Gå til innhold

Angrer du på hvem du mistet jomfrudommen til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg var for sjenert til å flørte med en jeg tror hadde vært bedre, og som jeg i etterpåklokskapens lys tror hadde vært med på det. Han jeg mista jomfrudommen mot hadde ganske dårlig selvfølelse som han med største selvfølgelighet tok ut som avsky mot meg.

Anonymkode: 545bd...661

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, angrer overhodet ikke. Vi hadde vært sammen en stund og vi var vel mer enn klare begge to... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Nei, angrer overhodet ikke. Vi hadde vært sammen en stund og vi var vel mer enn klare begge to... :ler:

gamle var dere, hvor lærte dere hverandre å kjenne?

Anonymkode: c6c74...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Angrer du på første gang du mista jomfrudommen? Og personen du mista til?

Anonymkode: 2cba3...0ae

Nei. Husker det knapt😂. Husker ikke om jeg var 15 eller fylt 16 år heller. Husker det var på fest. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

gamle var dere, hvor lærte dere hverandre å kjenne?

Det er ikke så viktig men vi var over 18 begge to og godt kjent med egen kropp på forhånd. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hele konseptet om at jomfrudom er noe man mister er helt latterlig. Angrer du på din første sjokolade?

Anonymkode: f8ca0...e6b

Jomfrudom er noe en mister første gang en har samleie. Du tenker kanskje på jomfruhinna?

Anonymkode: c514d...caf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i det hele tatt 😊 vi er nå forlovet og har barn sammen 😊

Anonymkode: 57d02...3ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble presset til det når jeg var 16 år. Hadde allerede mistet den forrige kjæresten fordi jeg ikke var klar, så tenkte at jeg ikke ville miste en til. Men det ble etterfulgt av 6 år med fysisk og psykisk mishandling.

Anonymkode: 5e50a...edf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg ble presset til det når jeg var 16 år. Hadde allerede mistet den forrige kjæresten fordi jeg ikke var klar, så tenkte at jeg ikke ville miste en til. Men det ble etterfulgt av 6 år med fysisk og psykisk mishandling.

Anonymkode: 5e50a...edf

livet kan være tortur, jeg forstår ikke at det er noen som må ende i det. Det forteller jo meg at alle mennesker er ikke snille, men  har dårlige uvaner som de påfører uskyldige mennesker. 

Jeg vil iallfall ikke ta innpå meg alle dårlige erfaringer til sammen, det blir for voldsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var veldig fint. Jeg var veldig forelsket. Jeg var vel 18 år og hadde hatt langvarige forhold før, men ikke følt meg klar. Da jeg møtte han jeg debuterte med kjente jeg at alt stemte og visste at det var rett. Er fremdeles veldig glad for at det ble som det ble, selv om det var en hard kjærlighetssorg da det ikke funket videre. Vi bodde i hver vår del av landet. Selve ligget var ikke fantastisk sånn fysisk sett. Det var vondt og jeg syns det varte ganske lenge. 

Anonymkode: c497b...294

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, jeg angrer ikke.  Jeg var 15 år, han var 18. Vi hadde vært kjærester ett år. Han var en jeg var trygg på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en usympatisk gutt kun ute etter sex , så kunne med fordel ha valgt en annen. Det var på fylla , og det var vel mer for å bli ferdig med det. Hadde ingen følelser og snakket ikke sammen etter det.   Men ikke noe jeg tenker mye på eller er bitter for. Det er over 10 år siden, og føler ikke noe på det. Livet går videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv om det ikke ble noe ut av videre kjæresteforhold. Jeg var 19 og kjæresten min var også 19, det var sommer men jeg flyttet jo til studiested i august, og avstandsforhold fungerte ikke for vår del. 

som sagt, var 19, vi var edru, har det noe å si kanskje? og vi var i kjæstesteforhold i et par måneder før det. 

Anonymkode: 27c5b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, jeg ventet til jeg var sikker på at dette var noe jeg ville. Jeg var 20, og det var med mannen som jeg er gift med i dag, over 20 år senere. Fint minne! 

Anonymkode: 72925...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg lot broren til en venninne slippe til når jeg var 19. Han var 32. Han var både kjekk og flink han😊

Anonymkode: ae5e4...dd7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Ventet unødvendig lenge da jeg fortsatt hadde romantiske illusjoner om hva sex skulle være.

Hadde alt annet enn penetrerende sex årevis før.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja. Hadde jeg visst bedre så ville jeg spart meg. 

Anonymkode: a184e...3c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...