Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var storm forelsket i min første mann og var ilag med han i mange år. Det var mye følelser kjærlighetssorg, vi var ung og det var mye vanskelig i forholdet, det var slutt noen ganger og så sammen igjen. Men Til slutt klarte vi å gå vær vår vei.

Jeg fant en ny mann som jeg nå har vært sammen med i mange år nå. Kjempe glad var jeg med han nye og ferdig med eksen. Men nå år senere renner tårene og jeg kjenner savn. Det er mange sanger som får frem minner av eksen nå. Hvorfor føler jeg noe for eksen så sent? Var det egentlig riktig med meg og han? Eller er dette bare noe tull? Betyr det at jeg ikke er fornøyd med min nåværende mann? Hva skal jeg gjøre med disse følelsene? Jeg føler veldig god følelse av tanken på å møte eksen igjen. Why?

Anonymkode: c5a72...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kjenner seg nok igjen i dette. Etter en tid fra hverandre glemmer vi mye av det negative og ser kun det positive. Jeg drømte mye, bokstavelig talt, om eksen selv etter en stund i nytt forhold. Tror det handlet om at jeg savnet de gode tingene om eksen, som min mye kjæreste ikke hadde av egenskaper. Jeg tenkte positivt, alt for optimistisk om hvor bra alt kunne bli igjen, uten å tenke på alle grunnene til hvorfor det ble slutt. 
Nå, 25 år senere, og mer erfaring med enda er par ekser på samvittigheten, må jeg innrømme at jeg har gått igjennom samme prosessen med hver og en av de. Tror det er en helt vanlig prosess en bare må igjennom. 

Anonymkode: e4754...264

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan innimellom dagdrømme litt om hvordan livet var med eksen som hadde x positive egenskaper, som nåværende har lite av. Det selv om nåværende har mange positive egenskaper som eksen ikke hadde. Ofte er det en trade off med at en supersosial person ikke samtidig er brutalt ærlig etc. Den perfekte mannen med full score på alle felt, finnes knapt. 

Anonymkode: 6321b...d2c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...