Gå til innhold

Malin er det fint ? Jeg liker det sikkelig godt og det er et av navnene jeg tenker på, er bare 6mnd på vei ennå,men har tenkt litt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hva tenker dere om Malin? Min mann fikk velge sønnen sitt navn for snart 2 år siden, så nå skal jeg velge :) Storebror heter Patrik.

Vi har også tenkt på Vilde og Celine hvis jente, blir det gutt så skal han hete Michael, vi har valgt denne gangen og la babyen komme som en overraskelse.

Så hva tenker dere?

Anonymkode: ce503...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Malin og Vilde. Mindre begeistret for Celine. Har ingen grunn, er vel bare smak og behag.

Anonymkode: c4bfc...7f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker alle navnene. Og alle jentenavnene passer fint til Patrik. Michael er også fint.  

Anonymkode: 64f35...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både Malin og Vilde :) Celine er ok men det er jo veldig personlig hva man liker av navn. 

Malene er også fint og litt liknende. 

Anonymkode: 0e720...dad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn alle sammen. Endelig en tråd med normale navn, som faktisk er fine og høres bra ut :) 

Anonymkode: b0d03...065

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle koselige tilbake meldinger :)

Malene er veldig pent,men det er brukt i nær familie allerede :)

Anonymkode: ce503...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin og Vilde er veldig fine begge to. Celine liker jeg ikke noe særlig, vet ikke helt hvorfor, men. Michael er et kjempefint guttenavn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Malin! Vilde også for så vidt, men det synes jeg virker mye brukt for tiden. Celine blir for sukkersøtt for min smak 🙂

Anonymkode: 8880b...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Malin, hadde nok tatt det eller Mia om ikke nær familie hadde brukt det. 

Anonymkode: 9aa11...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke Malin. «Halvparten» av alle jenter på 90-tallet fikk jo det navnet, og jeg kjenner ikke en eneste en av de som ikke er veldig spesielle. 

Den andre halvparten var Vilde. Veldig vanlig navn på 90-tallet.

Anonymkode: 87f2b...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Liker ikke Malin. «Halvparten» av alle jenter på 90-tallet fikk jo det navnet, og jeg kjenner ikke en eneste en av de som ikke er veldig spesielle. 

Den andre halvparten var Vilde. Veldig vanlig navn på 90-tallet.

Anonymkode: 87f2b...25f

Hvorfor er det et fælt navn selv om det hadde sin storhetstid på 90 tallet? i en tråd her inne om navnene Silje og Cecilie så var det mange som synes spesielt Silje var et så grusomt stygt navn fordi så mange jenter het det på 90 tallet og at det generelt var så oppbrukt. Ærlig talt!  Main er fint! :) 

Anonymkode: 110a6...e23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malin og Vilde er kjempefine navn.😊

Celine gir veldig Bærum/vestkantberte assosiasjoner av en eller annen grunn🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det et fælt navn selv om det hadde sin storhetstid på 90 tallet? i en tråd her inne om navnene Silje og Cecilie så var det mange som synes spesielt Silje var et så grusomt stygt navn fordi så mange jenter het det på 90 tallet og at det generelt var så oppbrukt. Ærlig talt!  Main er fint! :) 

Malin* skulle det selvfølgelig stå ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Malin og blir glad av å se at folk synes det er fint, og at små barn får det navnet også ❤️ :) 

Anonymkode: 16eb4...fea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...