AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Hei! Jeg skulle flytte for nesten en måned siden og var frem og tilbake om jeg skulle «bli voksen» og flytte for meg selv, om jeg skulle bo med en annen, eller et supersosialt kollektiv med andre frie sjeler på min alder. Litt usikker på hvem jeg er for tiden. Har en del yngre venner. Jeg dro på visning i et guttekollektiv, og syns han som bodde der virket som en fin fyr. Han er 26, og jeg er 31. Jeg skulle tilbake på en ny visning hos han for å hilse på roomie nr to, men han kom aldri hjem så vi ble sittende å prate. Vi har felles interesser, og jeg fikk inntrykk av at han også hadde noen dype følsomme sider. Vi koste oss og det var gøy å snakke sammen. Samtidig var nok jeg litt på leting etter en slags ungdomstid som jeg føler jeg har misset, og også et nytt miljø med litt yngre folk. Vi bestemte oss for å fortsette å treffes, og han nevnte at vi tidligere hadde matchet på tinder. Da begynte jeg å tenke at kanskje det kan være noe mer der, i og med at vi hadde så god kjemi. Da jeg var på visning så tenkte ikke jeg på å date han, men jeg tenkte mer på at jeg skulle fortelle om meg selv i forhold til at vi kanskje skulle bo sammen. Jeg bestemte meg for å ikke flytte inn, fordi jeg ikke ville låse muligheten for at det kanskje kunne bli noe mer. Vi har truffet hverandre nå tre ganger etter dette, før han kysset meg. Vi har ikke sagt at vi nå dater, men vi har sagt til hverandre at vi liker å prate sammen og at det er koselig. Nå er det fysiske litt inne i bildet, men jeg har derimot blitt helt «låst» rundt han. Jeg klarer ikke lenger å føle meg fri og meg selv rundt han. Han er fem år yngre, og han er veldig vag i avtalene våre. Han har spurt meg to ganger om vi skal finne på noe, men jeg er den som foreslår hva vi skal gjøre. Jeg venter ofte på at han skal komme med en dag, og en tid. Og de siste gangene vi har møttes har han sagt at han «ikke kan være så lenge», og jeg er hele tiden redd han skal gå og spør han hvor lenge han kan være. Og så sier han det, men så blir han likevel lenger. Han ville ikke sove over, fordi «han måtte hjem pga jobb i morgen tidlig og han måtte rydde noe osv». Først var jeg redd han ikke var ingeressert eller usikker på meg eller vil ta det rolig og se an, mens jeg merker at jo mer fysiske vi er og jo mer fine ting han sier til meg jo mer kiler det i magen. Og da trenger jeg forsikring før jeg kan investere mer. Jeg tør ikke ta dette opp med han, og da jeg prøvde så sa han at han jeg ikke måtte bli usikker hvis han ikke kan gi meg tid eller sted. Nå begynner jeg å bli utålmodig og har uttrykt det litt for han, men også redd for å skremme han bort, så jeg må godta at han må gå fordi han må hjem å rydde en kjøkkenbenk eller noe annet som jeg ser på som bagateller. Oppi det hele gir han meg masse sykt fine komplimenter og han virker oppriktig. Men jeg sitter midt i flytting, og jeg ville ha droppet mine planer for å være med han, også spontant. Nå har vi avtale i morgen, og han har uttrykt at han vil ha sex. Han har tidligere sagt han vil vente med det selvom jeg lett hadde gått hele veien med han i øyeblikket. Er han redd jeg skal bli needy eller få følelser hvis vi ligger fordi han ikke er seriøs, eller handler det om han? Han har sagt han har prestasjonsangst og er redd han ikke kommer til å gjøre en god jobb. Som jeg syntes var søtt og sjarmerende. jeg tenker det er lurt at jeg også venter nå, siden han ikke virker helt investert. For hvis vi ligger kommer jeg til å ville være enda mer med han og enda oftere, og da blir disse små avvisningene ENDA verre. han sier jeg ikke skal tenke så mye. Men jo jeg tenker. Og jeg tenker også at kanskje han er litt for ung, og derfor ikke en som ser for seg hvordan vi kan være som et par i fremtiden. Jeg har lyst til å vite mer om hvordan han er i forhold til dette med forhold og hva han vil, med andre ord: er han seriøs med meg eller er jeg en fling. what to do?? Anonymkode: 737bc...b10
