AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #41 Del Skrevet 18. februar 2022 Nja. Jeg var 14 og han 17, begge var jomfruer, vi hadde kjent hverandre i 6 mnd og vi var et par i ca 5 år etterpå. Sånn sett var det vel ideelle rammer. Men siden forholdet sluttet med at han utnyttet meg grovt økonomisk og var utro flere ganger, så gjør hele tanken meg rimelig kvalm i dag. Men å se inn i fremtiden kan vel ingen, og på det tidspunktet vi ble sammen var han et godt valg. Anonymkode: 9cb68...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 18. februar 2022 #42 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Nei angrer ikke. Han var kjæresten min, han var 17 og jeg nesten 16. Vi var sammen i et år. Var første gang for begge, så det føltes trygt. Han ble en skikkelig drittsekk etterhvert, men vi hadde det fint lenge, så jeg angrer overhodet ikke. Endret 18. februar 2022 av Hottentått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #43 Del Skrevet 18. februar 2022 ja! Jeg var 16 og kom i et toxic forhold med fyren i 2 år der jeg ikke kom med unna….dum som jeg var oppsøkte jeg aldri hjelp pga truslene hans. Anonymkode: b9888...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. februar 2022 #44 Del Skrevet 18. februar 2022 Ja, i grunnen. Det var til en fyr jeg var kjæreste med, men det viste seg at eneste grunnen til at han ble sammen med meg var for å få det gjort, og så gjorde han det slutt ikke så lenge etterpå. Vi var vel kjærester et par måneder bare. Jeg var 16. Jeg sier at jeg i grunnen angrer, fordi jeg var faktisk ikke (når jeg tenker tilbake) egentlig forelsket en gang. Jeg var bare smigret over at en så populær og kul fyr ville ha meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #45 Del Skrevet 18. februar 2022 Nei. Jeg tenkte litt på det da jeg var yngre, at jeg ikke burde hatt sånn hastverk. (Spesielt da jeg fikk 6mnd senere, da ønsket jeg så desperat at det skulle vært ham istedet). Men det er rart med det. Når venneflokken først begynner, så føler man presset (jeg følte aldri press utenfra!) Jeg hadde rota med en fyr på fest da jeg var utenbys på besøk hos ei venninne. Og noen måneder senere, da venneflokken hadde begynt å ha sex, så møtte jeg fyren igjen tilfeldig på en konsert. Så da tenkte jeg det var en fin anledning. Det var en fin fyr. Hyggelig og trivelig og real. Og det var en fin opplevelse (ikke selve samleiet, det var mest vondt). Men alt rundt var fint. Så sånnsett var jeg heldig. Det kunne jo blitt noe helt annet, det at jeg ble med en fremmed fyr hjem. Det trengte jo ikke endt i gode minner. Nå tenker jeg svært sjeldent på det. Bare noen ganger når jeg lurer på om jeg hadde kjent vedkommende igjen. Og innimellom tenker jeg at hvis jeg ser ham igjen, så tror jeg at jeg vil si det til ham. At jeg, i etterkant, har satt stor pris på at han som student på rett over tjue var så real mot 18årige meg. Anonymkode: 8d614...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #46 Del Skrevet 18. februar 2022 Nei jeg angrer ikke. jeg var 13 og klar og tok et veldig bevisst valg på at det ikke skulle være med en kjæreste uten en ons. Og så ble det. En 18- åring som jeg møtte på en tur og som jeg aldri møtte igjen. min kjæreste jeg hadde når jeg var 11-12 prøvde seg på meg og jeg var ikke klar. Vi hadde en litt stygg break up og det var vel det som gjorde at jeg ikke ville gjøre en stor deal av å miste jomfrudommen til en kjæreste. Bare ha det gjort . Anonymkode: 50112...6b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #47 Del Skrevet 18. februar 2022 Nei, jeg var 20, og hadde vett nok til å velge en fin fyr. Bestemte meg tidlig i tenårene for å vente med sex til det dukket opp en jeg faktisk kunne tåle å ha på "rullebladet". Ingen i min gjeng var "unge og dumme", vi tok tidlig stabile valg i forhold til både utdannelse og sexliv. Anonymkode: 8bc76...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #48 Del Skrevet 18. februar 2022 Nope, var 17 år og ville prøve det fordi jeg var nysgjerrig. Var med en fyr jeg ikke kjente så godt, vi hadde begge drukket på fest. Det var ikke hans første gang men han var grei og jeg var ikke intressert i noe annet enn å prøve det uansett. Har ikke brukt en kalori på å tenke over eller angre meg på det de siste 20 årene. Anonymkode: 607c4...