Gå til innhold

Malin er det fint ? Jeg liker det sikkelig godt og det er et av navnene jeg tenker på, er bare 6mnd på vei ennå,men har tenkt litt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Malin er veldig fint, men sjekk den franske betydningen av ordet før du bestemmer deg. 

Anonymkode: b9e1b...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malin og Michael er nydelige! Begge er fine med Patrik åså 😊 Malin er utrolig søtt, elsker det.

Anonymkode: 04c80...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Malin er veldig fint, men sjekk den franske betydningen av ordet før du bestemmer deg. 

Odd og Simen, Bård passer ikke på engelsk men hvem bryr seg? 😄 

Anonymkode: 04c80...1a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva Malin evt betyr på fransk, hadde jeg ikke brydd meg om. Med mindre dere har nær tilknytning til Frankrike. Vanskelig å skulle ta hensyn til alle verdens språk når man velger navn. Det bør jo først og fremst være et navn som passer i det landet hun skal vokse opp i.

Anonymkode: dc8f4...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg liker Malin og Vilde. Mindre begeistret for Celine. Har ingen grunn, er vel bare smak og behag.

Anonymkode: c4bfc...7f7

Jeg har en Malin og en Vilde + en til som jeg liker navnet på 🙂

Anonymkode: 2164d...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 10.11):

Hvorfor er det et fælt navn selv om det hadde sin storhetstid på 90 tallet? i en tråd her inne om navnene Silje og Cecilie så var det mange som synes spesielt Silje var et så grusomt stygt navn fordi så mange jenter het det på 90 tallet og at det generelt var så oppbrukt. Ærlig talt!  Main er fint! :) 

Anonymkode: 110a6...e23

Jeg misliker både Silje og Cecilie. Synes bare ikke Malin eller Vilde er fine navn. Jeg vokste opp på 2000-tallet og kjenner haugevis av Silje, Malin og Vilde. Det er kjempekjedelige navn som «alle» heter. 

Anonymkode: 87f2b...25f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar

vi heller mest mot Malin hvis det er ei lita jente,men magefølelsen sier at det er en gutt til,men man kan ta feil :)

Anonymkode: ce503...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...