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Jeg lurer på hvordan du kom frem til at 3 avsnitt var passende her.. Anonymkode: f80a6...43c 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Jeg ville tatt en prat med han. Og hvis han ikke greier å være tydelig på hva han ønsker ville jeg avsluttet. Det er nærmest tortur å leve sånn i limbo og ikke vite hva den andre vil. Det er lov å si også. Han må kunne svare på om dere dater nå, hva han ser for seg med dere to fremover. Hvis ikke er han nok kanskje ikke så interessert som deg. Anonymkode: 9529a...25f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 denne situasjonen har du låst deg selv oppi, du er en helt annen fase enn hvor du egentlig skal befinne deg i. du skulle egentlig ha vært i en fast forhold og muligens hatt barn og jobb, hva gjør du i kollektiv i det hele tatt? . mistet ungdomstid? alle er forbi den om det gikk på skinner eller ei. her er det noen punkter som gjør at du ikke kan stole på det "kjemien" - han er yngre. 26 åringer menn søker for det meste 23 åringer - han er også på jakt etter ungdomtiden han mistet - menn generelt i året dem forlater videregående ifra 20 års alderen har generelt problemer med å komme i kontakt med kvinner, derfor er det mest sannsynlig han sammen med de fleste griper mulighetene de får - de gikk for fort frem og du var mest forelsket i atmosfæren mitt råd til deg selv om det med romanse kan være kjørt, er at du så fort som mulig kommer deg frem i livet og vekk fra noen du står veldig svakt i, dette kommer å ødelegge deg og minne deg hver dag at du ikke passer inne og at du som person er ikke ettertraktet noen som du egentlig er, derfor må ut ut ifra denne bibelen Anonymkode: d26f7...931
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Han prøver å playe deg. Er du usikker på om en mann liker deg er alltid svaret nei. Anonymkode: a1c9b...a28 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): denne situasjonen har du låst deg selv oppi, du er en helt annen fase enn hvor du egentlig skal befinne deg i. du skulle egentlig ha vært i en fast forhold og muligens hatt barn og jobb, hva gjør du i kollektiv i det hele tatt? . mistet ungdomstid? alle er forbi den om det gikk på skinner eller ei. her er det noen punkter som gjør at du ikke kan stole på det "kjemien" - han er yngre. 26 åringer menn søker for det meste 23 åringer - han er også på jakt etter ungdomtiden han mistet - menn generelt i året dem forlater videregående ifra 20 års alderen har generelt problemer med å komme i kontakt med kvinner, derfor er det mest sannsynlig han sammen med de fleste griper mulighetene de får - de gikk for fort frem og du var mest forelsket i atmosfæren mitt råd til deg selv om det med romanse kan være kjørt, er at du så fort som mulig kommer deg frem i livet og vekk fra noen du står veldig svakt i, dette kommer å ødelegge deg og minne deg hver dag at du ikke passer inne og at du som person er ikke ettertraktet noen som du egentlig er, derfor må ut ut ifra denne bibelen Anonymkode: d26f7...931 God bedring. For noe generaliserende oppgulp. Anonymkode: a1c9b...a28 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): denne situasjonen har du låst deg selv oppi, du er en helt annen fase enn hvor du egentlig skal befinne deg i. du skulle egentlig ha vært i en fast forhold og muligens hatt barn og jobb, hva gjør du i kollektiv i det hele tatt? . mistet ungdomstid? alle er forbi den om det gikk på skinner eller ei. her er det noen punkter som gjør at du ikke kan stole på det "kjemien" - han er yngre. 