Gå til innhold

Angrer du på hvem du mistet jomfrudommen til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angrer du på første gang du mista jomfrudommen? Og personen du mista til?

Anonymkode: 2cba3...0ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! 
Jeg var ei jente på 14 år, dum og uskyldig…

Mista til en 20 åring. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i hvert fall 60%. Jeg var 15, han 21. Er glad han var eldre, da han viste meg triks og tips både for min og hans nytelse. Det var ikke kleint, så det føltes trygt. 
Men på det emosjonelle planet følte jeg meg utnyttet, da han ikke la romantiske følelser i det slik som meg. Relasjonen vart ikke veldig lenge, men nok til mye moro og en god start på det seksuelle. 

Anonymkode: fdb6a...c80

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var bare fint. Hadde ikke følelser for fyren, men var sånn plutselig klar og han var keen og tilgjengelig ☺️

Anonymkode: 13e31...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hvem, han er fremdeles kjæresten min 4 år senere. Men jeg skulle gjerne ha ventet litt og ikke hatt tankegangen om få det unnagjort, men jeg var 27 år og ville bare få det gjort…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! 
det var helt feil, jeg gjorde det for å bli ferdig, hvorfor skal det være press for unge å miste jomfrudommen?

jeg lå med en feit stygg gutt som var forelsket i meg

Anonymkode: c5cc9...46d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

JA! 
Jeg var ei jente på 14 år, dum og uskyldig…

Mista til en 20 åring. 

Bra det er ulovlig, håper han havna i fengsel

Anonymkode: c5cc9...46d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg angrer. Men det ble mer kulturell press av personer rundt at man ikke enda hadde hatt sex. 

Livet har mange fasetter, det er det ingen tvil om.

Anonymkode: c6c74...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja !!! Jeg var 16 år, på fest med ei venninne. Vi havna på nachspiel. Plutselig lå vi i hver vår seng på et rom, med hver vår type, og hadde sex. Litt morsomt å tenke tilbake på, men også anger på at en fyr som ikke brydde seg om meg fikk ta jomfurhinnen min, for det skal være en fin opplevelse. Husker jeg var så bekymret etterpå for jeg blødde. Venninnen min beroliget meg med det var helt normalt. Jeg følte ingenting, bare lå der, og det var jammen meg fort overstått. Disse unggutta får utløsning før de får stikket den inn omtrent 😂 Venninna mi og jeg er fortsatt venninner den dag i dag, og nå er vi 53 og 54 år gamle. Vi finner fortsatt på galskap. Sunn galskap som er nødvendig i en kjedelig hverdag. 

Anonymkode: 63c4f...179

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Nei, det gjør jeg ikke. Selv om forholdet bar preg av ung og dum så blir det feil å si at jeg angrer. 

Den eneste jeg angrer på jeg hadde sex med var at jeg lot en voksen mann utnytte meg da jeg var i tenårene. Den opplevelsen kunne jeg fint ha vert foruten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var en veldig fin opplevelse med en gutt jeg var ekstremt forelsket i. Han var også forelsket i meg. Vi var sammen i fire år etterpå. 

Anonymkode: 54170...477

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var 15 år og han var en mann på 25 år. Jeg var ung og naiv, og ble med han hjem fordi jeg trodde han likte meg som person, han prøvde seg når vi kom til han og jeg ga meg bare henn fordi jeg trodde det skulle være sånn. Huff, hardhendt var han også, og når han var ferdig så stakk han fra sin egen leilighet i noen timer for å hjelpe en kamerat og lot meg ligge der og føle meg skitten i senga. Jeg kom meg ikke hjem uten at han kjørte meg og jeg turte ikke ringe mamma. Triste saker...

Anonymkode: a33d8...c9b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

ja, jeg angrer. Men det ble mer kulturell press av personer rundt at man ikke enda hadde hatt sex. 

Livet har mange fasetter, det er det ingen tvil om.

Anonymkode: c6c74...aa3

Litt på samme måte her. Fyren var snill og grei, men jeg husker ikke hvem det var. Hadde bare lyst til å bli kvitt jomfrudommen siden jeg var 18 år og den eneste som fortsatt var jomfru av jentene i klassen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elder Millennial skrev (38 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Selv om forholdet bar preg av ung og dum så blir det feil å si at jeg angrer. 

Den eneste jeg angrer på jeg hadde sex med var at jeg lot en voksen mann utnytte meg da jeg var i tenårene. Den opplevelsen kunne jeg fint ha vert foruten. 

Men da angrer du jo ?

Anonymkode: 63c4f...179

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele konseptet om at jomfrudom er noe man mister er helt latterlig. Angrer du på din første sjokolade?

Anonymkode: f8ca0...e6b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg angrer ikke, er takknemlig for at noen ville ligge med meg og i dette tilfellet ble det en 6 år eldre alenebestemor på 42.

Jeg er mann.

Det hadde vært fint å hatt sex i større deler av livet, men slik ble det ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg valgte min første partner med omhu. Ingen bitterhet eller traumer.

Anonymkode: e8225...1bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...