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #49 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg var 15 år og han var en mann på 25 år. Jeg var ung og naiv, og ble med han hjem fordi jeg trodde han likte meg som person, han prøvde seg når vi kom til han og jeg ga meg bare henn fordi jeg trodde det skulle være sånn. Huff, hardhendt var han også, og når han var ferdig så stakk han fra sin egen leilighet i noen timer for å hjelpe en kamerat og lot meg ligge der og føle meg skitten i senga. Jeg kom meg ikke hjem uten at han kjørte meg og jeg turte ikke ringe mamma. Triste saker... Anonymkode: a33d8...c9b Hmm, denne mannen forlot leiligheten fordi han visste han hadde vært hardhendt. Var det dagtid han forlot leiligheten? Om det var kveld eller nattestid var han definitivt ikke ute for å hjelpe en kamerat. Han burde jo vite på forhånd han skulle hjelpe en kamerat, så hvorfor tok han deg da med hjem? Uansett, veldig merkelig å forlate deg etter å hatt hardhendt sex med deg. 😥 Vondt å lese 😢 Anonymkode: 63c4f...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #50 Del Skrevet 18. februar 2022 I grunn ikke. Han var min første kjæreste, og jeg var hans, og jeg tror vi begge var jomfruer, med mindre han ljugde gjennom hele forholdet. Det betyr ikke noe i dag, men han var en real løk, så hadde jeg skrudd tiden tilbake hadde det ikke vært med han. Nå kan jeg ikke skru tilbake tiden, så jeg har ikke noe grunn til å angre sånn egentlig. Anonymkode: 1f121...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. februar 2022 #51 Del Skrevet 18. februar 2022 Nope, for jeg er sammen med samme fyren, 12 år etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #52 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): JA! Jeg var ei jente på 14 år, dum og uskyldig… Mista til en 20 åring. Anonymkode: 2cba3...0ae Jeg var 19 😋 Anonymkode: 851fe...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #53 Del Skrevet 18. februar 2022 Ja! Jeg var nettopp fylt fjorten, og han var 18. Han fortjente meg ikke, og det var hverken romantisk eller vakkert… Anonymkode: c4c2f...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #54 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja! Jeg var nettopp fylt fjorten, og han var 18. Han fortjente meg ikke, og det var hverken romantisk eller vakkert… Anonymkode: c4c2f...c73 Hvorfor gjorde du det da ? Anonymkode: 851fe...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #55 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, denne mannen forlot leiligheten fordi han visste han hadde vært hardhendt. Var det dagtid han forlot leiligheten? Om det var kveld eller nattestid var han definitivt ikke ute for å hjelpe en kamerat. Han burde jo vite på forhånd han skulle hjelpe en kamerat, så hvorfor tok han deg da med hjem? Uansett, veldig merkelig å forlate deg etter å hatt hardhendt sex med deg. 😥 Vondt å lese 😢 Anonymkode: 63c4f...179 Det var ettermiddag han dro fra leiligheten, etter at en kamerat av han ringte å spurte ( rett etter vi var ferdig med sexen ) om om hjelp. Han sa til meg " jeg må hjelpe en kamerat, enten kan du gå hjem ellers så kan du vente her til jeg er tilbake og kan kjøre deg", men han visste jeg ikke kunne gå hjem- jeg var i nabobyen og totalt uten penger til taxi eller buss. Jeg følte meg så ekkel husker jeg, og lå der i sengetøy som du bare merket var skittent i en rimelig shabby leilighet. Det var blitt mørkt, og det eneste jeg ønsket var å ta tilbake alt sammen. Jeg trodde jo som sagt han også likte meg, jeg var jo tross alt så ung og ble så skuffet da jeg skjønte han bare hadde brukt meg. Han kom mange timer etterpå og kjørte meg hjem i stillhet. Jeg hørte aldri noe fra han igjen. Anonymkode: a33d8...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #56 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): JA! Jeg var ei jente på 14 år, dum og uskyldig… Mista til en 20 åring. Anonymkode: 2cba3...0ae Samme her! Anonymkode: dd868...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #57 Del Skrevet 18. februar 2022 Ja på en måte. Så lå jeg med han igjen 20 år etter. Angrer litt på begge opplevelsene. Samtidig så ikke..... Anonymkode: b915b...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #58 Del Skrevet 18. februar 2022 Angrer ikke. Går ikke rundt å angrer meg over ting som har skjedd. Skjedd er skjedd. Det jeg synes er dumt er at jeg la altfor mye i dette med "jomfru" når jeg var jomfru, som igjen gjorde at jeg holdt tilbake og ventet på "det perfekte øyeblikket". Forbanna tull. Å miste jomfrudommen er da ikke så stort som man skal ha det til. Så jeg skulle gitt faen og brutt barrieren 1-2 år tidligere, og derav fått mer opplevelser med årene. Anonymkode: 7211a...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #59 Del Skrevet 18. februar 2022 Det har jeg ikke brukt en kalori på å tenke på. Gjort er gjort. Så fantastisk er det uansett ikke første gangen. Anonymkode: 4cafd...a3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #60 Del Skrevet 18. februar 2022 Var 17 år og kjæresten min var 23 år. Hadde vært sammen i ett par uker bare. Angrer ikke i det hele tatt og nå er jeg 44 år og sammen med ham ennå😉 Anonymkode: 8827d...acc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå