var akkurat blitt 17 år og vi hadde vært sammen i et halv år.. veldig fin opplevelse ♡

Anonymkode: ac275...005

Skrevet

Ja, jeg var 18, han var 18. Han tok mitt første kyss også. Var ikke særlig romantisk ...angrer jeg ikke venta 2-3 år til så en bedre dukket opp.

Anonymkode: cadaf...4dd

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Tja. Vet ikke helt. Skulle ønske det ikke skjedde der og da, skulle ønske det var noen andre, men skjedd er skjedd. Å angre på det er bare bortkastet tenker jeg. Var tenåring den gangen, og er nå i 30 årene. Så har og har hatt mye sex etter den gangen, nyter det, så den første gangen blir litt glemt. 

Endret av Warrior
Skrevet

Nei.

Vi var begge 15 år og hadde vært sammen i rundt tre måneder. De månedene hadde gått med til å prøve oss frem litt og litt, og bli trygge på hverandre. Så når vi først gikk hele veien så var vi veldig klare for det. Det var første gang for begge.

Husker ikke så mye detaljer, men husker at det var sinnsykt vondt. Han var godt over gjennomsnittet utstyrt, og penetreringen gav lite nytelse for min del. Men det var likevel en fin opplevelse. Husker jeg var ganske sår i flere dager, og at jeg ble overrasket over at penetrering fortsatt var vondt andre gangen vi prøvde også, noen dager senere. Så gikk heldigvis smertene over etter hvert, og det begynte å bli godt for meg også.

Vi var sammen i nesten to år, og hadde det veldig fint sammen. Jeg har flere ganger tenkt på hvor heldig jeg var som fikk et så bra første møte med sex, og som hadde en så fin kjæreste å teste ut ting med. Jeg tror det gav meg mye trygghet og selvtillit på dette området.

Anonymkode: 1b620...bd8

Skrevet

Haha, nei for det var min nåverende mann som tok den. 🤣

Anonymkode: 8ebc9...a16

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2/21/2022 den 12.52):

Når skjedde det, håper du har fått bedre opplevelser senere

Anonymkode: 851fe...38f

Der er lenge siden nå, 25 år siden. 

Har heldigvis fått mange gode opplevelser etterhvert 😊 

Anonymkode: b527f...d04

Skrevet

Ja, angrer for det var en skikkelig ekkel mann og en drittsekk. Angrer på at jeg ikke ventet på noen bedre. Men har hatt mange etter han da som jeg har hatt masse god sex med, så veldig glad for det hvertfall. 

Anonymkode: e59ac...f21

Skrevet

Nei angrer ikke men broren min ble veldig sinna når han fant ut at jeg hadde pult kjereste hans.

Anonymkode: 1b882...0c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 21.49):

Ja jeg angrer på at det var en pedofil mann som gjorde det på meg. 

Anonymkode: aaf4d...f7b

Huff når skjedde sånt, hvor gammel var du ?

Anonymkode: 851fe...38f

Annonse
Skrevet

"Jomfrudom" er oppkonstruert. 

Jeg angrer på flere jeg har ligget med. 

Anonymkode: ccb9c...e6e

Skrevet

Angrer ikke. Vi var like gamle, men han hadde mye erfaring allerede og den kvelden var helt fantastisk, alle gangene ;) Han visste akkurat hva han gjorde.. Vi var forelsket i tillegg så det hjalp nok mye. 

Anonymkode: efe1d...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...