26 åringer menn søker for det meste 23 åringer - han er også på jakt etter ungdomtiden han mistet - menn generelt i året dem forlater videregående ifra 20 års alderen har generelt problemer med å komme i kontakt med kvinner, derfor er det mest sannsynlig han sammen med de fleste griper mulighetene de får - de gikk for fort frem og du var mest forelsket i atmosfæren mitt råd til deg selv om det med romanse kan være kjørt, er at du så fort som mulig kommer deg frem i livet og vekk fra noen du står veldig svakt i, dette kommer å ødelegge deg og minne deg hver dag at du ikke passer inne og at du som person er ikke ettertraktet noen som du egentlig er, derfor må ut ut ifra denne bibelen Anonymkode: d26f7...931 Dummeste jeg har lest på lenge! Folk modnes ulikt og til ulik tid. Noen går gjennom en fase når de er 19 og noen andre vil gå gjennom samme fase når de er 23 og noen når de er 30. Om TS har lyst til å kjenne på hvordan det er å bo i kollektiv er hennes eget valg og et sunt valg så kan hun få kjenne ulike perspektiver og bli mer kjent med seg selv. At TS burde ha jobb barn og fast forhold er bare bullshit. Hva skal hun med barn. Sløse livet på skrikerunger og ansvar?? Hun har nok tid til barn og ikke sikkert hun gidder presse ut noe frem til verden heller. Og det at menn på 26 søker nedover stemmer jo aldeles ikke for alle. jeg har vært med mange menn som er mage år yngre enn meg og jeg er 30. Har hørt fra dem at de liker litt eldre og mer modne damer for er ofte mindre drama enn med de på 21. Anonymkode: abd48...bc4 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 1.56): Hei! Jeg skulle flytte for nesten en måned siden og var frem og tilbake om jeg skulle «bli voksen» og flytte for meg selv, om jeg skulle bo med en annen, eller et supersosialt kollektiv med andre frie sjeler på min alder. Litt usikker på hvem jeg er for tiden. Har en del yngre venner. Jeg dro på visning i et guttekollektiv, og syns han som bodde der virket som en fin fyr. Han er 26, og jeg er 31. Jeg skulle tilbake på en ny visning hos han for å hilse på roomie nr to, men han kom aldri hjem så vi ble sittende å prate. Vi har felles interesser, og jeg fikk inntrykk av at han også hadde noen dype følsomme sider. Vi koste oss og det var gøy å snakke sammen. Samtidig var nok jeg litt på leting etter en slags ungdomstid som jeg føler jeg har misset, og også et nytt miljø med litt yngre folk. Vi bestemte oss for å fortsette å treffes, og han nevnte at vi tidligere hadde matchet på tinder. Da begynte jeg å tenke at kanskje det kan være noe mer der, i og med at vi hadde så god kjemi. Da jeg var på visning så tenkte ikke jeg på å date han, men jeg tenkte mer på at jeg skulle fortelle om meg selv i forhold til at vi kanskje skulle bo sammen. Jeg bestemte meg for å ikke flytte inn, fordi jeg ikke ville låse muligheten for at det kanskje kunne bli noe mer. Vi har truffet hverandre nå tre ganger etter dette, før han kysset meg. Vi har ikke sagt at vi nå dater, men vi har sagt til hverandre at vi liker å prate sammen og at det er koselig. Nå er det fysiske litt inne i bildet, men jeg har derimot blitt helt «låst» rundt han. Jeg klarer ikke lenger å føle meg fri og meg selv rundt han. Han er fem år yngre, og han er veldig vag i avtalene våre. Han har spurt meg to ganger om vi skal finne på noe, men jeg er den som foreslår hva vi skal gjøre. Jeg venter ofte på at han skal komme med en dag, og en tid. Og de siste gangene vi har møttes har han sagt at han «ikke kan være så lenge», og jeg er hele tiden redd han skal gå og spør han hvor lenge han kan være. Og så sier han det, men så blir han likevel lenger. Han ville ikke sove over, fordi «han måtte hjem pga jobb i morgen tidlig og han måtte rydde noe osv». Først var jeg redd han ikke var ingeressert eller usikker på meg eller vil ta det rolig og se an, mens jeg merker at jo mer fysiske vi er og jo mer fine ting han sier til meg jo mer kiler det i magen. Og da trenger jeg forsikring før jeg kan investere mer. Jeg tør ikke ta dette opp med han, og da jeg prøvde så sa han at han jeg ikke måtte bli usikker hvis han ikke kan gi meg tid eller sted. Nå begynner jeg å bli utålmodig og har uttrykt det litt for han, men også redd for å skremme han bort, så jeg må godta at han må gå fordi han må hjem å rydde en kjøkkenbenk eller noe annet som jeg ser på som bagateller. Oppi det hele gir han meg masse sykt fine komplimenter og han virker oppriktig. Men jeg sitter midt i flytting, og jeg ville ha droppet mine planer for å være med han, også spontant. Nå har vi avtale i morgen, og han har uttrykt at han vil ha sex. Han har tidligere sagt han vil vente med det selvom jeg lett hadde gått hele veien med han i øyeblikket. Er han redd jeg skal bli needy eller få følelser hvis vi ligger fordi han ikke er seriøs, eller handler det om han? Han har sagt han har prestasjonsangst og er redd han ikke kommer til å gjøre en god jobb. Som jeg syntes var søtt og sjarmerende. jeg tenker det er lurt at jeg også venter nå, siden han ikke virker helt investert. For hvis vi ligger kommer jeg til å ville være enda mer med han og enda oftere, og da blir disse små avvisningene ENDA verre. han sier jeg ikke skal tenke så mye. Men jo jeg tenker. Og jeg tenker også at kanskje han er litt for ung, og derfor ikke en som ser for seg hvordan vi kan være som et par i fremtiden. Jeg har lyst til å vite mer om hvordan han er i forhold til dette med forhold og hva han vil, med andre ord: er han seriøs med meg eller er jeg en fling. what to do?? Anonymkode: 737bc...b10 Du må bare snakke med han. Spørre rett ut hva du føler og tenker og ikke hinte eller gå rundt grøten. Du ødelegger bare for deg selv på den måten. Bare vær direkte. Så får du svaret du søker. Bare tull å vente til han tar initiativet...noen menn er mer tafatte enn andre så man må selv ta steget. MEN for å være ærlig så høres det ut som om han egentlig allerede holder på med noen andre i tillegg til deg. Alle de unnskyldningene han kommer med har jeg hørt før...tror nok du ikke er den eneste damen i livet hans. Prestasjonsangst my ass. Anonymkode: abd48...bc4
anonymbruker2312 Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 Dette virker svært mistenksomt. Det ser ut som om han ikke vil være alt for lenge med deg, men bare "litt". Du derimot sier at du til og med tar det spontant. Når en gutt ikke vil være alt for lenge med deg, og kommer med unnskyldninger som at han må rydde rommet eller "kjøkkenbenken" sin, så er det bare å glemme denne fyren. En mann som virkelig liker deg og er interessert i deg langsiktig, kommer aldri til å finne på slike unnskyldninger og fysisk gå fra deg. Da vil man være så lenge som mulig med vedkommende. Du sier han hinter til sex, og dette er et stort rødt flagg. Anbefaler deg virkelig å søke etter hashtag #dating og #datingmen på TikTok (vet dette kan virke humoristisk og teit for noen, men det er virkelig gode videoer der for folk som ønsker å finne ut av hvordan en mann tenker). En mann som ser noe fremtid med deg, vil ikke hinte til sex, uansett hvor mye han virkelig faktisk vil det. Ser han på deg som noe verdifullt, noe å holde på langsiktig, vil han faktisk være småredd for å røre deg, hvertfall de første gangene dere møtes. Her nevner du at det allerede skjer 3-4 ganger dere møtes. I andre tilfeller har det vært folk som har hatt et langsiktig forhold etter et one night stand for eksempel, men det anbefales virkelig å ikke verken kysse eller være for intim med en gutt i startfasen. Menn tenker annerledes enn oss kvinner. Men selvfølgelig, dette er noe helt opp til hver enkel. Jeg derimot anbefaler deg ikke til å spørre han hvor dette ender, eller snakke med han om deres situasjon. Det vises tydelig gjennom hans handlinger at han ikke tar dette seriøst. Jeg synes du skal si rett ut til han at du føler dette ikke er noe for deg og at du dermed vil avslutte det hele. Typisk gutter å komme med unnskyldninger etter en slik melding om at de skal endre seg og oppføre seg, eller at de kommer med kommentarer på at de "liker deg virkelig godt" kun for å hente seg inn igjen. Det at han har gitt deg mange komplementer før har ingen betydning, hvis han virkelig ikke viser det med handlinger. De komplementene hans betyr ingenting hvis han virkelig ikke viser deg at han liker deg. Faktisk så er det mer mistenksomt når en gutt kaster masse komplementer mot deg så tidlig, ser ut som om han vil typ "manipulere" deg til å like han. Jeg for eksempel har alltid merket at de som tidlig kaster mange komplementer mot meg har alltid vist seg for å ikke være seriøse, mens de som har vært ydmyke, forsiktige og ikke slengt med komplementer med en gang har alltid vist seg å være de som så på meg som noe seriøst.
jente272015 Skrevet 19. februar 2022 #10 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): denne situasjonen har du låst deg selv oppi, du er en helt annen fase enn hvor du egentlig skal befinne deg i. du skulle egentlig ha vært i en fast forhold og muligens hatt barn og jobb, hva gjør du i kollektiv i det hele tatt? . mistet ungdomstid? alle er forbi den om det gikk på skinner eller ei. her er det noen punkter som gjør at du ikke kan stole på det "kjemien" - han er yngre. 26 åringer menn søker for det meste 23 åringer - han er også på jakt etter ungdomtiden han mistet - menn generelt i året dem forlater videregående ifra 20 års alderen har generelt problemer med å komme i kontakt med kvinner, derfor er det mest sannsynlig han sammen med de fleste griper mulighetene de får - de gikk for fort frem og du var mest forelsket i atmosfæren mitt råd til deg selv om det med romanse kan være kjørt, er at du så fort som mulig kommer deg frem i livet og vekk fra noen du står veldig svakt i, dette kommer å ødelegge deg og minne deg hver dag at du ikke passer inne og at du som person er ikke ettertraktet noen som du egentlig er, derfor må ut ut ifra denne bibelen Anonymkode: d26f7...931 Takk. Dette føler jeg litt selv også. At jeg ble forelsket i «atmosfæren» mellom oss.. og så gikk det for fort.
jente272015 Skrevet 19. februar 2022 #11 Skrevet 19. februar 2022 Takk. Dett føler jeg litt selv også. At jeg ble forelsket i atmosfæren mellom oss og at det gikk litt fort.
