Josyanne Skrevet 21. februar 2022 #81 Skrevet 21. februar 2022 Mista den til en kjekk gutt på 19 da jeg var 16 angrer ikke, men de 2 minuttene vær jævlig kjedelige
Michaelhe Skrevet 21. februar 2022 #82 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Nei, det var kjapt overstått og litt ydmykende. Spiller ingen rolle hvem det var, så lenge jeg slipper å se personen igjen. Endret 21. februar 2022 av Michaelhe
Miss91 Skrevet 21. februar 2022 #83 Skrevet 21. februar 2022 Det var en jeg ikke hadde gidder å ha sex med senere i livet, men helt ærlig så bryr jeg meg ikke. Jeg gidder ikke å angre på noen av de jeg har hatt sex med, livet går videre. Jeg er heller ikke en av de som henger meg opp i antall sexpartnere. Er man voksen må man få bestemme selv. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #84 Skrevet 21. februar 2022 Angrer ikke. Hun var nyseparert og 14 år eldre enn meg, beskjeden og usikker. Så usikker at hun brukte venninnen til å spørre om vi kunne treffes og gjøre det igjen. Angret litt på at jeg ikke takket ja, men på den tiden var jeg helt ukjent med konseptet FF og sånt. Tok ikke sjansen på å bli sett med en så mye eldre kvinne 😂 Anonymkode: a874c...2c7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #85 Skrevet 21. februar 2022 Nei. Tar meg noen ganger i å ønske at jeg hadde venta, men det er ingenting å få gjort med det. Vi var like gamle og jomfru begge to, det var ikke noe press fra han heller. Vi var kjærester og begge ville bare få det gjort, press fra utsiden, det var vel det som var det dumme med det hele. Og enda teitere, snakket aldri sammen igjen etter det. Anonymkode: ee5d2...6a6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #86 Skrevet 21. februar 2022 Nei, vi var sammen i 9 år etter det. Anonymkode: 362ae...fc2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #87 Skrevet 21. februar 2022 Nei, angrer ikke! Den mistet jeg til en på samme alder, men som hadde mye erfaring. Beste sexopplevelsen jeg har hatt og jeg kom flere ganger. Forelsket var jeg også, men det dabbet av etterhvert... Anonymkode: efe1d...9cd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #88 Skrevet 21. februar 2022 Nei angrer ikke. Vi var kjærester og forelsket 😊 Anonymkode: 17c26...798
tussi84 Skrevet 21. februar 2022 #89 Skrevet 21. februar 2022 ja. Jeg var ung og naiv. Hadde aldri hatt kjæreste før, så i en alder av 17 år begynte jeg å snakke med gutter på nettet. Jeg trodde godt om mennesker, og ble betatt av en annen en over nettet, som gikk over til sms og telefon samtaler ettervært. Han sa de rette tingene, og naiv som jeg var uten erfaring så trodde jeg opprinnelig at han var interessert i meg. For å gjøre historien kort da så møttes vi etterhvert, og jeg lå med han den dagen. Jeg ante ikke uråd, jeg var helt sikker på at jeg endelig hadde funnet meg en som likte meg også.. Etter jeg lå med han, så hørte jeg ikke noe mer fra han selvfølgelig. Igjen satt jeg igjen såret og brukt. Det var I alle fall sånn jeg følte det. Jeg skulle så ønske at jeg hadde ventet med sex til jeg fant noen jeg hadde et forhold med.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #90 Skrevet 21. februar 2022 Ja. Jeg var flau over å være jomfru og ville bare ha det overstått. Ble en tilfeldig dust jeg møtte på byen. Ikke at de jeg har hatt i ettertid har vært så mye bedre... Har hatt tre sexpartnere i mitt liv, to av dem med kondom, den tredje i et langvarig, dysfunksjonelle forhold. Likevel har jeg klart å pådra meg herpes nedentil. Hadde vært like greit å fortsatt være jomfru i 40-årene. Sex er oppskrytt. Anonymkode: 41dcd...f9e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #91 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 3.00): Angrer du på første gang du mista jomfrudommen? Og personen du mista til? Anonymkode: 2cba3...0ae Nei? Det spiller jo ingen rolle i dag. Anonymkode: 99116...781
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #92 Skrevet 21. februar 2022 Ja. Jeg var 14, naiv og dum, og fikk absolutt ingenting ut av opplevelsen... Anonymkode: b527f...d04
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #93 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja. Jeg var 14, naiv og dum, og fikk absolutt ingenting ut av opplevelsen... Anonymkode: b527f...d04 Når skjedde det, håper du har fått bedre opplevelser senere Anonymkode: 851fe...38f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #94 Skrevet 21. februar 2022 Jeg angrer ikke nei.. Men kunne egentlig stått over den Selve akten var så som så, et innfall midt på natten og varte maks 2 min. han var heller ikke helt stiv. Det var egentlig litt opprørsk da jeg nettopp hadde gått ut av kristendommen og "endelig" hadde lov til å ha sex med penetrering (hadde gjort det meste andre tidligere). Noen uker senere traff jeg min nåværende samboer og vi hadde det ordentlig. det var skikkelig fint. Min følelse var samtidig at det var første gang (ikke bare meg som hoppet på han andre i halvsøvne i to min 😅). ikke slik at jeg angrer på min første som penetrerte meg, men kunne like gjerne vært min samboer noen uker senere. Anonymkode: 853b2...842
supermamz Skrevet 21. februar 2022 #95 Skrevet 21. februar 2022 Nei, syns det var en koselig stund😅 Ikke noe å angre på 😊
Trolltunge Skrevet 21. februar 2022 #96 Skrevet 21. februar 2022 Nei. Jeg var 18 år og han 19, vi var kjærester bare rundt et halvår, men han var den ømmeste, fineste og mest erfarne gutt jeg opplevde de første årene etter at jeg ble seksuelt aktiv. Glad for at det var ham, og ikke en av de egoistiske gutter som så fulgte, så jeg fikk en fin start.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #97 Skrevet 21. februar 2022 On 2/18/2022 at 8:49 AM, Flintis said: Neida jeg angrer ikke, er takknemlig for at noen ville ligge med meg og i dette tilfellet ble det en 6 år eldre alenebestemor på 42. Jeg er mann. Det hadde vært fint å hatt sex i større deler av livet, men slik ble det ikke. Oj, kjipt å vente så lenge. Håper sexlivet ditt tok seg opp etter dette. Anonymkode: eceff...285
Flintis Skrevet 21. februar 2022 #98 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oj, kjipt å vente så lenge. Håper sexlivet ditt tok seg opp etter dette. Anonymkode: eceff...285 Joda det ble sex hvert år de neste 15 årene😊 men de siste 4 har det vært noe moderat. Dette skyldes at jeg ikke er attraktiv nok for kona så jeg lever i et åpent sexløst ekteskap. Jeg er ikke attraktiv nok for noen andre heller da, men jeg har hatt sex ihvertfall og det får en være takknemlig for ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #99 Skrevet 21. februar 2022 Ja jeg angrer på at det var en pedofil mann som gjorde det på meg. Anonymkode: aaf4d...f7b
Anonymburker Skrevet 21. februar 2022 #100 Skrevet 21. februar 2022 Nei, siden jeg var 20 så var det uansett på høy tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå