Gå til innhold

Betalt veiledning/hjelp med akademisk oppgave ønskes. Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har fått store utfordringer med en akademisk oppgave innen helsefag pga egen helsesituasjon. Ønsker kontakt med en som har mulighet til gi meg betalt veiledning/hjelp med denne. Ønsker kun svar på det jeg spør om. Send PM. Haster! 

Endret av Nytt medlem
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nytt medlem skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg har fått store utfordringer med en hjemmeeksamen innen helsefag 3. år pga egen helsesituasjon. Ønsker kontakt med en som har mulighet til gi meg utvidet, betalt hjelp med denne. Ønsker kun svar på dette konkret. Send PM. Haster- ta kontakt snarest! 

Du vil sikkert få det til. Det er ikke krise om karakteren blir dårlig, men det er krise hvis du ødelegger ditt eget arbeid. Ha integritet stryker du så går ikke verden under. Hvis du blir tatt i å levere en annen person sitt arbeid som ditt eget vil verden gå under. Det kalles plagiat og er ansett som totalt uakseptabelt.

Ikke gjør det!

• Liker 1
Skrevet
Mytomann skrev (5 minutter siden):

Du vil sikkert få det til. Det er ikke krise om karakteren blir dårlig, men det er krise hvis du ødelegger ditt eget arbeid. Ha integritet stryker du så går ikke verden under. Hvis du blir tatt i å levere en annen person sitt arbeid som ditt eget vil verden gå under. Det kalles plagiat og er ansett som totalt uakseptabelt.

Ikke gjør det!

Du mener det sikkert godt- men du kjenner ikke min situasjon, og heller ikke hva jeg konkret trenger hjelp med. Som jeg skriver: Jeg ønsker kun svar på det jeg spør etter. 

Skrevet

Det finnes tjenester på nett, som f.eks scribbr. Det krever at du har skrevet mesteparten først, men du får veldig gode tilbakemeldinger og de går grundig gjennom 😊

Anonymkode: ce06f...164

• Hjerte 1
Skrevet

Du vet du får gratis hjelp på skolen? Både av veiledere og bilbioteket?

Anonymkode: a6ff4...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...