jente272015 Skrevet 19. februar 2022 #12 Skrevet 19. februar 2022 anonymbruker2312 skrev (3 timer siden): Dette virker svært mistenksomt. Det ser ut som om han ikke vil være alt for lenge med deg, men bare "litt". Du derimot sier at du til og med tar det spontant. Når en gutt ikke vil være alt for lenge med deg, og kommer med unnskyldninger som at han må rydde rommet eller "kjøkkenbenken" sin, så er det bare å glemme denne fyren. En mann som virkelig liker deg og er interessert i deg langsiktig, kommer aldri til å finne på slike unnskyldninger og fysisk gå fra deg. Da vil man være så lenge som mulig med vedkommende. Du sier han hinter til sex, og dette er et stort rødt flagg. Anbefaler deg virkelig å søke etter hashtag #dating og #datingmen på TikTok (vet dette kan virke humoristisk og teit for noen, men det er virkelig gode videoer der for folk som ønsker å finne ut av hvordan en mann tenker). En mann som ser noe fremtid med deg, vil ikke hinte til sex, uansett hvor mye han virkelig faktisk vil det. Ser han på deg som noe verdifullt, noe å holde på langsiktig, vil han faktisk være småredd for å røre deg, hvertfall de første gangene dere møtes. Her nevner du at det allerede skjer 3-4 ganger dere møtes. I andre tilfeller har det vært folk som har hatt et langsiktig forhold etter et one night stand for eksempel, men det anbefales virkelig å ikke verken kysse eller være for intim med en gutt i startfasen. Menn tenker annerledes enn oss kvinner. Men selvfølgelig, dette er noe helt opp til hver enkel. Jeg derimot anbefaler deg ikke til å spørre han hvor dette ender, eller snakke med han om deres situasjon. Det vises tydelig gjennom hans handlinger at han ikke tar dette seriøst. Jeg synes du skal si rett ut til han at du føler dette ikke er noe for deg og at du dermed vil avslutte det hele. Typisk gutter å komme med unnskyldninger etter en slik melding om at de skal endre seg og oppføre seg, eller at de kommer med kommentarer på at de "liker deg virkelig godt" kun for å hente seg inn igjen. Det at han har gitt deg mange komplementer før har ingen betydning, hvis han virkelig ikke viser det med handlinger. De komplementene hans betyr ingenting hvis han virkelig ikke viser deg at han liker deg. Faktisk så er det mer mistenksomt når en gutt kaster masse komplementer mot deg så tidlig, ser ut som om han vil typ "manipulere" deg til å like han. Jeg for eksempel har alltid merket at de som tidlig kaster mange komplementer mot meg har alltid vist seg for å ikke være seriøse, mens de som har vært ydmyke, forsiktige og ikke slengt med komplementer med en gang har alltid vist seg å være de som så på meg som noe seriøst. Kan være jeg var litt uklar i teksten. Han har gjort det motsatte av å hinte til sex. Han ville ikke sove over hos meg to ganger på rad og han sa til meg at han er treig på sånne ting og trenger tid. Jeg snakket med han nå i helgen fordi han var så mye frem og tilbake med meg, og at han gir meg så mange blandede signaler. Jeg har fått følelser raskere enn han, det er tydelig. Og da blir jeg såret av han har er så usikker, og også usikker med hva vi skal gjøre og når. Likevel har han aldri avlyst. Han sa han forstod hvorfor jeg følte meg usikker, men at det handlet om at han hadde bare blitt dumpa og at han var redd og trengte å være alene mye og at han hadde sittet mye alene de siste årene. Samtidig kommer han på forslag med hva vi kan finne på sammen. Og SAMTIDIG så sa han at det kanskje ikke er en kjæreste jeg trenger, men en venn etter at jeg hadde delt noe av meg selv. Jeg blir irritert av sånt. Jeg sa han må gjøre det han selv vil, og at han ikke kan fortelle meg hva JEG har behov for.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #13 Skrevet 19. februar 2022 Høres ut som han prøver å avvise deg på en myk måte. Anonymkode: d0e44...479
jente272015 Skrevet 19. februar 2022 #14 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Høres ut som han prøver å avvise deg på en myk måte. Anonymkode: d0e44...479 Nettopp det jeg også følte. Og da blir jeg irritert. Han får ikke lov til å gi meg ansvaret om å ditche han, det får han gjøre sjæl, som en mann. Jeg sa til han at han får si hva HAN har lyst til. Da bare satt han og stotrer i ti minutter. For en tulling
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #15 Skrevet 19. februar 2022 Men da vet du at han ikke er noe å satse på, og så går kanskje hektet/forelskelsen raskere over🙌🏻 Anonymkode: d0e44...479
jente272015 Skrevet 19. februar 2022 #16 Skrevet 19. februar 2022 Tusen takk for forskjellige tanker, det hjalp og fikk meg til å se dette på nye måter! 1
anonymbruker2312 Skrevet 20. februar 2022 #17 Skrevet 20. februar 2022 jente272015 skrev (22 timer siden): Kan være jeg var litt uklar i teksten. Han har gjort det motsatte av å hinte til sex. Han ville ikke sove over hos meg to ganger på rad og han sa til meg at han er treig på sånne ting og trenger tid. Jeg snakket med han nå i helgen fordi han var så mye frem og tilbake med meg, og at han gir meg så mange blandede signaler. Jeg har fått følelser raskere enn han, det er tydelig. Og da blir jeg såret av han har er så usikker, og også usikker med hva vi skal gjøre og når. Likevel har han aldri avlyst. Han sa han forstod hvorfor jeg følte meg usikker, men at det handlet om at han hadde bare blitt dumpa og at han var redd og trengte å være alene mye og at han hadde sittet mye alene de siste årene. Samtidig kommer han på forslag med hva vi kan finne på sammen. Og SAMTIDIG så sa han at det kanskje ikke er en kjæreste jeg trenger, men en venn etter at jeg hadde delt noe av meg selv. Jeg blir irritert av sånt. Jeg sa han må gjøre det han selv vil, og at han ikke kan fortelle meg hva JEG har behov for. Tror du ikke bør kaste bort tiden din på han, han virker svært usikker. Har ikke noe med deg å gjøre, mer med han. Han virker rett og slett ikke genuin. Det at han aldri avlyser har ingenting å si, han hinter selv til at dette kanskje er mer et vennskap enn et forhold. Holdte selv på sammen med en fyr som oppførte seg noen lunde det samme, han ga meg vanvittige forskjellige signaler. Den dag i dag forstod jeg at han aldri ville ha noe seriøst med meg å gjøre. Han likte bare å være med meg, men hadde mye problemer med seg selv som han ikke hadde ordnet opp i.
jente272015 Skrevet 20. februar 2022 #18 Skrevet 20. februar 2022 anonymbruker2312 skrev (20 minutter siden): Tror du ikke bør kaste bort tiden din på han, han virker svært usikker. Har ikke noe med deg å gjøre, mer med han. Han virker rett og slett ikke genuin. Det at han aldri avlyser har ingenting å si, han hinter selv til at dette kanskje er mer et vennskap enn et forhold. Holdte selv på sammen med en fyr som oppførte seg noen lunde det samme, han ga meg vanvittige forskjellige signaler. Den dag i dag forstod jeg at han aldri ville ha noe seriøst med meg å gjøre. Han likte bare å være med meg, men hadde mye problemer med seg selv som han ikke hadde ordnet opp i. Ja… han er jo litt av og på med meg.. han vil nok ta det rolig og liker å være med meg, samtidig som han ville være fysisk og så tror jeg ikke han tenker like mye som meg. Og ja, han delte jo av seg selv og sine problemer så det handler nok om han. Selvom jeg hadde tatt imot hans issues med åpne armer og absolutt respekterer det han fortalte så får han nok bare være. Synd, jeg hadde håpet at kanskje dette kunne være det rette
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #19 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 9.32): Dummeste jeg har lest på lenge! Folk modnes ulikt og til ulik tid. Noen går gjennom en fase når de er 19 og noen andre vil gå gjennom samme fase når de er 23 og noen når de er 30. Om TS har lyst til å kjenne på hvordan det er å bo i kollektiv er hennes eget valg og et sunt valg så kan hun få kjenne ulike perspektiver og bli mer kjent med seg selv. At TS burde ha jobb barn og fast forhold er bare bullshit. Hva skal hun med barn. Sløse livet på skrikerunger og ansvar?? Hun har nok tid til barn og ikke sikkert hun gidder presse ut noe frem til verden heller. Og det at menn på 26 søker nedover stemmer jo aldeles ikke for alle. jeg har vært med mange menn som er mage år yngre enn meg og jeg er 30. Har hørt fra dem at de liker litt eldre og mer modne damer for er ofte mindre drama enn med de på 21. Anonymkode: abd48...bc4 og hvordan gikk det etter knullet? Anonymkode: d26f7...931
jente272015 Skrevet 20. februar 2022 #20 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): og hvordan gikk det etter knullet? Anonymkode: d26f7...931 Unnskyld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå